Ik ben weer thuis en amine is met me broer aan het gamen en hij blijft ook bij ons eten . Maar ik zit nu op me kamer en maak alvast wat huiswerk want morgen is het weer maandag ik snap helemaal niks van het huiswerk . Als ik geen zin meer heb leg ik me pen neer . Ik luister wat muziek en als ik me begin te vervelen verzamel ik al me moed en loop naar kareems kamer. Ik loop naar binnen en zie kareem en amine gamen amine is de enige die opkijkt en naar me lacht en meteen richt hij zijn aandacht op het spel weer. Wat kom je doen senna vraagt kareem ik verveel me dus ik dacht ga bij me broer zitten . Je leid me alleen maar af senna met je gepraat zegt hij . Ik geef gewoon antwoord op je vraag zeg ik . Laat haar kareem dan hebben we bewijs dat ik je dik heb ingemaakt . Ik begin te lachen en hoor dan me moeder die roept dat het eten klaar is . We gaan straks verder zegt kareem tegen amine. Amine knikt . We lopen naar beneden en help me moeder met de laatste dingen op tafel te leggen en schuif zelf ook aan . Amine komt tegenover me zitten en kareem naast me en zo beginnen we aan het eten me vader ,kareem en amine praten nog wat over de voetbal wedstrijd van gister avond en me moeder en ik luisteren maar wat niet wetend wat ze allemaal zeggen . Als we allemaal klaar zijn help ik me moeder met afruimen. En loop dan weer naar boven. Ik loop naar me kamer en pak me mobiel . Dan loop ik naar kareems kamer en ga daar op zijn bed zitten. En ben je erweer liefzusje . Zegt kareem ja zeg ik dan kortaf . OMG jullie zijn zo saai jullie praten alleen maar over voetbal zeg ik na een tijdje . Ewa nouen zegt kareem en hij focuust zich weer op het spel . Na een tijdje zijn ze gestopt en zegt kareem ik moet even naar de wc ben zo terug . Nou nu sta ik hier in kareems kamer alleen met amine . Plots loopt hij naar me toe en komt hij voor me zitten op kareems bed . Senna ik moet je wat vertellen Zegt amine wat is er dan? vraag ik nou luister begint amine ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen maar ik denk dat ik gevoelens voor je heb .. het lijkt alsof alles om me heen gestopt is met waar die mee bezig was . Hoorde ik het nou goed vind amine me nou leuk ? Dit kan niet kloppen . Opeens word ik uit me gedachtes gehaald door amine senna hoorde je me wel . Jaa ik hoorde je en amine ik denk dat ik ook gevoelens voor jou heb en automatisch kijk ik naar me handen . Ik voel een zachte hand die me vastpakt bij me kin en me hoofd omhoog tilt . Hij pakt zachtjes me hand en lacht lief naar me het enige wat ik kan doen is blozen en net op dat moment horen voetstappen richting de deur komen en laat amine me zo snel mogelijk los . De deur word opengemaakt en kareemkomt naar binnen. Ik zit daar nogsteeds op kareems bed met een rood hoofd .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
En wat vonden jullie ervan stemen reageer pleasee ! Volgende hoofdstuk komt denk ik vanavond en anders morgen .
JE LEEST
Secret love
RomanceSenna is een 17 jarig meisje die nog nooit echt iets begreep van liefde. Bij haar thuis zijn ze niet zo heel erg gelovig maar van haar ouders mag ze absoluut geen vriendje. Senna vind het niet zo erg want ze heeft niks met liefde. Totdat ze een bijz...