11

2K 232 55
                                    

Nje makine...-shton Liami i bezdisur.

Brusi hypen ne makine dhe donte aq shume ta ndizte por po bente si nje femije ja bente me goje.-Brrr Brrr...-sikur e ndizte por me ane te gojes.Kristeni po e shikonte si nje e tromaksur nga jeta.

-Mos ja vi re!!!Eshte kaq i dehur kur shikon makinen e tij te vjeter,blu,chevrolet chevelle 1970 makine e vjeter dhe dashuria e perjetshme e K...Brusit!

Pasi Brusi mbaroi se luajturi me Kasandren u ngjiten lart dhe si te mos mjaftonte mengjesi erdhi aq shpejt.-Brus zgjohu!!!Ora e fundit ne kete shkolle shijoje.

-U bere si tek Master Chefi sikur do shijoji ndonje ushqim...Mua me pelqen te fle!

-Duhet te hiqem sikur me intereson...Ngrihu mos u sill si nje psikopat dhe diten e fundit ne kete akademi.

Per cudi Brusi u ngrit shkoi dhe per here te pare ne jeten e tij kapi oren e pare dhe kishte Kimi.U ul ne fund fare pa mikroskopin qe qendronte mbi tavoline me cudi dhe pyetje nje nga qullsat e djemve qe ishin ne klase.-Po kjo per cfare sherben?

-Per ca mendon ti?!-ja kthehu djaloshi me habi.Ra zilja,Brusi vuri kufjet ne vesh muzike dhe po chatonte dhe nuk e vuri re kush ishte ulur prane tij derisa ajo ja hoqi kufjet me te shpejte.-Po pyet presorja idiot,pergjigju.

Ishte Kristeni.Ç'dreqin donte ajo aty prane tij...-Cke!-ju drejtua Brusi zyshes.

-Me falni!(u habit ajo)-Te dukem ndonje kishe un ty qe me thua me falni.

-Jeni i ri ketu?!

-Ca i ri moj kam nja ca vite ne kete burg une i ri thote kjo...gjithsesi po ta dija neqoftese kisha zyshe kaq hot me siguri do vija cdo ore mesimi me qejf.

-Ahhh ti duhet te jesh djali i mungesave...

-Na bere si reporter jam Brus Del Fire!One and only!

Zysha habitet me arrogancen e tonit te tij.Kristeni po e shikonte me inat dhe Brusi e pa me nje shikim qe e pyeste "Cfare shitin do e ti?!"Teksa zysha po punonte dicka ne laptop dhe keta te gjithe po lexonin neper libra,Kristeni po ziheji me Brusin.

-Lexo!
-Sdua!

-Gomar!Analfabet!Pse ska e nje banke bosh?Pse ti ekziston?Je kaq injorant!

-I mamit a babit...-i thote Brusi duke qeshur.
-Te prinderve te tu!

Zysha u terheq vemendje:-Bechedroi dhe Del Fire mos beni muahbet!Jeni ne mesim!

Brusi e pa me inat donte te dilte nga klasa por si shume po e sfidonte Kristeni.-Shiko Kristen praktikisht perfito qe une do iki nga akademia ndryshe...Ahh ndryshe do mallkoje diten qe kishe lindur.Neqoftese nje dite tjeter do takoheshim perseri te betohem qe do te shkaterroji gjene qe ti do me shume,mos me sfido mua!

U ngrit ne kembe dhe po shkonte drejt deres kur zysha i foli:-Ku mendon se po shkon?!!Shkoni ne vendin tuaji.

Brusi u kthyhe drejt saji me nje shikim ironik shkoji drejt saji dhe hodhi banken e mesuesit ne shesh,rrezoi tere sendet qe ndodheshin ne tavolinat e tjera,mikroskope te thyher dhe nxenesit e tjere qe filluan te benin te njejten gje,shkoi prane alarmit te zjarrit e ndezi,uji filloji te binte mbi fytyrAt e tyre,hareja dAlloheji ne fytyrat e tyre.Kristeni doli me te shpejte e inatosur nga klasa por rruga u nderpre preji Romanit.-Kristen,Kristen lerme ta gjeji e inatosur prej Brusit.

-Sjam per idiotesirat e tua Roman!

-Fatkeqesia me e madhe ne jete eshte te takosh nje me profeci "Brusi".

BrusWhere stories live. Discover now