Liam pov .
Mi-am futut sansa . De ce dracu am dat drumu la gura ? " Sunt virgina " imi rasuna in cap . Stiam ca Ruya nu ar face asta . Ea nu e genul . Unde o gasesc eu acum ? Bingo ! La apartament . Am iesit din club si ma indrept spre masina .
- Oh , bunaciune , unde te grabesti ?
- Am treaba , spun enervat .
- De ce nu mai stai putin ? Hai sa ne mai distram si noi . spune si imi face cu ochiul de parca ar fi iesit la agatat .
- Alta data . spun si urc in masina . Turez motorul si imi fut o palma mintala ca eu mai bou de fire nu stiu unde e apartamentul ei . Am tresarit cand telefonul a inceput sa sune .
- Da ? Spun iritat la auzul vocii lui Braga .
- In seara asta te astept la cursa da ?
- Normal , as putea pierde o asemenea sansa ? Spun si schitez un zambet oarecum victorios .
- Ne vedem in 20 de minute aici ?
- Am putina treaba acum , vin mai tarziu .- Sa nu intarzii . am inchis apelul si dupa ce am pornit motorul am plecat spre iesirea din oras . Unde ? Unde ? Scot telefonul si apelez la Harry .
- Da frate .
- Am nevoie de cateva secunde din viata ta . spun si radem aman2 . Gaseste-o pe Ruya , nu stiu cum sa dau de ea .
- In centru , la 20 de minute distantă de tine .
- Raman dator , ne vedem la cursa ?
- Normal . Am inchis si am pornit .
Ruya pov .
Stau pe pat cu sticla-n mana si ochii mei isi pirdeau din putere .
***
" - Iubito , mergem ?- Da , sigur . spun ca un copil mic . Am urcat in masina si am pornit . Ascultam o melodie lenta si mana lui dreapta era pe coapsa mea . Priveam linistita pe geam cand cateva focuri de arma s-au auzit .
- Liam ? Spun speriata .
Intr-o fractiune de secunda masina noastra s-a rasturnat . Parca eram intr-un film de groaza .
- Fata unde-i ? Aud voci in jurul nostru .
- Partea dreapta .
Am simtit cum 2 brate de gorila m-au tras afara de sub masina . Lacrimile m-au inundat si tot corpul ma durea . Simteam cum ace de furca ma intepau furioase . Mi-am ridicat capul usor si l-am vazut pe Liam intins pe jos .
- Liiiaaam ! tip speriata si ma smuncesc din mainile boului astuia si fug spre el . I-am prins capul plin de sange in maini si l-am strans la piept .
- Ma auzi ? Liam , nu te pot pierde , te rog , eu tin la tine . Liam .
- Luatii . si prin asta am simtit cum sunt luata pe sus si trantita pe bancheta . Am scancit la contact . Dupa minute bune de mers am ajuns in fata unei cladiri parasite . Era mare si continea un miros oribil . Am fost luata pe sus si asezata pe un scaun din fier .
- Legati-o . si legata am fost . Mi-au strans mainile cu o ata atat de subtire de simteam ca-mi intra in carne . Mi-am luat un pumn in gura imediat dupa ce Liam a fost adus in fata mea . Era plin de sange .
CITEȘTI
Dark LOve . Liam Payne
ActionIn aceasta poveste rolul principal si-l are Ruya Stone , 19 ani si locuieste in Seattle . Este singura la parinti si maine incepe facultatea . Nu toate vor fi asa cum trebuie deoarece apare el , si toate se complica . O sa poata reusi sa-si atinga...