Capitolul 1

111 6 0
                                    

- Ruyaa ! Striga mama .

- Vin mama ! Nu m-ai tipa . Îi spun si cobor in sufragerie unde ma astepta tata cu o fata putin confuza

- E totul bine ?

- Da , cum sa nu fie , doar va indeplinesc dorinta .

Sa uitat la mine si a pornit in urma mea cu pasi greoi si apasati . Am urcat in masina si am pornit spre facultate , tacuti . Nu vad ce as putea vorbi cu el din moment ce m-am rugat de ei sa ma lase sa studiez in Detroit . Era mai bine si mai frumos acolo , dar na .

***

- Buna ziua , dragilor , incepe o noua etapa din viata voastra , in care , va trebui sa va straduiti pentru a lua examenele . A adaugat profesoara tanara , din fata noastra .

***

Nu e chiar asa de interesant , e ca un liceu mai mare si cu alte responsabilitati , ceea ce ma uimeste este faptul ca idioata de Nicole nu e in scoala mea , si ma bucura . Stai ! M-am cam grabit . Nu pot sa cred ca tatal ei nu a dat-o la o alta scoala ! La naiba !

- Hopaa ! Ce faci draga ? mi-a spus Nicole cu un zambet fals .

- Tot n-am scapat de tine ? spun si dau sa trec dar proasta ma prinde de brat .

- Nu , si nici nu vei avea norocul sa scapi .

Dupa o privire ca naiba a iesit afara din cladire si s-a urcat in masina ei oribila doar ca sa-mi faca mie in ciuda si bine inteles sa se laude ca isi poate conduce trabantu . Eu de ce nu pot sa iau masina la facultate ? De ce trebuie sa am sofer ?

- Domnisoara ? Tatal dumneavoastra va asteapta .

Mi-a spus soferul despre care am mentionat in mintea mea . M-am urcat in masina si am pornit spre firma . Cand am ajuns acolo tata m-a intampinat ca de obicei cu o imbratisare si un pupic pe obraz . Am intrat in firma si ne-am dus la biroul tatei .

- Ce facem azi ? L-am intrebat pe tata cu o usoara lene in voce .

- Astaz-

Nu a apucat sa mai spuna ceva din cauza telefonului care a inceput sa sune . Dupa expresia fetei nu parea sa stie al cui este numarul . L-am lasat pe tata sa vorbeasca la telefon si am iesit din birou in speranta ca voi gasi pe cineva cu care sa schimb 2 vorbe .

- Ruya ! a tipat tata din birou , avea o voce nervoasa , iar cand l-am vazut mi-am dat seama ca nu primise o veste prea buna .

- La mine in birou acum ! a tipat din nou la mine . Angajatii se uitau de parca ar fi vazut o vedeta .

- Nu aveti treaba ? le-am spus celor 2 fete din stanga mea , cam de vreo 26 de ani .

Am intrat in birou si tata se uita urat la mine .

- Ce-ai facut ?

Ce-am facut ?

- Poftim ? I-am raspuns confuza .

- Daca stiai ca ai fost exmatriculata , de ce nu ai spus ?

" Exmatriculata " ? Eu ? Ce are ?

- Eu nu sunt exmatriculata ! Si nu mai tipa !

- Tip cat vreau , deoarece eu sunt tatal tau si imi pasa de situatia ta , sa fie clar ! Si nu ma asteptam ca tu sa fi facut asta chiar din prima zi de studii doar ca sa-ti atingi scopul !

Dark LOve . Liam PayneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum