Cand am ajuns la fostul meu garaj am intrat inauntru . In fata mea era Harry calare pe Ravenna . Ruya mi s-a smuls din maini si ap fugit spre Ravenna . S-a urcat pe masa langa ea si au inceput sa rada batand palma . Ne priveau de parca nu ar fi facut nimic . Deja asta devenea enervant .
- Care a avut iddea asta tampita de a se baga in rahatul asta ? Spun si asteptam un raspuns desi puteam sa jur ca dracusorul de care sunt indragostit e capul rautatilor . Si cum banuiam Ruya a ridicat 2 degete in sus .
- Prezenta . spune si rade ca vaca .
- Si tu mi-ai bagat ingerul la belele ? Ii spune Harry , Ruyei .
- Eu am vrut . i-o taie Rav lui Harry .
- Ingerasilor , nu va jucati cu focul . spune Harry .
- Ingeri pe dracu . au spus cotofanele astea 2 dupa care au batut palma din nou .
Merg spre Ruya si o trag jos de pe masa . Nu a prea vrut si asta m-a impins la forta . Am luat-o pe sus si am intrat cu ea in alta camera inchizand usa cu piciorul .
- De ce mama dracului faci asa ? De ce nu ma asculti ?
- Da tu cine dracu te crezi ? Imi spune si raman masca .
- Ruya , iubito , tu ce vrei sa faci defapt ?
- Sigur nu vreau sa te enervez intentionat dar vad ca-mi iese . bun raspuns iubito , bun raspuns .
- Tu de ce dracu erai la cursa ? Ma intreaba
- Poftim ? Inca nu mi-ai raspuns . Ruya , de ce te bagi in belele ? Tu stii cat de periculos e Braga ? Stii cat de mult te expui ?
- Sunt foarte imbracata , nu ma vezi ?
- Nu la asta ma refeream , e un pericol pentru tine . tip la ea dar pare sa nu ma asculte .
- Pericol ? Tu esti un pericol . De ce naiba nu esti acum dupa fundul lui Nicole ? Daca tot i te destainui ca nu-ti iese aia si aia si aia . La dracu Liam , tu te uiti la noi ? Ne chinuim degeaba . simteam ca o sa plang . era prima data cand aveam starea asta dupa treaba cu Elsa . Am facut un pas spre ea si ea unul spre usa . Am inaintat pana ea s-a lipit de usa . Se uita la mine putin confuza .
- Hai sa o lasam balta , nu are rost . M-am enervat cand mi-a taiat elanul cu replica ei stupida . Am traso la pieptul meu . Am simtit o picatura fierbinte pe pieptul meu . Plange ?
- Iubito , te rog nu fa asta . Eu o sa am grija de tine .
- Nu . Nu . Nu . s-a tras din bratele mele si s-a intors cu fata spre usa . Am rasucit-o brusc spre mine si am sarutat-o . S-a impus la inceput insa usor usor sarutul adancindu-se mana ei a ajuns dupa capul meu tragandu-ma mai in jos spre ea . Am luat-o in brate asezandu-ma pe cutia din lemn din mijlocul camerei . Piciorele ei ma imbratisau , la fel si limba mea . Simteam ca nu mai am aer insa daca ii dadeam drumul acum puteam sa o pierd . Daca iese pe usa singura am pierdut-o , stiu asta si nu vreau .
Ruya pov .
Simteam cum inima mea vrea sa o i-a la sanatoasa . Limbile noastre parcă dansau pe un ritm nebun iar mana lui Liam se plimba lasciv de pe coapsa mea pe spatele meu si inapoi . Mi-as fi pierdut virginitatea in bratele lui in acest moment insa riscam sa fim intrerupti din clipa in clipa .
CITEȘTI
Dark LOve . Liam Payne
ActionIn aceasta poveste rolul principal si-l are Ruya Stone , 19 ani si locuieste in Seattle . Este singura la parinti si maine incepe facultatea . Nu toate vor fi asa cum trebuie deoarece apare el , si toate se complica . O sa poata reusi sa-si atinga...