"Mutlu..." 5. Bölüm!

255 16 8
                                    

Mutlu bir çift nasıl olur ?


Mutlu çiftler birlikte eğlenceli ve kaliteli vakit geçirmeyi önemserler. Çünkü bir ilişkinin en önemli ihtiyaçlarından biri de budur. Çiftler birbirinin tutkularına ilgi duyar gibi yapmak zorunda değil; çünkü yeni şeyler deneyebilir ve mutlaka iki tarafın da keyif alabileceği ortak ilgi alanları bulabilirler.

Temasa özen gösterin. Elini tutun, sarılın, saçlarıyla oynayın.  Bir insana 20 saniye sarılmak o kişi olan güveninizi 5 kat arttırır.  100 saniye sarılalım 20 kat artsın hiç ayrılamalım eheheh.

Dırdır olmayacak. Olumlu şeylere daha çok önem ver, küçük ayrıntılara takılma karşim sonra o küçük ayrıntı kursağında kalır, intihara bile götürür.

Sürekli "seni seviyorum" deyin. Ama sonuna ek de getirin. Mesela sevgiliniz sürekli ejderha ile ilgili şeyler paylaşır. ( Nedense ejderha dedim skjdhk) Ona "Seni seviyorum ejderha" deyin. Sizde dişlekseniz - ben gibi- size tavşan desin. (İnsanlar konuşa konuşa hayvanlar ise koklaşa koklaşa kshdlhasasdlksdsdlkh)

Romantizmi öldürme. Bizim okulda biri vardı - kız - sevgilisine demiş ki: Ben romantizm sevmiyorum aşkım deme. Aşkım deme demiş. Okuyorum çocukla mesajları aynı kanka gibiler sadece 'qnq nbr' dememişler. Ben ilişkilerinin olduğuna inanmam. Edit: ayrıldılar dskjhkldh

Beraber vakit geçirmekten ve dertleşmekten keyif al. Derdini anlat gözünü sevdiğim. Ama çok açılma toplayamazsın.

Teknolojiyi kullanmaya biraz ara ver. Buluştuğunda çantandan çıkarmadığın telefonu sadece onunla iletişim kurmak için al eline.

Maskelerinizi Çıkartın. Flört döneminde hiç maç izlemeyen bir adam sevgili olduktan sonra   bir futbolcuya dönüşebiliyor. Aynı şekilde alışverişten hoşlanmayan bir kadın  sevgili olunca bir alışveriş bağımlısı çıkabiliyor. Sizi olduğunuz gibi seven birisi ile mutlu ve huzurlu bir ilişki süreci geçirebilirsiniz.Takılma döneminde takacağınız maskeler mutluluğunuzun önüne çekilmiş birer duvardır.

Çoğu insan şimdiki ilişkilerini eskileriyle kıyaslar. Bunun yerine eskileri anı olarak geride bırakıp şu anı ve yeni birlikteliğinizi yaşayın.Gidipte çocuğa eski sevgilim şöyle yapıyordu sen neden yapmıyorsun deme.

Sorunsuz bir ilişki yoktur ama bir çözüm elbette ki vardır. Bu çözümleri önce kendiniz araştırmaya çalışın sonra onunla birlikte sakin bir anınızda konuşmaya çalışın. Mesela çok sinirleneceğini bildiğiniz bir şeyde  sakin bir ortamda söyleyin. Ben gece yarısını tercih ederim. Daha iyi ooluyor sjldjs


Birbirinizi her an görememek birlikte hiç bir şey yapamayacağınız anlamına gelmiyor. Özellikle LoL vs seven insanlar LoL vs oynayıp ilişkilerini heyacanlı hale getirebilir.

EĞER KALBİNİZ SİZE BİR ŞEYLERİN YANLIŞ GİTTİĞİNİ SÖYLÜYORSA, KULAK VERMENİZDE FAYDA VAR

Oikle, "Bir erkek ayrılmak istediğinde, çoğunlukla araya mesafe koyar" diyor. Eğer böyle davranmaya devam ederse onunla yüzyüze gelip net ve suçlayıcı olmayan bir dille "Beni hiç aramadın, bu yüzden bizimle ilgili düşüncelerinin değiştiğini düşünüyorum" türünden bir konuşma yapmayı deneyebilirsiniz. Eğer size cevap vermezse, o zaman bir şeyler yapmanın zamanı gelmiş demektir.

- günde gelen 10 arama 0 a düşmüşse.
- sürekli mesajlaşmalar kesilmişse.
- attığın mesajlara kaç saat aradan sonra cevap geliyorsa.
- aradığında telefon açılmıyorsa.

öküz değilsen anlarsın. öküzüm diyorsan daha çok tarla sürmeye devam edersin.


Dieter Eppeler, 832 erkek üzerinde bir araştırma gerçekleştirmiş. Kendisi bu araştırmanın sonuçlarını şöyle açıklıyor: "Erkekler uzun süre birlikte oldukları kadınla her gün etseler bile, terk edildiklerinde şaşırıyorlar. Çünkü ayrılık, kurdukları düzende etkisi yaratıyor. Oluşan baskı ise duygusal dünyalarındaki koruma güdülerini ortadan kaldırıyor, temel korkuları uyandırıyor ve erkeklik egolarını yaraladığı gibi, çaresizliği de beraberinde getiriyor." Ayy erkekler ağlamasın :( 

Problemi olan özelden vey yorumun altına yazsın. Sizden gelenler bölümü yapalım diyorum



PEMBE PİJAMALI HATUNUN AŞK TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin