Heey ben thuis zeg ik tegen me moeder hoi schat krijg ik terug . Je vader en ik gaan straks naar een verlovingsfeest dus je blijft alleen thuis met je broer . zegt me moeder oh oke antwoord ik . Ik ben nog een beetje verward van wat er net gebeurd is met amine ik heb gewoon met amine denk ik bij mezelf Blij loop ik naar boven en net als ik de deur van me kamer open wil doen roept kareem me jaa roep ik terug ik loop naar zijn kamer ja wat is er ? Vraag ik hem en dan zie ik nog een andere jongen in zijn kamer . Ohja dit is redouan en er komen straks nog wat vrienden zegt kareem heey ik ben senna zusje van kareem zeg ik dan maar tegen redouan. ik ben redouan zegt redouan . Ik lach naar hem en zeg dan tegen kareem ik ga zo naar dounia (vriendin senna) . Okee antwoord kareem ik voel dat redouan me aan staart en besluit maar om naar me eigen kamer te gaan. Ik ga dounia maar ff appen .
Ik: dounn is het goed als ik zo bij jou langs kom me ouders gaan zo weg en kareem nodigt allemaal vrienden uit
Dounn : ja tuurlijk schat !
Ik: yess, ben zo omwwIk besluit om me om te kleden ik doe gewoon een joggings broek aan en een trui . Ik loop naar beneden . En zeg tegen me moeder dat ik ff naar dounia ga . Ze knikt . Nog veel plezier straks zeg ik dan en geef der een kus . Ik pak me sleutels en me tas waar alles in zit en pak me fiets. Ik doe me oortjes in aangezien het een kwartier fietsen is. Ik fiets richting dounias huis.
Aangekomen bij dounias huis.
Ik bel aan Dounia doet enthousiast de deur open . Heeey schreeuwen we tegelijk en we knuffelen ze sleurt me half naar boven en we ploffen neer op haar bed. Heb jij je huiswerk voor morgen al af ? Vraagt dounia nee moet nog beginnen en jij ?vraag ik Ook niet antwoord ze komt wel zeg ik en we praten nog over alles en nog wat en we lachen ook nog wat samen . Oke zullen we film kijken of naar buiten gaan . Vraag ik dounia film kijken ben te moe om naar buiten te gaan . Ik knik ik start alvast netflix op en dounia is wat eten gaan halen ik kies een filmuit en wacht tot dounia er is ze komt aangelopen met 2 zakken chips en 3 repen chocola . Ik was eigenlijk van plan om rustig aan te doen dounia zeg ik dan serieus mogelijk. Dan heb je pech zegt ze dan we schieten in de lach.De film is al tijdje bezig en dounia en ik hebben niks mee gekrwgen van de film we zitten de hele tijd te praten over alles . Oke weetje zet die film maar uit we kijken tog niet . En dounia begint te lachen ja klopt zegt ze dan. Ik kijk hoelaat het is 20:00 uhm doun ik ga maar weer is naar huis moet nog huiswerk maken enzoo. Ahh moet dat nou senn Zegt ze dan. Ja dat moet doun ik zie je morgen en ik loop naar beneden met dounia achter me aan ik zeg gedag tegen haar ouders en pak me fiets en fiets richting huis .
Kareem ben thuis schreeuw ik tegen hem . Ik hoor allemaal jongens praten ohja er zijn allemaal vrienden van kareem denk ik bij mezelf najaa ik loop naar boven en plof neer op me bed. Ik kijk op me mobiel en zie dat amine me geappt heeft .
Aminee : hee, kareem heeft gevraagd of ik naar hemkwam dus ik zie je zo babee
ik: ik zit al in me kamer was bij doun ik kom zo naar beneden schat !Omg amine is gewoon beneden dat wist ik niet ik kijk of ik er nog goed uit zie en loop dan naar beneden . Ik verzamel al me moed en doe de woonkamer deur open ik zie bekende gezichten en sommige kennik niet eens ze staren me allemaal aan. Oke hier heb ik niet over nagedacht wat moet ik zeggen . Uhh kareem is er ook nog wat pizza voor mij ? Meteen zie ik amine glimlachen en word al snel rood . Ik probeer het te verbergen wat moeilijk gaat. Ze mogen niet merken dat ik wat met amine heb ! Heb je niet gegeten bij dounia? vraagt kareem
Jaa maar geen pizzaa gewoon chips enzoo Antwoord ik hem
Ja jammer voor je het is net allemaal op Zegt hij dan.
Laatook maar zeg ik met geiriteerde stem. Wie is dat nou hoor ik iemand zeggen . Dat is zijn vriendin zegt een onbekende stem . Nee ik ben zijn zusje gewoon zeg ik dan bot . Ik wist niet dat je een knappe zusje had karerm ! Hoor ik de onbekende stem zeggen . En ik wist niet dat kareen van die vieze vrienden heeft zeg ik ik lach nog naar ze en loop dan weg ik hoor de jongens nog wat zeggen maar het boeit me niet echt .Ik ben bezig net me huiswerk maar kan me totaal niet concentreren amine zit gewoon beneden maar ik kan niet naar hem toe om te knuffelen . Na een half uur geprobeerd om me huiswerk te maken ga ik nog wat op me mobiel zitten .
Het is al wat rustiger beneden volgens mij ik loop naar beneden en zie alleen kareem amine en redouan nog zitten . Waar is iedereen ? Vraag ik weg dat zie je tog zegt kareem . Wat kom je doen zegt kareem uh ik woon hier toevallig ook dus mag hier gewoon komen zeg ik dan . Kareem je moet niet zo bot doen tegen senna zegt redouan waar bemoeit hij zich mee denk ik bij mezelf .
Redouan je moet niet met hun broer en zus ding bemoeien zegt amine . Wat een schatje is hij tog denk ik bij mezelf ik lach naar hem . Ja amine heeft gelijk redouan zegt kareem . Wat doenjullie vraag ik ze om van onderwerp te veranderen . Niks zegt redouan oke dan gaan we nu een filmkijken en ik plof naast kareem op de bank we ? Vraagt kareem ja we heb tog niks te doen zeg ik dan . Amine moet lachen . Ik kies wel zelf de filmuit zegt kareem . Ja isgoedd zeg ik dan.Als de film klaar is vertrekken redouan en amine naar huis .
Ik ga kaar slapen zeg ik tegen kareem thalla zeg ik dan beslama krijg ik terug van kareem . Ik haal me make up eruit en trek me pyama aaa ik poets me tanden en ga in bed liggen ik kijk nog even sbel op me telefoon en keg die dan ook. Ik denk nog aan hoe lief amine wel niet is . Wel jammer dat ik hem niet mag knuffelen waar kareem bij is . Ik goel dat me ogen zwaarder worden en val al snel inslaap.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
En wat vonden jullie ervan? Laat het in de reactues weten en vergeet niet te stemmen .
Beetje late update maar ik heb denk niet veel inspiratie als je iets voor me weet vertel dan maar in reacties ? En wat vinden jullie van redouan ? Hoor het graag ! Niet vergeten te stemmen !!!
JE LEEST
Secret love
RomanceSenna is een 17 jarig meisje die nog nooit echt iets begreep van liefde. Bij haar thuis zijn ze niet zo heel erg gelovig maar van haar ouders mag ze absoluut geen vriendje. Senna vind het niet zo erg want ze heeft niks met liefde. Totdat ze een bijz...