Okulun İlk Günü

148 6 2
                                    

Okulun ilk günü karga bokunu yemeden uyanmak ne kadar da süper bişey anlatamam.

Daha hava karanlık güneş bile doğmamış. Saat 5, heyecandan olsa gerek birazcık karın ağrım tuttu. Ellerimle gözümü ovusturdum. Bu gün cok berbat geçeceğini hissediyorum. Ama yapcak bisey yok. Ayaga kalkip kapiya dogru gittim. Kapinin solunda elimi duvara surtusturup lambayi bulmaya calistim. Buldum. Lambayi yaktim. Gozlerim fazla aydinlik olan lamba yüzünden biraz sulandi. Ellerimle gozlerimi kapayarak odadan ciktim ve okulda diger kizlardan daha güzel bi yüzüm olsun diye direk banyoya gittim. Peeling yapmaya pek bayilmiyorum ama sonucta guzellik icin cok gerekli yani aynanin karsisina gecip ölü yuzume baktim. Ne kadarda hayattan bikmis bi kiz. Ama 5 dk sonra insallah canlanir. Şarkı söyleyerek yuzume maskeyi surmeye basladim. Yanaklarimi sisirip dudaklarimi buzup acaip mimiklere burunuyorum. Aslında biraz mutluyum gibi. Yeni insanlarla tanisicam. Hatta yeni bi hayatim olucak. Belki ruh ikizimi bulucam okulda. Her ne kadar içime sinmeyen bi okula gidicek olsam da. Nedenini bilmiyorum ama bu okulu sevmiyorum ya. Tamam önyargılı olmamam gerek ama ne biliyim önceden meslek lisesi olan bi anadolu lisesine güvenemiyorum. Herkesin kendini begenmis,artist tipli olmasindan korkuyorum. Neyse. Yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa gidip birseyler atistirdim. Oo saat 6 buçuk olmus. 9 da evden cikicakmisiz. Yani arkadasim oyle söyledi. Ha bu arada Yağmur mahalleden arkadasim olur gidicegim lisede 4.sinif. Aramizda bi yaş var. Neyse. Oyalanmam lazım simdi benim. Napsam napsam. Bence giyinip Yağmur'un yanina gidiyim. Giyiceklerimi ayarlamistim zaten. Kareli gömleğimi giydim. Altina dizi yirtik yuksek bel kotumu giydim. Saclarim iyiydi aslinda. Sütlü çikolata renginde göğüs kafesimin bitimindeydi. Saclarimi cok seviyorum. Biraz dalgali bi yapisi var. O yuzden duzlestiricem. Duzlestiriciyi takıp ısıttım ve saçlarımı duzlestirmeye basladim. Aklima eski sevgilim geldi. En son sacimi onunla bulusucagimiz gun duzlestirmistim. Yaklasik bi ay falan once. Iliskimiz iki hafta surmustu zaten. 2 yıl boyunca o çocuktan hoslanmistim. Bunu yedinci ayda ogrenmisti. Uzun bi sure samimi konustuk. Ama iste iki sene olunca cikma teklif etti. Ben hayir der miyim. Ciktik ama iste. O kadar boktandi ki. Artik konusmuyoruz. Hic hayallerimdeki gibi biri degilmis onu anladim. Neyse kötü anılarımı hatırlamak istemiyorum. Saçımı duzlestirdim. Gozlerime kedi gözü gibi kalem cektim. Deri ceketimi alip evden çıktım. Yağmurlara doğru yürümeye başladım. Hava icimi bozuyordu. Yağmur lara geldim. Kapiyi caldim. Yagmur hazirlanmisti. Ciktik. Okula doğru beraber yürümeye basladik. Her sey dogal haliyle ilerliyor. Dakikalar sonra okulda oluruz. Ne yapicagim hakkinda hic bi fikrim de yok...

Okula geldik. Bahcesi yanlamasina uzun ama genis degil. Yan tarafında yani okulun duvarinin bitiminde iki orta okul binasi var. Neyse bahceye girdik. Okulda pek buyuk degil her sınıf tan 4 tane sube var. Okul toplam 800 kisi falan. Neyse pek te umurumda degil. Herkes karisik bicimde okulun bahçesine dolusmus. Biz de girdik aralarina. Aslında baya da yakisikli cocuklar var hani. Ama iste ilerleyen zamanlarda bakicaz. Müdür duyuru falan yapti. Hic dinlemedim. Sınıfı mı bile bilmiyorum. Ben direk Yağmurlarla beraber kantine gectim. O önce tayfasini topladi. Whatsapptan arkadaslarina kantindeyiz yazıp topladi hepsini. Bende teker teker tanistim. Su an da 4 kız 6 erkekle tanistim bile. Neyse iyi insanlar ya sevdim. Sonra bunlar sınıflarına çıktı. Bende gidip sinifimi bulmaya calistim. Zaten dort sinif var. A-B-C-D. Hepsinin kapisinda listelerw bakmaya basladim A da yokum. B ye baktim:

-Melis Özyurt
-Batuhan Ekim
-Sibel Kaya
-Buse. Aa ben. Tamam. 11B deymisim. Simdi kapiyi acip iceri giricem. Aslinda hic istemiyorum ama. Neyse. En arkaya oturucam. Kulakligimi takicam. Kimseyi de umursamiycam. Ve kapiyi actim bes alti kisi bana bakti. Cam tarafinda en arkada bos bir yer gordum. Oraya dogru gayet havami koruyarak ilerledim. Koseye oturdum bacaklarimi sirada uzattim. Sonra kulakligimi takip müziğimi actim. Ayni andada wattpaddan kitao okuyorum. Zaman iyi geciyo. Kimsenin yuzune bile bakmadim hala. Bes on dakikadir boyle devam ediyorum. Hoca falanda gelmedi su an dersin bitimine yirmi bes dakika var. Ben en iyisi kitabimi okumaya devam ediyim.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

"Niye geldin?"
"B-Ben seni ikna etmek için. "
" Bu halinlemi?"
"Nasil yani?"
"Bu halinlemi beni ikna edeceksin? "
" Ben konusarak ikna etmeyi düşünmüştüm."
"Tamam ikna olmadim gidebilirsin."
"Sen nasil ikna etmemi beklerdin?"
Vücudumu yukaridan asagi suzerek siritmaya basladi.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Ay ne güzel. Kiz kesin buna verir :D oha bu kim bi dakika duyamiyorum. Kulaklığımı çıkartiyim o zaman.
"Keyfini bozuyorum galiba ama senin yanından başka boş yer yok."
Kız yüzüme masumca bakarak yanıma oturmak istediğini belirtmeye çalıştı. Bende düzgün bi şekle gecip "Gel otur." Dedim. İyi kız bu galiba bak sevdim. Kapı açıldı ve hoca içeri girdi. Ayağa kalktık. Bende kulakligimi cikardim. Kitabimi sonra okumaya devam ederim. Hoca oturun dedi bizde oturduk. Sonra hoca tanisma faslina geçti.
"Merhaba cocuklar benim adim Nazım. Türk Edebiyati hocanizim. Beni geçen seneden taniyosunuz zaten. Şimdi yeni gelenlerle tanisalim. Gerci siz ben gelmeden tanismissinizdir zaten." Sonra malin biri lafa atladi. "Yok hocam uc kiz iki bi erkek geldi biriyle bile tanismadik. Sizi bekledik." Sonra hoca devam etti.
" Aferin Hakan çok akillisin. Tekrar söylüyorum bak. Sen buralarda harcaniyosun çocuğum. " Sonra sınıf ın çoğu güldü falan yeni gelenler elini kaldırsın dedi. Ben, yanimdaki kiz, ve iki kisi daha elini kaldirdi.
"Ayaga kalkin bakim çocuğum." dedi. Kalktik. "Simdi teker teker adinizi soyadınızı hangi okuldan geldiğinizi nereli oldugunuzu söyleyin." Dedi. Ben hemen karsisindaki sirada olduğumdan ilk ben basladim herkes te bana bakiyodu. Bende kendimi tanittim.
"Benin adim Buse. Soyadım Tehmiz. İzmirliyim. İzmir Karşıyaka Cihat Kora Anadolu Lisesi'nden geldim. Öyle yani." Diyip omuz silktim. Sonra yerine oturdum. Hoca "Güzel. Tamam. Aferin. Yanindaki. Kizim sen devam et." Dedi sonra yanimdaki kiz kendini tanitti." Benin adim Sibel. Soyadim Kaya. Manisaliyim. Umraniye Anadol Lisesinden geldim. " dedi sonra oturdu. Diğerleride kendini tanitti sonra hoca biseyler daha zirvalayip bizi bos bıraktı. Biz de zile on dk kaldığındab yanimdaki kizla tanisip kanka olduk. Cok kafa dengiyiz. Burclarimiz uyumlu. O da benim gibi mal. Oyle iste cok benziyoruz. Sonra zil çaldı. Lavaboya gittik sacimizla falan ugrastik. Sonra sınıfa döndük. Zil çaldı. Siniftakilerle tanıştık. Gün boylece basit ve guzel gecmis oldu. Sonra cikista siniftan Sibel in ve uc bes kişinin daha numarasini aldım. Kapıya ciktim. Yağmur beni bekliyodu. Beraber eve gittik. Biraz günümüzün nasıl geçtiğini falan konustuk. Yorgunduk. O evine gitti. Bende biseyler atistirip tv nin karsisina gectim. Kalan gunumu evde gecirdim. Saat 10 gibi uyudum. Uykum erken geldi çünkü. Sonraki günü sabirsizlikla bekliyodum.


-BU BÖLÜMÜ INSALLAH BEGENMISSINIZDIR. BIRAZ SIKICI GELEBILIR. DAHA HIKAYENIN BASINDA EKSIN ISTEMEDIM. AMA ILERKI BOLUMLERDE COK OLAYLAR OLUCAK. OKUMANIZI TAVSIYE EDERIM YANI. IKINCI BOLUMU IKI GUN ICERISINDE ATARIM.

Vampir İşi Aşk(askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin