Capitolul 3:Tatăl lui Adam

25 1 0
                                    

După ce ies de la baie,un bărbat pe care l-am văzut pe hol,începe să mă urmărească până intru în camera petrecerii.
Îi spun cele întâmplate lui adam,iar el mă întreabă:
-Cum arăta cel care te urmărește?
-Înalt de vreo 1,80 m ,chelios,îmbrăcat în negru și cu o cicatrice pe obrazul stâng de forma unui L.
-Trebuie să plecăm de aici.
-De ce?
-Îți explic mai târziu.Hai!
Îl urmez pe Adam până în camera mea.El mă așează pe pat și începe să se plimbe disperat prin cameră.
-Ce se întâmplă? îl întreb eu confuză
-Omul acela...care te urmărea...
-Ce e cu el?
-E...tatăl meu.
-Şi de ce mă urmăreşte?
-Pentru că vrea să te omoare.
-Cum?De ce?
-Uite,e o poveste lungă...ar trebui să te linişteşti,îți zic mâine.
-Adam,nu te las să pleci până nu aflu tot!
-Eu nu vreau să îți spun pentru că...țin la tine.
Atunci am simțit un sentiment foarte plăcut.Niciodată nu m-am mai simțit aşa.Sentimentul este reciproc,deci!
-Şi eu țin la tine.Dar abia m-ai cunoscut,e ciudat.Vreau să știu tot.Familia mea,defapt ce a mai rămas din ea,e în povestea asta.Trebuie să îmi apăr familia.
-Acum îmi spui?
-Bine,cum vrei!Ți-am zis că tații noştri erau buni prieteni.După ce s-au certat,tatăl meu i-a omorât pe părinții tăi.Ei s-au certat din cauza că tatăl eu trebuia să fie rege,iar tatăl tău a ripostat pentru că a considerat că tata nu ar putea să conducă Sigribgia cum ar trebui să fie.Ştiu,e dureros să îți spun aşa direct.Şi pe mine mă doare pentru că tata a omorât-o şi pe mama.Atunci,tata a plecat de acasă şi înainte cu o zi mi-a zis că nu va avea linişte până când nu vor muri toți membrii familiei Collins.Acum te caută să te omoare.
-Nu pot să cred!Tatăl tău e un monstru!
-La propriu.
-Cum adică?
-Sigribgia este oraşul vampirilor.Tata este regele vampirilor.Eu sunt vampir.Şi tu.
-Doamne!Eşti nebun dacă tu crezi că mă las păcălită de minciunile tale!
-Nu am spus minciuni!Este adevărat.
-Şi cum aş putea să scap de răzbunarea tatălui tău?
-E prea puternic.Trebuie înjunghiat cu un cuțit de argint ca să putem sdăpa de el.
-Mai ai şi alte trăznăi de spus???
-Da.Ești în mare pericol.Acum te-a găsit,te are ca țintă.
-Mi-am dat seama. Trebuie să mă ajuți să scăpăm de el.
-Nu.E periculos.Mă va omorî și pe mine.
-De ce ești egoist?De ce te gândești doar la tine??E tatăl tău,nu te-ar omorî...
-Nu mă risc.Îl știu pe tata.
-Pleacă!
Cât poate fi de egoist.M-a rănit.Deci se pare că sunt vampir...oare cum să mă transform?Cum să mă controlez???
Trebuie să învăț.

AdolescentaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum