"Aahh. Yandımmmm."
"İyi misin?"
Allah'ım bunu boş vaktinde mi yarattın naptın ya bu ne ?
"Bacagim yaniyoo."
"Ayaginin üstüne basabiliyo musun?"
Aslında evet.s
"Hayır. Uff yanıyor."
"Pekiii. III."
Sirtimdaki kolu beni iyice kavradi ve diger kolunu dizlerimin altından geçirip beni kucağına aldi. Gözlerimi gözlerinden alamiyorum.
"Ya Özür dilerim biraz mahcup oldum ya."
"Önemli değil yerimde kim olsa aynısını yapardı. "
Beni kütüphane ye çıkardı. Ayagiyla kütüphane nin kapısını sert bi tekmeyle acti. Kütüphanede kimsecikler de yoktu. Bendeki şans.
"Şu pofuduk yastiklarin üstüne bırakalım seni."
"Cidden cok tesekkurler."
"Onemli degil cidden. "
Beni pofuduk yastiklarin üstüne birakti. Ben gözlerinin icine hala bakıyorum. O baktigindada direk kafami ceviriyorum. Saclari benimkiyle ayni renk ya of cok uyumluyuz.
"Gidip müdür yardımcısından krem falan alıp geliyorum ben. Sen kipirdama bi yere tamam mi?"
Ay sen yeter ki iste :D
"Tamam bekliyorum. Biraz hızlı olursan cok cok cok sevinirim. "
"Peki ben bi kosu gidip geliyorum."
Dedi ve hizla kütüphane den çıktı. Kalbim hala güm güm atiyo. Sanki yerinden cikicak. Karnimda da su meşhur kelebek uçuşmasi var. Ay aşık oldum galiba ya.s
"Geldimm."
"Sen surebilirsin dimi?"
"Tabi. Yani en azindan denerim. "
"Bak cidden sen olmasaydın merdivenlerden aşağı yuvarlanip beyin kanamasi gecirmistim kesin. "
"Deme oyle lan."
Ay olum cok nazik sürüyor lan hic acimiyo. Yerim sunun agzina bak ya. Kendi kendine konusuyosun Buse kendine gel çocuk sana anormal anormal bakiyo.
"Ee?" Ne eee ?
"Eesi öyle. " Adimi sor adımı sor.
"Bu okulda misin?"
"Hi hi. Sen?"
"Bende buraya kayit yaptirmayi dusunuyodum. "
"Yaptir yaptir. Guzel okul ya."
Yalana bak. Daha gecen gun bok gibi okul diyodum.
"Sen öyle diyosan."
"Kaçıncı sınıfa gidiyosun peki?"
"11. Sen?"
"Ben de 11.s"
"Güzel. " kremi sürdükten sonra cebinden ıslak mendil cikartip ellerini sildi. Oha cebinde islak mendil taşıyor. Bu zamanda boyle erkek bulmak zor.
"Şimdi biraz daha iyi misin?"
"Ha?" Ne ha sı.s mal ben. Mall
"Ehehe. Şey. Iyi misin biraz daha."
" Evet evet." Telefonunun ekranina bakip
"Şimdi benim gitmem lazim."dedi.
Gitmeeeeee.s
"Peki. Seni de oyaladim. Tekrar tesekkurler."
"Önemli değil. Gorusmek uzere. " dedi ve kütüphane den çıktı. Bende hemen Sibel'e mesaj attım. Tabi şimdi derste bu mal nasıl gelip beni alcak. Uf. Neyse bi bahane bulur gelir o.
Gönderilen: SibelKanka çabuk kütüphane ye gel beni al. Üstüme kahve döktüm. Olaylar olaylar.
Mesaji atip telefonu cebime koydum. Insallah gelir mal. Acaba sonra tekrar karsilasir miyiz. Ya insallah kaydini bu okula alir. Bu okul onsuz çekilmez ya.
"Iki dk yalniz biraktik ne hale gelmissin. Ya sen bensiz yasiyamiyo musun? " "Sibel agzinin ortasina geciricem bak dirsegimi gel kaldir lan beni."
"Tamam tamam."
"Sana anlatmam gereken bissürü sey var."
"Konu?"
"Aşık oldum."********
"Oha kızım neler olmus öyle. "
"Yaa. İnşallah kaydını aldırır ya. Çünkü dün kayit yaptirmaya geldiğine eminim."
" Insallah kanka."
Bu arada dizimdeki yanik yüzünden pantolon giyemiyodum. Sizce ne giyiyorummm. Okulda herkesin giymesi yasak olan bisey. TABİKIDE ŞORT.
Gidip müdür yardımcısıyla konuştum. Bi haftligina izin aldim. Bacagimda sargi olduğundan o kadarda cirkin bi görüntü olmuyo. Ama bütün kızlar gıcık kapiyo. Of cok guzel bi duygu be.
"Buseee. Duyuyo musun kızım benii?"
"Kanka hoca çağrıyo duymuyomusun"
"Ha? Efendim hocam."
Fizik hocasi beni pek sevmez. Bana kızmaya hep bi bahane arar. Bu sefer oyle olmadi ama.
"Gel canim kızım. "
"Noluyo lan.s..s. Geldim hocaam."
Bir az topallaya topallaya hocanin yanina doğru ilerledim. Allahım sınıfta ne cok abaza varmis. Hepsi de bacagima bakiyo. "Kizim su quizleri dağıt bakiyim"
"Peki hocacim." Hocacim ne ya ahhshsh
"Al lan. Sende al mal. Al la sende ezik. Al kanka. Sibos al kanki sende. Gerizekali al sende al."
" Hocam bu kufrediyo." Hakan beni hocaya ispikledi. Ahahh.
"Çıkışa gel olum."
" Başımıza erkek fatma kesildi şu na bak."
"Ya of senle mi ugrasacam."
Ben kagitlari dagitmaya devam ettim. Dagitmayi bitirdigimde kalan kagitlari hocaya verip yerime oturdum. Sonra Esma hocanin kazık sorularini çözmeye basladim.Sinav bitti. Hoca kagitlari topladi. Bu sinavdan en az 70-80 alırım. "Kanka full senden kopya cektim"
"Aferin Sibel. Aferin kankacim." Kapı çalındı. Elini saçına atip düzeltti. "Hocam. Girebilir miyim?"
"Tabi oğlum gel boş bi yere otur."
"Sibel kalk kanka. Allah askina kalk. Lutfen kalk. Git baska yere otur nolur lan kalk bak kısmetimi kapatıyon."
" Uf. Hadi yine bendensin. Dayanamıyorum yalvarmalarina." Sibel önümdeki siraya gecti. Bende kitaba kafamı gömdüm. Uyuyo taklidi yapiyorum. Sonra onun sesini duydum. Hocam en arkada su arkadasin yani bos oraya oturabilirmiyim?
"Busenin yanina m-"
YESS. İŞTE BUDUR.
"Geç tabi çocuğum nasil istersen."
Yavas adımlarla yanima geldi. Omzuma dokundu."Yanin boşsa oturabilir miyim?"
Bende yeni uyanıyor gibi yaptım. Henüz beni tanımadi o yuzden sacimi gozlerimin önüne getirdim. Ellerimle gözlerimi ovusturdum. Sonra koseye kaydim.
"Gel otur tabiki."
Sonra başımı kaldirip kafami saga sola salladim ve saçlarımı arkaya attim. Beni aninda tanidi.
"Aa sen!" Oha cok sasirdi. Kesin mutlu oldu canim ya yerim.
"Aa ben :D "Güldük konustuk. Tanistik. Sonra hoca bizi serbest birakti. Zaten son dersti. 10 dk sonra zil calicakti. Ikimizde birbirimizle konusurken o kadar mutlu oluyoduk ki gozlerimizin ici parliyordu. Bide onun Zümrüt yeşili gozlerini düşünün. Bizde konuşmaya devam ettik.
"Demek adin Buse. Cok guzel bi ismin var."
" Saol Koraycim. Seninki kadar olmasa da."
" Sey ya. Ben sey dicektm.s.s."Ney dicektin?"
Ay cikma teklifi ediyormuş. Suracikta bayılırım heralde.
"Şimdi ben seni merdivende beyin kanamasından kurtarmistim ya"
"Iııı eveet?"
"Senin de bana karşılık iki iyilik yapman lazim"
"Ne gibi?"
Benimle evlenmelisin ve hemen cocuk yapmalıyız. Ahahah gülme krizine girerdim ajmsjshhsh
"Ilk isteğimi bugün kullanicam. Numarani verir misin?"
"Bilemedim ki. Bes dk da bir arayip durmicaksan."
"Yok yok."
"Peki al."
Ay yerim ben seni iki dk da bi ararsin ins.
"Ee diğer istek? "
"Onu yarın isticem. "
"Peki."
Zil çaldı. Bi nevi en sevdigim müzik :D Toparlanip ciktik. O arkadaslariyla gitti bende Sibel'le . Derste neler konuştuğumuzu merak etmişmiş. Günlerden cuma olduğu icin annemden izin alıp Sibeller de kaldim. Haftasonu cok manyak planlarimiz var. Helede Korişle ilgili.