3.Bölüm

75 10 3
                                    

Çok heyecanlıydım. Okula başlayacaktım ve bu günden sonra yeni hayatım olacaktı. Sınıf kapasına geldigimizi anlamıştım tabelada 12-A sınıfı yazıyordu. Ege sınıfın kapısını tıklatmadı. Adam müdür odasına kapı tıklatmadan giriyor buna mı girecekti.
Kapıyı açtı ve içeri girdi tabiki bende arkasından girdim. Tahtada bir bayan vardı öğretmendi yani. Kadın "hoşgeldiniz "dedi. Ege hocaya kafasını salladıktan sonra bir yer buldu ve oturdu.
Ben öylece tahtada kalmıştım ve tüm sınıf bana bakıyordu. Hoca "sen yeni olmalısın seni ilk defa görüyorum sınıfta" dedi. "Evet yeniyim bugün geldim."dedim. Hoca anladım manasında kafasını salladı ve " bize kendinden bahsedermisin"dedi. "Adım İkra ,soyadım Deniz yeni geldim okula."dedim. Sınıf pür dikkat beni izliyordu. "Boş bulduğun bir yere geç"dedi.
Tamam manasında kafamı salladım. Biraz ilerledikten sonra arkada boş bir yer vardı bende oraya doğru ilerledim. Bir erkek tek başına oturuyordu. Bemde yanına gectim. Bana baktı ve bende ne yapacağımo bilmeyerek sadece gülümsemekle yetindim ve oturdum.
Hoca tekrar derse geçmişti bende bir defter çıkardım. Ege bana bir defter vermişti çıkmadan önce. Dersi dinlemek için değil sadece derste canım sıkılınca karalamak için.

Zil sesiz sınıfları ve korüdorları dolduruyordu. Zilin sesiyle herkez yavaş yavaş ayaklanıyordu.
"Meraba ben Batuhan ,bana kısaca Batu diyebilirsin"dedi. Bende gülsedim ve " tanıştığımıza memnun oldum." dedim.

Sınıfta çok kişi yoktu ama yinede çok sesizdi. Ben yeni olduğum için ve kimseyi tanımadığım için sesizce pencerden etrafı seyrediyordum. Okulun güzel manzarası vardı. Yeşil bir araziye bakıyordu. Ben etrafı seyrederken biri yanıma oturdu.
Yanıma oturan bir kızdı. "Selam ben Derya "dedi ve elini uzattı." Bende ..." dedim ama lafı ağzıma tıkadı. " biliyorum İkra " dedi.

Tatlı bir kıza benziyordu samimi geldi konuşması. "Eee nerden geldin ya da nerelisin analatsana biraz kendini"dedi.
"Ben Mersinliyim ve mersinden geliyorum" dedim. Tamam mansında kafasını salldı. "Peki neden Ege'yle geldin "dedi. Ne diyecegimi bilmiyordum. Anlatsam mı anlatmasam mı diye düşündüm.
"Ege benim halamın oğlü yani kuzenim " dedim. Bir anda çıkmıştı ağzımda ve artık çok geçti. Gülümsedi. "Peki neden sana sınıfa geldiğinde sana yer göstermedi yada tenefüste niye yanına gelmedi."dedi. Şimdi ayvayı yemiştim.
"Ege'yle gelmeden önce biraz tartıştık o yüzden "dedim. Pek inanmışa bemzemiyordu ama napalıma artık olan olmuştu. Sınıf kapısına bir kız geldi ve "Derya kantinde seni bekliyoruz"dedi. Derya da ayaklanıp "gitmem lazım sonra görüşürüz "dedi ve gitti.

Tenefüs bitimine doğru yavaş yavaş öğrenciler sınıfa giriyorlardı. Ege yavaşça sınıfa geldi ve benim yanıma oturdu. "Ee nasıl beğendin mi okulu" diye sordu. Nasıl bu kadar çabuk alışmamı bekliyordu ki. "Hayır ama alışmaya çalışacağım."dedim.

Ege yanımdan gitti ve zil çaldı. Acaba şimdiki ders neydi. Bumdan sonra bu olulda okuyacaksam ders çalışmam lazımdı. 2.dönem okula başladığım için ilk konularıda bilmiyordum.

Biraz sonra hoca derse geldi. Ders matematikti. Ben genellikle sözel konularda iyiydim. İlk okulda falan matematik anlamazdım.

Ders yine çok sıkıcı geçmişti. Tenefüs zili çalmıştı.
Batu "istersen sana okulu gezdirebilirim"dedi. Aslında çok canım sıkılmıştı. İyi olurdu benim için.

"Tamam "dedim. Batuyla sınıftan beraber çıktık. Koridora çıkmamla herkez Batu ve bana bakıyordu. Koridorda yavaş adımlarala geziyorduk. "Bak bu katta hizmetli odalrı kantin falan var "dedi. Tamam manasında kafamı salladım.

Biraz daha katları gezdikten sonra okul bahçesine çıktık. Okul bahçesinde herkez bana değil Batuya bakıyordu. Allah var yakışıklı çocuktu. Boy pos herşey vardı. Siyah saçlar kaslar(baklava) tabikide.

Öğle arası olmuştu. Batu bana öğle yemeğine çılalım mı demişti. Bemde olur demiştim.
Batu dışarı çıkalım demişti ama ben daha kimseye tam olarak güvenemediğim için okul kantininde yesek olmazmı demiştim o da beni kırmamıştı ve okul kantininde bana tost çay ısmarlamıstı. İyi birine benziyordu. Arada espiriler yapıp beni güldürüyordu.
Öğle arası Ege'yi hiç görmemiştim. Ama biraz daha vakit geçtikten sonra Ege kantine geldi ve beni görünce hemen yanımıza gelip oturdu.

Ege ve Batu birbirine kötü bakış atıyordu. Anladığım kadarıyla araları hiç iyi geğildi.
Ege bana bakıp göz kırpınca o an Batu da bana baktove "siz nerden tanışıyorsunuz" dedi. Az önce Deryaya kuzeniz yalanı söylediğim için farklı olmasın diye direk söze atladım.
"Biz Ege'yle hala amca çocuklarıyız yanı kuzeniz"dedim. Ege bana dik dik bakıyordu. Ne yapsaydım anlatsamıydım bakıslarımı bende Ege ye yolladım.
Batu bana bakıp gülümsedi. Bende ona bakıp gülümsedim ve o anda ders zili çaldı ve beni o durumdan kurtardı.

Multide Batu var...

Selam okuyucularım şuan çok azsınız ama olsun ümidimi yitirmicem. İnşallah bir gün olacaksınız.
Lafı uzatmıyım yorum ve votelerinizi bekliyorum...

Yalnız KuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin