Chapter 2

8 1 0
                                    

P.O.V. Rose

Ik word wakker op het vieze matras. Ik kijk naar het raampje en zie dat het al ochtend is. Ik pak het broodje en flesje water en drink/eet het op.als ik het op heb loop ik naar het raampje. Maar voordat ik er ben word er hard gebonk op de deur. Ik schrik even maar als het gebonk klaar is hoor ik zacht gepraat maar hoor het niet. De deur word met een ruk open gegooid. Ik kijk naar de twee mannen die glimlachend naar mij komen. Ik loop naar achteren en voel de muur tegen mijn rug aan komen. De mannen lopen langzaam naar me toe. Eén van de mannen pakt mijn keel beet en roept 'JIJ GAAT DOEN WAT IK ZEG ANDERS KOMEN ER PROBLEMEN!!' De man kijkt mij aan. Ik knik. De man kijkt mij glimlachend aan en pakt mijn arm en sleurt mij naar de deur. We lopen door een lange gang. Ineens staat hij stil voor een deur. De andere man opent de deur en ik word naar binnen gegooid een man roept ' ZOEK MAAR WAT UIT!!' En snel daar achter roept de andere man ' OVER TIEN MINUTEN MOET JE KLAAR ZIJN ' en ze gooien de deur dicht. Ik kijk om mij heen en zie allemaal rekken met lingerie. Ik kijk om me heen en zie een vrouw staan ze loopt naar me toe met een zwarte lingerie en zegt 'pas dit eens' ik kijk moeilijk er naar. Ze wijst naar een soort pashokje. Ik twijfel maar loop er toch heen. Wat moet ik nu doen? Zit ik hier gevangen? Waarom moet ik dit aan? Allemaal vragen spoken door mijn hoofd. Ik kijk naar de lingerie die ze me geeft. Ik vraag aan haar 'moet ik dit nou aan' ze knikt en loopt weg. Ik trek het snel aan en leg mijn kleren op een stoel. Ik kijk naar een mevrouw die langzaam naar me toe komt en mijn kleren pakt. Ik kijk haar vragend aan maar ze negeert mijn blik en loopt met mijn kleren weg. Ik wil naar haar toe lopen maar voel een warme hand op mijn schouders. Ik draai me van schrik om en zie die man staan die me hier binnen gooide ik kijk hem boos aan. Hij trekt aan mijn arm en loopt met mij dit kamertje uit. Als we op de gang staan krijg ik een handboei om. De man duwt me naar voren zodat ik moet lopen. Ik loop door de gang heen en kom aan het einde van de gang en zie daar een deur. De man opent de deur en duwt me hard naar binnen. Ik kijk om me heen en zie allemaal meisjes in lingerie staan en sommige zitten op een stoel war hun haar en make-up word gedaan. Ik word op een stoel geduwd en zie een vrouw mijn haar doet . Ik word door de man ,die mij duwde, vast gebonden op de stoel. Als de vrouw klaar is met mijn hoor krijg ik een hele dikke laag make-up. Ik kijk in de spiegel naast mij en schrik als ik mezelf zie, IK LIJK OP EEN HOER!?!? De vrouw maakt me los behalve me armen. Ik word op een andere stoel geduwd en vastgebonden. Er komt een man aan in en roept dat we moeten komen. De vrouw maakt me los en duwt me naar een deur waar de andere meisjes ook door zijn gegaan. Ik kijk om me heen, het lijkt op een soort modeshow maar alleen zijn er mannen als publiek.De man zegt dat ik door moet lopen. Ik kijk hem even aan maar dan duwt hij mij naar voren zodat ik moet lopen. Ik loop langzaam, in een lingerie met een dikke laag make-up en mijn haar dat er vettig uit ziet, op een soort podium.

Als ik een paar keer heen en weer heb gelopen. Word ik naar een deur geduwd door een man. De man opent de deur. Ik word door de deur geduwd en beland op de grond ik kijk om me heen en zie dat het op een soort hokje lijkt ik. Alleen zijn de muren van glas zodat je er doorheen kan kijken. Ik kijk door de muren heen en zie nog een meisje in een lingerie in een hokje zie zit op het bankje naar de deur te kijken. Het lijkt net of ze aan het wachten is op iemand. Als ik naar de deur kijk zie ik dat hij open wordt gedaan door een jongen. De jongen komt naar binnen stappen en kijkt vol lust naar me. Hij doet de deur op slot en loopt naar me toe. Hij zegt 'dus jij bent de nieuwe hier' het kwam er niet echt uit als een vraag maar ik knik toch. Ik kijk hem bang aan. Hij pakt me beet en trekt mij dichter naar hem toe. Je ziet nog steeds dat zijn ogen vol lust staat. Hij pakt mijn trekt aan mijn lingerie en zie dat hij ze kapot scheurt. Hij trekt nu zijn kleren uit en loopt naar me toe. Hij pakt me beet en .............

*ik denk dat jullie wel weten wat er nu gebeurt en daarom laat ik dit stuk weg*

-2 weken later-

P.o.v Rose

Ik zit weer in het kamertje waar ik in het begin ook zat. Ik zit nu op het vieze matras te denken hoe ik hier weg kom want het is hier verschrikkelijk!?!?. In de twee weken ben ik vaker verkracht ook ben ik mishandeld omdat ik het niet wou of omdat ze het wouden. Mijn hele lichaam zit nu onder de blauwe plekken. Ook al was het is ook al zo. Ik heb nu alleen nog mijn shirt en onderbroek aan dat ik de eerst dag ook aan had mijn broek en bh hebben ze kapot gescheurd.

Ik kijk om me heen en merk nu pas dat ik niet meer aan de kettingen vast zit. Ik kijk door het raampje naar buiten en zie dat het al donker is. Ik loop naar het raampje toe en zie dat het niet heel dik glas is.

Ik haal uit met mijn vuist en sla tegen het raam. Het glas breekt in stukken. Ik wacht even of iemand mij gehoord heeft maar ik hoor niks. Ik klim uit het raam. Ik kijk om me heen en loop weg maar voor dat ik een stap kon zetten hoor ik iemand roepen. Ik kijk verschrikt naar waar het geluid komt en zie daar de man staat die me had ontvoerd. De man komt naar me toe rennen maar ik ren weg. De man haalt me in en pakt me vast bij mijn arm. Hij kijkt boos naar me en haalt uit. Ik voel me wang branden en kijk hem boos aan. Hij trapt me en ik val op de grond er komen meer mannen aan rennen en trappen me ook ik voel een trap tegen me hoofd en dat word alles zwart.

Can you help me, please?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu