"Ehh kenapa lah aku ni bengap sangat bagi nombor telefon dekat orang yang aku tak kenal aduhhh... (dalam hati ) Myra apa yang kau dah buat ni.
Setiba di office Fiz terus bertanya kepada Myra.Kenapa muka kau sedih je.Tadi masa aku nak pergi office aku terlanggar lelaki semalam. Habis tu apa yang jadi kata Fiz. Dia marah aku dia kata kau ni tak ada mata ke pandang depan lah lepastu aku kata sorry cik saya tak sengaja lepastu dia mintak nombor telefon masa tu aku tengah takut aku bagi je lah. Kau tau tak zaman sekrang ni macam macam orang boleh buat "kata Fiz. Dah masa tu aku takut aku bagi je lah .
Pada malam itu di screen telefon terpapar nombor yang tidak diketahui oleh Myra Liana. Siapa yang telefon aku malam malam ni. Myra pun mengangkat telefon itu.
Assalamualaikum "kata Myra.
Waalaikumusalam. Siapa ye yang telefon saya ni. Aku yang langgar kau tadi tu.
Kenapa awak telefon saya malam malam ni. Saya nak jumpa awak esok. Ok "kata Myra. Kalau macam tu saya tidur dulu lah. Kemudian Myra mematikan telefon bimbitnya.Keesokan harinya di Taman Tasik untuk berjumpa dengan lelaki yang telah melanggar Myra Liana. Tiba tiba lelaki itu sampai. Aku nak kau kahwin dengan aku "kata Fazrul. Kenapa saya nak kena kahwin dengan awak. Saya kenal awak pun tak awak muncul tiba tiba je dalam hidup saya. Aku tetap nak kahwin dengan kau jugak. Hari sabtu ni keluarga aku akan datang meminang kau.