Merhaba Kızlar. Sınav haftası ve ben nedense burada oturmuş bölüm yazıyorum. Arka fonda ise İsmail YK açmayı düşünüyorum. Ve açtım.
Neyse psikolojım yine de iyi. Konuya gelelim. "Vzgeçersen sever" mantığı doğru mudur? Bur erkek tipini biraz inceleyelim. Üzüntünde, mutluluğunda, her anında yanında olursunuz. Bazen yüzünde küçük bir sammimiyet görmek için türlü türlü şapşallık yaparsınız. Üzülürse siz teselli edersiniz ama siz üzüldüğünüzde Casper misali yok olur.
Bir de bunun üstüne sevgilisi vardır.Bencil ve senin kadar onu sevmeyen sevgilisi vardır Acı çektiren kötü huylu ve ne yazık ki o seni dinlemez ve hala onu sever onu bekler geçmişini unutmaz .kırgınlık yaşarsınız ve kendi yralarınızı yine kendiniz sararsınız.
Canı sıkkındır çünkü sadece onun canı yanar o üzülür sevgilisi yüzünden çektiği küçücük bir acı yüzünden dünyadan haberi olmayan şımarık bir çocuk gibi tüm acıyı kendisinin çektiğini yaşadığını sanır ve kalbinizi kırar her seferinde sanki sizin kalbiniz yokmuş gibi davranır. Ama siz ona kıyamadınığz için sadece susarsınız içiniz. Paramparça olmuş halde ne sözler de o göz yaşları anlatır sadece içinizde olur kalır ve gülümseyerek sen iyi ol yeter dersiniz oda kırılmadınız sanır hiç bise olmamış gibi hayatına devam eder. Yaşanan onca şeyin ardından bile özür dilimez çünkü kibirlidir
Sizi yara bandı olarak kullanır , kanadı kırılmış bir kuş misali yarasını sararsınız üzerine titrersiniz. Her kötü davranışına tahammül edersiniz ve size öyle iyi davranırkı öyle "ümit" verir ki sanarSIN rüyadasın. Ama uzun sürmez çünkü dediğim gibi öylesince uçar gider. Onun yanına senin yaptığın onca fedakarlığın karşılığnda gider sadece gider arkana bile bakmadan ne kadarda gitme desende ...
Acımasızca terk edilmiş bir ev gibi hissedersiniz. Herkese kırgın dünyaya kırgın ve ilk aşkınızın böyle olduğunu için ona aşık olduğunuz için kendinizden nefret edersiniz. Zamanla ondan vazgeçersiniz, unutursunuz . Belki aylar yıllar sürer ama "zaman herşeyin ilacıdır " derler ya, zamanla unutursunuz ve hayata yeniden tutulmaya başlarsınız ve başarırsınız da!
Pişman olur tabi sizin gibi birini bulamadığını anlar ve özür diler . Beni sevdin ama ben seni göremedim der, özlüyorum der ,geri dönmeni eskisi gibi olmanı ister . Yalvarır kalman için onca sözler sarf eder .. Hala eskisi gibi kaldığınızı şanar ve emin olur kalçaksınız diye .
.Ama malesef ki artık çok geç olur çünkü o masum duyguyu çoktan öldürmüştür kendisi. En kötü zamanınızda yanında olmayan en iyi gününüzü hak etmezdi çünkü .. Öylece kendi elleriyle sizi kaybettiğini anlar ve hiç bir yol yoktür ki sizi geri getiricek .
(Sanırım buraya kadar kızlarsoruyor.com'dan alıntı yapmışım. Notlarda kayıtlıydı )
Hep aynı aslında genel ilişkiler biri vazgeçer diğeri sever sonra öteki vazgeçer diğeri sevmeye devam eder iki tarafta sevmelerini aynı zamana denk getirirse ömürlük bir aşk yaşanır yok diğer döngü cereyan etmeye devam ederse içimizde bir yitik, yara oluvererek kalır.
Ve sen. O çok sevdiğin kişi ile arandaki problemleri görmezden gelerek daha fazla ite ite bu ilişkiyi sürdürmenin bir anlamı olmadığını kavra. Ama yine de onun gitmesini istemiyor isen o gitmeden içinde kalan sorularını sor. Cevabını iste. Kal bile de hatta. Çünkü onu diyemenin keşkelerini yaşamak seni daha çok üzer.
Konu 2 :Trip atan sevgiliye ne yapılmalı?
eheheh kızlar çatlatayım biraz 49 gündür sevgilimn var ne trip attım ne de trip yedim. :F
Şimdi ne yapmalı?
A) Suçu onun üstüne at.
Ben şahsen bunu yapmayı çok seviyorum. Bir olayd patlak verdin ve kulağına gitti. Mesela şort giyme. Sonra bu başlıyor kızmaya, sakinelştiriyorsun. Ee hemen ısınamaz ki. Bir buz devri evresi. O ara yapabileceğin en mükemmel şey "Bana soğuksun, neden hep böyle yapıyorsun? Beni sevmiyor musun?" Sonra ordan tartışma açılcak sonra zaten çok kötüyüm başım ağrıyor, şuram ağrıyo, ayılıyorum bayılıyorum deyin resetlenmiş gibi başa alırsınız.
B) Özel çaba.
Aşkımlar canımlar cicimler.
C) Ayrılma.
Aslında trip atmak ilişkiyi tehlikeye atmaktır.
en çok karşılaşılan tipi, bir şeye kızıp (kıskançlık yüzünden genelde) "kızgın mısın bana?" soruşuna "hayır." diye cevap verip, surat beş karış oturup konuşmamak veya ufak ufak laf sokmak, mesajlara cevap vermemektir.Ufak tefek şakalaşma şeklindekiler anlaşılabilir ama gerçek bir ilişkide olmamalıdır.Trip atan kişinin cinsiyetine göre davranmayı gerektirendir. şöyle ki; trip atan bi hatun ilgi görmek istediği için trip atar genelde. azcık dikkat çeksin, sevdicek gönlünü alsın diye naz, kapris yapar. ilgi gösterip cilve yaparsanız kolaylıkla yumuşar ama; erkeklerde durum böyle değildir.
Bi erkek surat asıyorsa cidden kızmıştır ve onu kendiniz gibi düşünüp mırç mırç darlamaya başlarsanız iyice delirir. "eeh ne halin varsa gör" diye çekip gitmeyin ama ne var, noldu, neyin var, bana mı kızdın sen diye 789067890 tane soru sorup darlamayın adamı. iyi güzel de çeriçeri sen çeneni tutup yapabiliyor musun bunu derseniz, eeh kendime hakim olabildiğim kadar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEMBE PİJAMALI HATUNUN AŞK TAVSİYELERİ
Non-FictionHani her arkadaş ortamında "Kanka şunu yazdı ne diyeyim?" sorusuna cevap veren bir kız vardır ya işte o kız benim. Arkadaş ortamındaki ilişki uzmanı olan o kız. Peki, burda ne işin var derseniz Whatpadde yazılan aşk tavsiyelerinden daha farklı, dah...