Yalnızlığımıda seviyorum en azından kendimle konuşup,kendimi dinliyorum...
Hemen melis'i aradım "nasılsın" diye sordu bir süre cevap veremedim kendimi hemen toparlayıp her zaman ki buluştuğumuz mekanda olmasını istedim.
Bir saat oradaydık konuştuğumuz konuyu ona getirmemeye çalışıyordum,oysa melis çoktan anlamıştı şükürler olsun ki; onun konusunu açmadı,bir süre bakıştık hadi ! Kuaföre gidelim dedi . tamam cümlesi boğazımda düğümlendi kafamla okeyledim.
Tamam diyememe sebebim onun saçlarımı sevmesiydi onun için bu kadar uzundu saçlarım ve kuaför için çıktık yola ...
Kuafördeyim oturduğum koltukta mıydım o ben miydim ?Aynadan kendime boş boş bakanıp durdum kuaför saç stilimi sordu aslında kestirmekte istemiyordum sonunda konuşmayı becerdim saçlarımı omuzlara dökümlü kesilmesini istedim saçlarımdan giden her santim beni benden almasına yetti...
Ve sonunda kestirdim omuzlara dökülen bir saç stil'im var artık.
Kuaförden çıktık gökyüzüne bakarak derin bir nefes aldıktan sonra büyük avm de buldum kendimi alışveriş derken unutmuşum onu,ta ki evin kapısına gelene kadar;tam o sırada anahtarı aldım kapıyı açacağım gözlerim doldu elim gitmedi açamadım kapıyı o kadar ki aşkıma yenik düşmüştüm evin içinde bile bir geçmişim söz konusuydu...
Göz yaşlarımı sildim ve melis'i arayıp kötü olduğumu ,yanıma gelmesini istedim.
Nihayetinde geldi aldığım eşyaları eve o yerleştirirken ben kapıda içeriyi seyrettim,daha sonra koluma girip beni evine götürdü,orada'da pek kalamadım eve dönmek istediğimi söyledim. Benim için yanımda kalmasının daha sağlıklı olacağını söyledi .
-Bırak melis,elbet bunlarla yüzleşiceğim.
-peki,seni sıkmayacağım tatlım bir şey olursa bir telefon açman yeter.
-peki
...
Ve yürüyerek eve doğru ilerledim dar sokaklarda loş bir ışık,ceketime sarılmış bir şekilde ilerliyorum az ileride,sultan söğüdünün altındaki bank'a oturdum.
Derin bir nefes alarak yıldızlara baktım daha sonra bağırarak;
-Bakın işte,gecemde ,gündüzümde hissettiğim adam artık yok.
Size her gece anlattığım o adam yok.
İkimiz için seçtiğim yıldız sen bile parlamıyorsun artık.
Tüm söylemek istediklerimi hıçkırıklar içerisinde söyledim biçare yorgun düşmüştüm,yıkık dökük bir şekilde o sessiz sokaklarda sûkut ederek ilerledim.