Media!! Şarkı sözleri : Çok özlemişiz de eşşekliğimizle susmuş kalmışız
O günlerimizle biz ölmemişiz de biraz yıpranmışız
"Söyleyen ve haykıran kıskançlık daima beceriksizdir. Susan kıskançlııktan korkulmalı."
RIVEROL
O değilde adamın adı ilaç adı gibi Riverol ağrı kesici getir deseler bulurum. Sanırım biraz kafam gitti. Eveet! Bugünkü konumuz kıskançlık. Hani şu delirdiğimiz. Bzı kaynaklardan topladığım bilgilerle kıskançlıkla başa çıkabilmeyi öğrenicez.
Kıskançlığın çıkış noktası özgüven eksikliğidir. Kıskançlık çoğu zaman kıskanan kişinin iç dünyasından kaynaklanan nedenlerle abartılı ve çarpıtılmış algılardan ve yorumlamalardan kaynaklanmaktadır. Eğer bir ilişki içindeyseniz bu sevdiceğiniz sizi beğenmiş demektir. (Tabii beğenecek sevgiliyiz sonuçta boru değil sdjlşsdf) Biri sizden uzaklaşacaksa ya da başka biri ile olmak istiyorsa bunu kıskançlıkla yada baskı kurarak engelleyemezsiniz. Tehdit ve baskı sevdiceğinizi size bağlamaz tam aksine uzaklaştırır.
Sevgilinin her hareketini takip etmek, cep telefonlarını karıştırmak, internet adreslerinin şifrelerini ele geçirmek gibi kendinize olan saygınızı azaltacak hareketler, hem kişisel imajınızı hemde öz saygınızı yok eder. (Bunu buraya yazan yazar sevgilisinin TCsine kadar aldı.) Aldatmak ya da sizden ayrılmak isteyen sevgilinizi kıskanarak durdurmanız imkansızdır.
"Geçmişi irdeleme hatası "
Her kişinin kendi geçmişi vardır, İlişkinizin başladığı tarihten önce çiftlerin yaşadığı her şey kendisine aittir. Geçmişte yaşanan bir ilişkiyi kıskanmak, irdelemek, detaylar için iz sürmek ve yargılamak yapılacak en büyük hatalardan biridir. Geçmiş geçmişte kalmıştır ve sizi sadece şimdiki durumunuz ilgilendirmelidir. Mesela sevgiliniz gelse deseki size " İlk sevgilinle neden el ele tutuştun? Sarılırken ne hissettin? Neler hissettin? Hepsini anlat çbk bk tnsynm tvn yptı.s.s" Valla ben direk aklımdn "Sanane? Ne karışıyon? Sevdiysem sevdim. Sarıldıysam sarıldın ne hissettiysem hissettim bundan sanane? " Saane yani? Senden önce oldu bitti. Ne kurcalıyosun oğlum? Şahsen sormamda sorulmasını da istemem.
Çoğu zaman kıskançlık, bazı şeylerin eksikliği hissedildiğinde ve bu yüzden ilişkinin yürümesi gerektiği gibi yürümediği düşünüldüğünde ortaya çıkar. Bu yüzden açık ve dürüst olmak, iletişim kurabilmek ve birbirine ait olma duygusunu güçlendirmek son derece önemlidir.
Sevdiceğimizin cep telefonunu karıştırarak şüpheli mesajlar aradığımız ya da karşı cinsle arkadaşlık yapmasına engel olmaya çalıştığımız zamanlarda; bizi böyle davranmaya sevk eden içinde bulunduğumuz koşullardan çok, geçmişten gelen güvensizliklerimiz olabilir. Bu davranıştan kurtulmaktansa geçmiş yaşantınızı kabul edin.
https://parolamoca.wordpress.com ' dan ufak bir alıntı paylaşmak isterim.
Özgüveninizi geliştirin.Başarı,yetenek ve olumlu niteliklerinizi kendinize sık sık hatırlatarak sizi daha iyi hissettirmesine izin verin.Ne zaman bir kıskançlık krizi içinde bulursanız kendizi,içinizdeki mutantın ağzını kapayın.Taki kriz geçene kadar...Kendinizi asla başkalarıyla kıyaslamayın.Eşinize güvenin.Eğer güvenmiyorsanız bunu irdeleyip eşinizle birlikte bu sorunun neden ve çözümlerini konuşarak halledebilirsiniz.Bir daha tekrarlanmayacağına inandığınız yaşanmış olayları affedin ve geçmişte bırakın.Mevlana der ki; 'Gül düşünürsen Gülistan olursun,diken düşünürsen dikenlik.'Eğer sürekli aldatılacağınız,terk edileceğiniz endişeleriyle yaşarsanız bu istemsiz itici davranışlarla bulunmanıza yol açar ve kendi ellerinizle kendi beklediğiniz sonu hazırlarsınız.Pozitif olun,içinizde başlayan mutluluk ve güven sevdiğinizi de mutlu edip size daha çok bağlayacaktır zaten.Bizler genelde sevdiklerimizin hep yanımızda olması için onu ve kendimizi kıskançlıkla korumaya çalışırız.Ancak ne yazık ki bu sevgilinizi sizden uzaklaştırmaya yarayan en etkili yöntemdir.Bu yüzden kıskançlık ve baskının sizin kalenizi koruyan silahlar olmasına izin vermeyin,maazallah ters teper üzerinizde patlar.Bazen müthiş bir kurgulama yeteneğine kavuşturur bu kıskançlık mutantı bizi.Senaryo dehası haline geliverir,üstüne bide kendi attığı yalana inanan birtakım insan kısmısı gibi bir güzel de inandırıveririz kendimizi yazdığımız senaryolara.Bu dehayı yaşıyor olmamız bize aklımızdan geçenlerin gerçek olduğunu kesinlikle düşündürmemeli.Kurgu ve gerçeği birbirinden daima ayırt edin.Dedektif Sherlock Holmes'a dönüşmeden önce endişe ettiğiniz konu ve soruları eşinizle açık bir şekilde paylaşmanız sizin daha kolay bir 'Oh' çekmenizi sağlayacaktır.Zira konuşmazsanız,neler olduğunu hiç anlamayan eşiniz içinize kaçan Sherlock Holmes'tan bir haber gizliden psikoloğunuzu arayabilir.Olacak ve olabileceklerden korkmayı bırakın.Atalarımız ne der? ; 'Olacakla,öleceğin önüne geçilmez.'Bence son ve en önemli madde ; 'Kendinizi sevin!' Sevilmeye layık olduğunuzun her zaman farkında olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEMBE PİJAMALI HATUNUN AŞK TAVSİYELERİ
Non-FictionHani her arkadaş ortamında "Kanka şunu yazdı ne diyeyim?" sorusuna cevap veren bir kız vardır ya işte o kız benim. Arkadaş ortamındaki ilişki uzmanı olan o kız. Peki, burda ne işin var derseniz Whatpadde yazılan aşk tavsiyelerinden daha farklı, dah...