Maandag ochtend.
Ik word wakker Door mn wekker pff 7uur waarom moet school zo vroeg beginnen. Ik pak mn mobiel en zie dat ik een appje heb van amine "heey schoonheid zin om af te spreken vandaag x ?" Hij noemde me schoonheid wat lief ik besluit om snel te antwoorden "ja is goed maar zit wel tot 3 uur op school x " ik pak schone kleding ik ga vandaag voor een gescheurde spijkerbroek met een zwarte trui en loop naar de douche ik laat de warme stralen over mn lichaam stromen. Na een kwartier onder de douche gestaan te hebben zet ik de kraan uit. Ik stap de douche uit en kleed me aan ik droog me haar goed en laat me krullende haar ober me schouders vallen en breng het in model en loop dan weer naar mijn kamer als ik ook me make up heb gedaan pak ik mij n mobiel om te kijken of amine gereageerd heeft en ja hoor ik heb een appje van hem "oh ik ook zullen we dan 4 uur in het park afspreken?" Ik reageer snel "ja is goed maar niemand mag het weten ook kareem niet" ik pak mijn boeken die ik nodig heb en doe ze in mn tas ik krijg weer een appje van amine "is goed ons geheimpje tot straks schoonheid x" omg ik voel dat ik rood word . "tot straks x" zeg ik ik loop de trap af en loop naar de keuken "salam mama" "Salam lieverd" en ik geef haar een kus ze heeft al ontbijt voor me gemaakt ze is ook de liefste. Ik eet het snel op en loop naar hoven om me tanden te poetsen. Dan is het tijd om naar school te gaan ik trek me witte nikes aan . En pak me fiets en fiets richting school . Als ik bij school ben stap ik uit ik loop het school plein op en zie me bestevriendinnen( selma , noa , esmee , ashley ) al staan ik loop naar ze toe "hallo schatjes" zeg ik "hallo mop " zeggen ze en we knuffelen we praten nog over onze weekend en dan gaat de bel we lopen naar het lokaal . Als het laatste les uur erbijna op zit kan ik echt niet meer me hoofd erbij houden en denk ik aan niemand minder dan amine . Ik heb echt zin in vanmiddag ik word uit me gedachtes gehouden door me docent . Ja senna ben je er weer bij hoor ik hem zeggen. Uhm ja meneer Antwoord ik . De bel gaat en ruim me spullenop en ga zo snelmogelijk naar me kluisje waar esmee en selma op me te wachten staan . Ohja sorry meiden heb afspraak met iemand in het park dus fiets niet mee was het vergeten te zeggen sorry zeg ik tegen ze . Waar zit je tog de hele tijd met je hoofd zegt selma . Nergens heb niet zo goed geslapen denk ik lieg ik . Gek genoeg gaan ze niet door en ikgeef ze nog een knuffel en pak me jas zie jullie morgen meiden hou van jullie en geef ze een kushandje en loop dan naar buiten richting mijn fiets .Ik fiets naar het park en loop wat door het park als ik amine op een bankje zie zitten . Okee nu is het zo ver mijn afspraakje met amine. Met trillende benen loop ik naar richting amine mijn hart gaat te keer niet normaal en mn benen trillen kapot erg maar hij mag niet merken dat ik zenuwachtig ben want dat is schamend "heey " zeg ik zo normaal mogelijk "hey" zegt hij en hij gebaart dat ik naast hem moet zitten hij vraagt van die normale dingen zoals Hoe gaat het en blablabla opeens blijft hij even stil "senna even over gisteren " zegt hij zacht "ja?" "Nou ik wilde daar nog even op verder gaan want ik wil graag weten hoe jij erover denkt" "nou uhm ik vind jou ook leuk" zeg ik zacht ik kijk naar de grond en voel dat ik weer rood word hij pakt mn hoofd tussen z'n handen "wil je mn meisje zijn?" Vraagt hij "uhm dat wil ik echt heel graag maar mn ouders gaan dat niet accepteren en mn broer ook niet " zeg ik "ze hoeven het toch niet te weten als we het nou gewoon voor ons zelf houden en het tegen niemand zeggen ook niet tegen onze vrienden? " "Ja dat kan wel" "dus wat is je antwoord?" Vraagt hij met een glimlach "ja" zeg ik blij en geef hem een kus en ga tegen hem aanzitten en zo blijven we nog even zitten . Shit zeg ik ik had me moeder beloofd om te helpen ze houd morgen een feestje zeg ik tegen amine . Ik zie dat hij teleurgesteld kijkt . Ik bel of app je wel ja en we kunnen morgen tog weer afspreken ? Vraag ik aan amine. Ja gaan we zeker doen schat zegt hij . Ik lach naar hem en geef hem een kus na nog 10 minuten geknuffeld te hebben loop ik weer naar mijn fiets . En fiets dan richting huis .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
En wat vonden jullie ervan? Sorry beetje late update maaf had gewoon echt geen inspiratie ofzo ik wist niet hoe ik moest schrijven maar heb wat hulp gehad dit keer van de allerliefste mocroschrijvertjeex
So naar haar ! ❤
Stem en reageer op mijn verhaal !
JE LEEST
Secret love
RomanceSenna is een 17 jarig meisje die nog nooit echt iets begreep van liefde. Bij haar thuis zijn ze niet zo heel erg gelovig maar van haar ouders mag ze absoluut geen vriendje. Senna vind het niet zo erg want ze heeft niks met liefde. Totdat ze een bijz...