0.3

221 12 0
                                    

"Hur mår du hjärtat mitt jag ser ju att något är fel." Mumlar han och lägger sig försiktigt emellan mina särade ben där jag ligger på rygg i sängen med en stor rynka emellan ögonbrynen. Jag lägger mina armar om hans starka varma kropp och lutar mitt huvud emot hans axel och lyssnar till hans tysta andetag och jag känner hur han mjukt stöter sina höfter emot mina nedre regioner vilket får mig att tyst stöna till och låta naglarna nedför hans starka bara rygg vilket får honom att mjukt kyssa mig på läpparna.

"Det är jättebra Felix jag är bara så trött, det är inget." Mumlar jag och tittar åt sidan en aning för att slippa möta hans skeptiska blick. Han kysser mig mjukt i håret och rullar smidigt av mig och jag suckar frustrerat och sträcker mig efter honom - efter hans närhet vilket får honom att skratta till och försiktigt lägga sig över mig och dela en passionerad tungkyss med mig innan han återigen rullar ned bredvid mig. Hans fingrar rör sig över min sida och jag lutar huvudet mot hans hals och drar in en fräscha trygga doften av honom, av min pojkvän. Min älskade. Min kärlek.

"Är du säker? Du har ju varit jättenere.. är det Hjalmar som är jobbig? Är det något jag gör eller något jag kan ändra på?" frågorna väller ur hans mun och jag kysser honom mjukt på läpparna för att få honom att hålla tyst vilket får honom att kupa händerna om mina kinder och mjukt stryka sin tunga över min underläpp vilket ger honom fritt inträde.

"Du har inte gjort något fel. Hjalmar har verkligen inte gjort något fel, inte Omar heller för den delen. Jag är bara så trött, jag har liksom en bebis att ta hand om, det är lite utmattande faktiskt." mumlar jag och han kysser mig mjukt på kinden innan han drar in mig i sin famn. Jag lutar mitt huvud emot hans axel och han stryker sina fingrar mjukt över min rygg.

Plötsligt börjar Hjalmar skrika ifrån det stängda sovrummet och jag svär till och reser mig upp ur den varma lockande sängen. Jag släntrar in i Hjalmars rum där jag finner honom med tummen i munnen och våta kinder och jag sträcker mig försiktigt efter hans lilla kropp och han skriker efter min närhet.

"Är du hungrig vännen? Såja.." Viskar jag och stoppar försiktigt nappen i munnen på honom vilket får honom att sluta skrika och istället endast beskåda mig med de stora gröna ögonen. Hans långa ögonfransar borstar emot hans kindben och han kryper ihop i min famn och jag lägger honom försiktigt i soffan.

Felix sluter upp bakom mig och lägger sina armar om min mage medan hans läppar kysser mig mjukt i nacken och jag ler stolt innan jag försiktigt tassar ut i köket där jag fixar med nappflaskan till Hjalmar. Felix går efter mig och studerar mig på håll innan han mjukt kysser mig på munnen och möter min blick med en lycklig.

"Vi är en familj nu, du, jag, Hjalmis och Omar." Mumlar han lyckligt och jag rodnar och nickar. Felix ger mig en snabb puss på munnen innan han försvinner iväg in i Omars sovrum och innan jag vet ordet av det så hör jag ljudet av Omars hjärtskärande pipande och jag drar ett djupt andetag igenom näsan och går och sätter mig i soffan med Hjalmars skakande lilla kropp i handen innan jag sakta börjar mata honom.


Good for you // ogmar & foscarWhere stories live. Discover now