Het is 2 uur snachts en het is nog steeds gaande zegt sarah nou normaal ga je altijd helemaal los ben je niet te houden en nu heb je geen zin meer? Zeg ik tegen sarah ewa ja.. ze word onderbroken door kareem ewa ik ben dood moe man. Zegt kareem wollah wat is er met jou geniet een keer zegt amine die er bij staat . Hahaa echt he sarah is ookal moe zeg ik dan. Hij lacht naar me . Ik wil naar buiten zegt amine jaa ik ook zeg ik dan . Ik ga niet het is veelste koud zegt kareem. Nee ik ga ook niet ik ga even naar dounia (vriendin van sarah en senna) zegt sarah . Ik weet dat ze dat expres zei zodat ik alleen ben met amine. En gek genoeg benik haar daar dankbaar voor. Nou wij gaan wel toch vraagt amine . Ja kom we gaan zeg ik dan . We lopen samen naar buiten en er valt een stilte tussen ons. Dus .. begin ik dan maar ik wist niet dat je vrienden was met kareem ? Ik wist niet dat hij een leuke zusje had spreekt hij me tegen . Me wangen worden langzaam rood . hoe oud ben je eigenlijk vraagt amine 17 en jij ? Vraag ik dan . pas 19 geworden antwoord hij . Ik knik dan maar niet wetend wat ik reageren moet . Zullen we zo weer naar binnen gaan ? het begint koud te worden vraag ik aan hem Ja is goed maar uhm geef heel even je mobiel . hoezo??vraag ik hem dat zie je nog wel vertrouw me maar . Nou oke dan en ik geef hem mijn telefoon . Als hij hem terug geeft zie ik dat hij zijn nummer heeft opgeslagen en zichzelf heeft gebeld zodat hij ook mijn nummer heeft in zijn telefoon.Dan kunnen we nog appen en hij knipoogt naar me . Ja isgoed en ik weet niet hoe hij het doet maar hij laat me blozen . Kom dan gaan we naar binnen ik wil niet dat je kou vat .
Ik loop meteen naar dounia en sarah en ze zijn nieuwsgierig wat er net allemaal gebeurd is. Ik leg het ze uit en meteen schreeuwt dounia omg ! Hij gaf zn nummer ! Hij vind je dus echt leuk . Dounia doe is rustig niet iedereen hier hoeft het te weten hoor en we schieten alle drie in de lach. Senna en sarah gaan jullie even mee naar de wc aub vraaat dounia tuurlijk schat antwoord ik en we lopen naar de wc . Amine staat samen met nog een jongen die ik niet ken en met met kareem tegenover de wc . Ik glimlach naar ze vooral meer naar amine maar goed en loop de wc in . Oke dounia en sarah ik denk dat ik amine echt leukleuk vind fluister ik omgg Senna ! Wat leuk omg jullie passen zo goed bij elkaar zegt senna . Ja inderdaad zo schattig senn ! Zegt dounia en ik word zowat aangevallen door hun knuffels . Dounia en senna asjeblieft doe zachtjes straks horen ze ons . Nou en zegt sarah. Nou mij boeit het dus wel he . Ik strijk me haaar een beetje glad en bewerk mijn make up nog een beetje . Dan loop ik met een beschaamd hoofd samen met dounia en sarah de wc uit bang dat ze ons gesprep hebben gehoord aangezien sarah en senna zaten te schreeuwen inplaats van normaal praten .Na nog wat gedanst te hebben en nog wat gekletst te hebben . Is het tijd om naar huis te gaan .
Thuis aangekomen doe ikme jurk uit trek me pyama aan en haal wat make up weg. Ik poets me tanden en va dan met mijn mobiel in mijn handen in me bed liggen en zie dat ik een appje heb van een onbekend nummer:
06*********: hee, ik ben amine ben je al weer thuis ? ☺
Ik: ja ben wel heel moe
06*********: ja ik ook maar het was wel leuk en leuk omje te leren kennen je bent echt een leuk meisje !
Ik: ah lief van je ! En ik vind het ook leuk om jou te hebben leren kennen .
Ik: maar ik ga nu echt slapen
06*********: ja ik ook slaap lekker sweatheart
Ik: slaaplekkerOmg ! Hij noemde me sweatheart . Amine is echt een lieve jongen zeg ! Ik leg me telefoon weg en denk aan hoe leuk het wel niet was vandaag met amine en met die gedachtes vallen me ogen langzaam dicht.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Derde hoofdstuk
En wat vonden jullie ervan ik wil graag jullie mening weten en stem opmijn verhaal niet vergeten he volgende hoofdstuk komt denk ik morgen zal me best doen !
JE LEEST
Secret love
RomanceSenna is een 17 jarig meisje die nog nooit echt iets begreep van liefde. Bij haar thuis zijn ze niet zo heel erg gelovig maar van haar ouders mag ze absoluut geen vriendje. Senna vind het niet zo erg want ze heeft niks met liefde. Totdat ze een bijz...