Capitolul 6

34 3 0
                                    

Mi-am dus mana la frunte si am plecat la sala de forta .

- Draguta , ai 2 minute libere ?

- Ă , da ?

- Ce stii sa faci ?

- De toate .

- Cum ar fi ?

- Nu esti prea curioasa ? Spun si imi arat fata de sictirita .

- Vreau sa vad cat esti de buna ca am observat ca Braga te ridica si pe tine si pe fufa ailalta in slavi de parca ati fi 2 regine .

- Scumpo da-mi voie sa te corectez , suntem , iar daca-mi mai stai mult in cale iti fut una de-ti schimb viitorul .

S-a uitat urat la mine si a plecat . Doamne ce le-as bate pe fufele astea ce nu-si vad de ale lor .

Liam pov .

Nu am mai vazut-o pe Ruya de ieri si nici nu raspunde la telefon . Ies afara din casa si plec la sala . Parchez masina si majoritatea colegilor sunt aici .

- Oh , Liam , ce faci ? Nu te-am vazut de mult .

- Kenya , bine tu ?

- La fel esti liber mai incolo ? Eu termin pe la 6 , poate iesim pe undeva sa-mi mai treaca din nervi si te mai relaxezi si tu .

- Ce sa intamplat ? Spun si imi dau ochii peste cap , stiam ca o sa se laude .

- O vezi pe blonda de acolo ?

- Da . O cunosc ? Spun dupa care imi mut din nou privirea spre ea . Arata splendid de la spate si flotarile ce le facea alaturi de Ryan o faceau atat de importanta .

- Ea si prietena ei se dau atat de importante incat imi vine sa le frec una .

- Da-le incolo . spun plictisit

- Liam , strigă Braga la mine si ma saluta calduros . Maine avem ceva treaba , hai cu mine .

Mi-am luat geanta si am plecat in biroul sefului .

Povestitorul pov .

Si Liam si Ruya erau suparati unul pe celalalt din anumite motive dar dragostea ce si-o poarta e mai mare decat supararile si obstacolele . Chiar daca nu si-au marturisit nimic pun pariu ca va fi bine . Braga statea pe un scaun din piele povestind ceva tare interesant la care Liam era foarte atent . Ruya se antrena de zori cu Ryan . Ar face o echipa grozava dar Liam e prea bagat in treaba asta incat si-ar da si anii din viata ca Ruya sa ramana femeia lui pe veci . Însă nu peste mult timp este ziua in care baietii vor afla adevarul despre fete si invers , nu va fi asa de placut dar vorba aia " riscul meseriei " .

Ruya pov .

Eram in camera mea si ma uitam pe pereti . Telefonul meu incepe sa sune si sar ca arsa . Facultatea ! Spun si imi fut o palma mintala . Ma schimb rapid intr-o pereche de colanti negri , un tricou mai scurt alb incat mi se cam observa abdomenul si o vesta de blugi neagra la fel de scurta ca si tricoul . Mi-am luat rapid tenisii si geanta cu tot ce am nevoie si am fugit la facultate .

                             ***

- Hopa , sa gandit cineva sa de-a pe la facultate .

- Probleme ? Spun si ii arunc priviri mortale .

- Tu te crezi la măta acasa ? Spune si deja simt cum imi fierbe sanjele .

Dark LOve . Liam PayneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum