Keesokan harinya Myra yang sedang membuat breakfast. Tiba tiba Fazrul muncul di sebelah Myra. Awak apa kata kalau hari ni kita pergi jalan jalan. Ok "kata Myra.
Tiba tiba Myra yang berada di sebelah Fazrul hampir terjatuh,nasib Fazrul sempat sambut badan Myra.
"Awak okey tak ni? "Tanya Fazrul.
"Saya okey. Cuma pening dan loya je."kata Myra.
"Jom kita pergi klinik.Saya risau lah tengok awak macam ni.
"Ehh,tak pe. Ni kalau saya makan ubat mesti okey.
"Saya tak kira.Myra kena ikut saya pergi klinik jugak."
Fazrul memapah isterinya untuk pergi ke klinik.Setibanya sampai di klini,Myra masuk di dalam bilik doktor manakala Fazrul hanya duduk di luar.
Tiba tiba nurse memanggilnya"Encik Fazrul,sila masuk ke dalam.Doktor ingin berjumpa.
Apabila Fazrul masuk sahaja,dia duduk di sebelah isterinya sambil menanti apa yang hendak doktor khabarkan.
"Macam ni Encik Fazrul." Doktor Lisa memulakan bicaranya.
"Encik akan bergelar bapa dan tahniah. Isteri encik pregnant 2 weeks. "kata Doktor Lisa.
Fazrul yang terkejut terus mengucapkan alhamdulilah dan memeluk Myra dengan erat. "Terima kasih awak sebab sudi kandungkan anak saya "kata Fazrul sambil memegang peeut Myra.
"Terima kasih doktor. "kata Fazrul sambil keluar bersama Myra.Setibanya di rumah,Fazrul memapah Myra masuk ke dalam rumah. Myra masih terasa pening pening kepala.
"Myra nak rest kat sini je lah. "kata Myra sambil duduk di atas sofa yang berada di ruang tamu.
"Jom lah rest kat bilik. Selesa sikit. "kata Fazrul.
"Tak pe.Biar saya tidur kat sini kejap. "kata Myra.
Fazrul yang melihat isterinya yang sudah terlelap lantas meninggalkan isterinya.