P.O.V. Rose
Ze zijn het raam aan het slopen. Ik zit samen met Perrie aan de andere kant te duwen zodat hij misschien open gaat.
De jongen met een kuif het tranen in zijn ogen. Volgens mij is dat een hele goeie vriend van Perrie of misschien iets anders.
Als de jongens en ik niet verder zijn gekommen met het raam te slopen. Zegt de jongen met de krullen iets tegen de ander. Ik hoor niet wat ze zeggen maar volgens mij heeft hij een plan.
Als ze uit gepraat zijn gebaart hij naar ons dat we maar even aan de kant moeten. Perrie duwt me aan de kant.
Als ik even weg kijk hoor ik allemaal glas vallen. Ik kijk snel naar het raam en zie dat de jongens hem open hebben gekregen. Perrie en ik springen op en neer. Perrie loopt naar buiten door het glas heen met haar schoenen.
Ik ga ook door het glas heen alleen heb ik geen schoenen aan. Ik kijk om me heen, we zitten in een klein bosje waar bijna niemand komt.
De jongens knuffelen Perrie. Ik kijk naar de lucht en zie sterren. Dit is wat ik dagen lang gedroomd heb......
Buiten zijn, de frisse die wind door mijn haren waait. De lekkere geur van buiten. De sterren die schitteren in het donker...
Ineens hoor ik allemaal geschreeuw achter ons. Ik draai me met een ruk om en zie Jack met een paar jongens naar ons toe rennen.
We rennen weg, verder het bos in.
Ik hoor de jongens achter ons aan rennen.
We rennen alsof ons leven er van af hangt, eigenlijk is dat ook zo. We rennen en rennen.
Als ik zie hoe moe Perrie is van de agelopen dagen en zie hoe moe de jongens zijn van het rennen merk ik pas op dat Perrie veel voor hun betekent, ze waren dol gelukkig toen ze Perrie zagen.
We slaan opeens af. We kommen op een open plek uit. Er is een klein riviertje daarnaast staat een grote boom.
We gaan op het gras zitten bij de boom.
We rusten even uit. "Dit zijn Zayn en Harry" verteld Perrie tegen mij als we een beetje uitgerust zijn. Ik knik.
Dit is Rose ze zat samen met mij daar gevangen. Verteld ze tegen de jongens die blijkbaar Harry en Zayn heten. Ze zit daar al best lang en je wilt niet wat ze met haar hebben gedaan.
***
Ik kijk om me heen Perrie en de jongens zijn in slaap gevallen. Ik ben ook heel erg moe maar kan niet slapen.
Ik weet nu al een beetje over de jongens, Zayn en Perrie hebben wat. Harry en Zayn zitten samen met nog andere jongen in een band genaamd 'one direction' ze zeggen dat ze wereld beroemd zijn verder weet ik ook dat het hele lieve en aardige jongens zijn.
*2 uur later*
Ik kan nog steeds niet slapen. Ik kijk om me heen Zayn ligt op de grond, Perrie ligt tegen hem aan, Harry ligt ook op de grond met zijn jas onder zijn hoofd.
Ik hoor geritsel in de bosjes, ik word band straks is het één van de jongens of een wild zwijn die ons wilt vermoorden.
Het geritsel word nu harder.
Ik hoor de stem van Jack en van andere.
Ik maak langzaam de rest wakker.
Ze openen langzaam hun ogen en schrikken van het geritsel en de stemmen.
Ze kijken mijn kant op.
Zayn gebaart naar iedereen dat we hier weg moeten. Harry doet snel zijn jas aan en wij staan op, maar voordat wij een stap kunnen zetten komt Jack met een pistool naar ons toe.
We lopen langzaam achteruit. Maar dan zien we daar de andere jongens staan met een pistool.
Ik kijk Perrie bang aan. Perrie kijkt achter mij waar Jack is. Ik zie Jack naar mij toe lopen. Ik wil naar Perrie, Zayn en Harry lopen maar hij heeft mij al vast.
De andere jongens pakken Perrie, Zayn en Harry.
Ze brengen ons terug naar het huisje en als we tegen werken word Zayn of Harry neergeschoten, hebben ze gezegd.
Als we bij het huisje aan komen worden Perrie en ik naar de zelfde kamer gebracht als eerst.
Als ik om me heen kijk zie ik dat het raam alweer gemaakt is.
Perrie en ik worden aan kettingen vast gemaakt. Als we vast zitten gaan ze uit de kamer en hoor ik de deur op slot gaan.
P.O.V. Perrie
Als ze uit de kamer zijn voel ik de tranen stromen over mijn wangen.
Weer is het hun gelukt om ons te pakken te krijgen, en nu hebben ze Zayn en Harry ook.
Ik loop heen en weer door de kamer.
Wat nou als we hier echt niet uitkomen? Of als ze Zayn en Harry vermoorden? Of iets aan doen?
Rose komt naar me toe ze probeert me te kalmeren door haar hand op mijn rug toe doen. Zo zitten we even.
De deur word open getrokken.
Jack komt naar binnen. Ik kijk hem boos aan.
Hij loopt richting ons toe. Hij maakt Rose haar ketting los en trekt haar mee. Ik pak haar bij haar hand. En hoe haar bij mij. "Als ik jou was zou ik haar los laten, anders komen er grote problemen." Zegt Jack kill. Ik laat haar van schrik los. Maar voor dat ik haar weer kan pakken word ze al door de deur meegesleurd door Jack.
Ik sta boos op van het bed.
"Wat moet ik nou doen?? Nu is Rose ook weg! Ik kan niet zonder hun. Niet zonder Rose, Zayn en de boys, ook kan ik niet zonder Jade, Jesy en Leigh-Anne. Ze maken me altijd aan het lachen. Wat er ook gebeurt.
Ik voel tranen over mijn wangen lopen. Ik glij met mijn rug langs de muur en ga met mijn hoofd in mijn handen liggen. Waarom...
Waarom moet dit mij weer over komen.
Toen ik buiten was voelde het zo fijn...
De wind in mijn haren en de frisse licht. Het voelde als vrijheid.
*2 uur later (nog steeds Perrie P.o.v)*
Ik zit nog steeds tegen de muur aan met mijn rug en mijn hoofd in mijn handen. "wat moet ik nou doen?" Zeg ik tegen mezelf. Ik luister naar de stilte in de kamer, het gebonk tegen de muren en het geschreeuw op de gang. Het geschreeuw word steeds luider en luider maar ik kan het nog steeds niet verstaan. Ik til langzaam mijn hoofd uit mijn handen. En kijk naar de muur met bloedvlekken. Over zit wel wat behalve op een plekje. Ik loop naar het stukje muur. De staat wat in maar niet in het Engels. Misschien dat Rose het wel weet want ze zei dat ze uit Nederland kwam......
JE LEEST
Can you help me, please?
FanficDit boek gaat over Rose, Rose is een meisje van 15 jaar oud, ze zit in de 4e en is van begin af aan al gepest. Ze heeft bruin lang haar en groene ogen. Wat gebeurt er als ze ontvoerd word? En wat gebeurt er als ze ontdekt dat one direction daar ook...