Kemudian Fazrul beredar memasuki bilik dan Myra pun menuju memasuki bilik dan menutup pintu sambil menangis.
Keesokan harinya Myra bersiap untuk pergi ke kerja tiba tiba dia ternampak satu surat di atas meja yang tertulis "maafkan saya pasal semalam saya tak sengaja nak marahkan awak.
Kemudian Myra membiarkan surat itu di atas meja dan terus ke tempat kerja.
Keesokan harinya waktu cuti kerja Myra menelefon Fiz untuk menggajak Fiz keluar. Fiz dan Myra tiba di pusat beli belah. Kemudian Myra dan Fiz berjalan jalan dan Fiz ternampak seorang lelaki Fiz berkata Myra tu bukan suami kau ke tu apa yang dia buat kat sini dengan perempuan tu. Myra mengajak Fiz pulang ke rumah. Dalam perjalan balik Fiz memandang muka Myra yang sedih dan berkata kau sabar lah ye kau cuba dengar apa yang dia nak explain ke.
Setelah menghantar Fiz balik Myra segera bergerak untuk pulang ke rumah setelah sampai Myra melihat gambar perkahwinan dia dengan Fazrul yang berada di rak kemudian Myra menangis setelah itu Myra masuk ke dalam bilik.
Kemudian Fazrul pulang ke rumah dan memanggil Myra,Myra Fazrul mencari Myra. Kemudian Fazrul mengetuk pintu bilik Myra,Myra buka pintu ni. Kemudian Myra membuka pintu dan Fazrul berkata kenapa ni? Tak ada apa apal lah kenapa awak cari saya. Sebenarnya saya nak cakap yang mama nak saya kahwin dengan Rita. Tapi saya tak nak. Kalau itu yang membuatkan mama awak gembira awak kahwin lah dengan dia saya tak kisah ataupun awak ceraikan saya.
Saya tak kisah. Esok mama nak saya pergi tempah baju perkahwinan dengan Rita. Awak pergi lah (dengan perasaan yang sedih dan menangis ) Tapi saya tak nak.