"Jag älskar dig så jävla mycket Oscar förstår du det?" Viskar han och knuffar in mig i det stora vita sovrummet. Jag blickar snabbt ut över hamnen, solen skiner på himmelen och jag dunsar osmidigt ned på täcket och möter hans ivriga lustfyllda blick och han lägger sina händer mjukt över mina höfter och hjälper mig att flytta mig uppåt där jag ligger. Hans läppar möter mina i en våt passionerad kyss och jag stänger mina ögon och drar honom emot mig. Han ligger länge över mig med läpparna emot mina och händerna ömt över min rygg och utdelar mjuka kyssar mot mina läppar innan han försiktigt greppar tag om sin tröjas kant och drar den med en svag ansträngning över huvudet och jag fnissar till.
"Alltså Felix din mage.." viskar jag med en upphetsad röst och han drar av mig min egen tröja. De små bristningarna på min mage får mig att generat vända bort huvudet och Felix kysser mig mjukt på kinden vilket får mig att rodna ännu mera. Han griper tag i min haka och tvingar mig att se på honom innan han mjukt kysser mig igen.
"Skäms inte över bristningarna Oscar, gör inte det bara.." Säger han med en svag röst och pressar sina läppar mot mina. Jag suckar till och låter honom kyssa mig innan jag dominant snurrar runt oss ett varv så att jag sitter över honom med benen över hans lår och han stönar lågt och ger mig en upphetsad blick vilket får mig att se stort.
"Jag älskar dig Felix.." mumlar jag med en mjuk röst han kysser mig mjukt på halsen och sedan vidare ner mot bröstet och jag stönar lågt och lutar huvudet bakåt vilket får honom att le gillande innan han försiktigt knäpper upp mina jeans och drar dem längst med mina ben. Jag sätter mig sedan över honom igen och rör mina höfter mjukt emot hans och han stönar dovt mot mitt hår innan han hårt pressar sina läppar emot mina. Mina fingrar rör sig nervöst över hans kalsonglinning och han nickar gillande åt mig vilket får mig att ta mod till mig och löst dra ned dem längst med hans ben.
Jag tittar sedan upp på honom och han ler gillande mot mig vilket får mig att krypa ned en bit och försiktigt stryka tungan över hans längd. Han suckar till och jag ser hur han borrar in naglarna i lakanet vilket får mig att känna mig stolt, jag får honom att njuta. Jag suger hårt, långsamt och otroligt lyxigt vilket får honom att kasta huvudet bakåt och hårt dra i mitt hår och pressa sig djupt ned i min hals.
Medan jag suger så känner jag hans fingrar cirkulera vid min öppning och jag stönar lågt och svankar innan jag blickar upp på honom med en oskyldig blick. han frustar till och jag känner sedan hur hans fingrar fyller upp mig och tillfredställer mig på ett hårt sätt.
"Rid mig Oscar för i helvete, rid mig." Morrar han efter ett tag. Han griper tag i mina höfter och placerar mig över sig och jag sjunker försiktigt ned över honom och han stönar till och känner med sina stora händer över min lilla kropp. Hans fingrar finner snabbt mina men jag skakar snabbt av mig dem och lägger händerna mot hans bröst och ger honom den behandling han förtjänar, för Felix är mitt allt - han är det bästa och han ska få njuta. Han ska få slappna av för en gångs skull.
YOU ARE READING
Good for you // ogmar & foscar
FanfictionEn månad har gått sedan Omar flyttade in med oss, och det är redan kaos.