Peoplesss!Sorry per updatet e vonuara!Atehere kjo do jete pjesa 1 e B&K eshte thjesht vazhdimi i kapitullit 16 por thjesht x BK dhe kapitulli 17 do hidhet vone,teper vone besoj.Deri atehere do shoqeroheni nga vazhdimi i pjeses se pare❤️❤️E di jane teper pjese te meriztshme por skm ca bej...
3 Muaj me vone...
Qepallat e rendomta!Marrje fryme me pas nje shikim i zbehte,nje hapje e lehte sysh.Aroma e perziente te terin,nje dore e ngrohte mbeshtillte te tijen.Me pas ne fraksione sekondash kaloi jeta e tij,e ndiente qe ishte i dobet.Nje drite e bardhe i erdhi ne sy,dikush...dikush me zerin e embel qe ai njihte thirri:-"Ndihme!"E dinte qe dicka nuk shkonte sepse aparaturat benin nje zhurme te cuditshme.
-Kristian!-dikush i peshperiste me pas mendoi se nuk kishte asgje per te jetuar,jeta e tij ishte shkaterruar ne mijera copeza kujtimesh te pazvendesueshme,te paharrueshme!
Zemra i pushoi.Me pas ndjehu ate mbi trupin e tij dhe e dinte qe smund ta lindte vetem,e dinte qe terheqja qe kishte per Kristenin papritur ishte kthyher ne nje dashuri misterioze sepse dicka,dicka ishte e cuditshme ne qenien e saj.E dinte!E ndjente!
Me pas hapi syte i cuditur.Mjeket ishin rrethuar rreth tij sikur ai ishte duke vdekur.A thua po vdiste?!
-Djaloshi eshte ne jete!Mund te hyni brenda.-u degjua zeri i ashper i doktorit.
Ndjehu nje shtregim te forte,nje perqafim.Ndjehej bosh dhe me pergjegjiste e gabimeve por ne te vertete ai duhej te jetonte...A nuk e meritonte?!
-Kristennn!-peshperiti ai lehte,sikur zeri i saj te ishte melodia me e embel qe kishte degjuar.
Kristeni i dha nje puthje ne buze,buzet e akullta u ngrohen nga ndjesia e dashurise.
Ja pra ditet kalonin,Brusi kishte pesuar disa goditje te forta ne koke dhe dreqin ai krahori kishte perballuat gjithe ate plumb,koka ishte perplasur fort ne ate gur,por ai mbante brenga me te medha perbrenda por kjo nuk e ndalonte te ishte "Ai".Studentet e shikonin frikshem,Vellai i vdekur,Joela e ikur kushedi se ku...dhe supozohej te ishte i "dashuruar"me te dashuren e nje te vdekuri qe rastesisht u takuan bashke ne pyll dhe Brusi se mbante mend pse..,
Brusi epo ai vazhdonte te hiqej sikur nuk i interesonte asgje,sikur gjithcka ishte ne rregull...sikur nuk kishte ndodhur asgje,por edhe pse qeshte si nje debil,tallej si nje monster dhe bente gjithe ato gjerat eBadboy.Kristeni e dinte te verteten,ai ishte dobesuar.Duhani kishte bere te veten,alkoli dhe qante mes hijeve te erresires.Hijet e Mallkuara!Dicka e brendte nga brenda dhe kur ai e puthte dhe me pas hiqej sikur ajo nuk i interesonte.Tregohej aq i dashur dhe i larget saqe smundej te vazhdonte ne ate menyre.
Brusi po fershellente korridoreve dhe me evjen e te "dehurit"po merrte rrugen x nga dhoma e tij.Kthehu menjehere koken dhe pa Aleksisin.
-E dashur Ale!
-Kristian!Ai u afrua prane saj,ajo u shtang me pas pa syte e tij,rreziku ne ato momente dukej me familjar..
-Ahhh Kristian vazhdon apo jo?
Ai uli koken dhe me pas e pa drejt e ne sy:-"Po"-Ti e di qe po vazhdove te pish kokaine e vetmja gje qe Do ndodhi eshte vdekja...
-Po sistahhh po cke me morale sot ti...Ca te hipi?!Drame familjare!
-A e di ajo kete?-qeshi Aleksis lehte.Brusi e kap fort nga krahu dhe i dha nje te shkundur te mire ne mur.
-Dhe Ajo eshte e vetmja gje e mire qe te ka ngel ne jete Kristian....
-Ahhh dashuri ti nuk je askush per morale dhe po ajo eshte e vetmja gje qe po me mban gjalle ne kete vend per brengat e te shkuares dhe per ato dashurite e te ardhmes sepse nqs sdo ishte x te une do kisha djegur edhe njeriun e fundit te Demetrios-flet Brusi me syte me lot.
-Por ti je i djegur tashme,jeta jote!
Ditet kalonin derisa u shendrruan ne muaj,3 muaj!Nje lidhje e paqendrueshne mes Brusit dhe Kristenit me ato zenkat,xhelozite dhe netet pa gjume.Endrrat bejne te veten!Ishin dhe ato netet ku te dy flinin nen nje krevat thjesht duke veshtruar njeri-tjetrin dhe teksa gjumi i perfshinte,nje dashuri ishte mes tyre,nje dashuri me gjithe ato pjeset e cuditshme te nje lidhje te paqendrueshme.
Kristeni kishte dite qe e shikonte,veshtronte e dinte qe ai po konsumonte droge,e dinte qe ai nuk ishte i varur prej saj.
E gjitha ishte e perbere nga dhimbja.Ahhh kjo fjale kaq perjetuese dhe e terhequr nga realiteti.Ate nate ai ishte gati ta perthithte ne veten e tij tere ate merzitje.
Kristeni e kapi lehte nga dore ja hoqi hashashin nga dora.
-Mjaft!
-Ty nuk ka cte duhet!Sille...Ajo me jep lirine!
-Neqoftese ti merr kete,do me humbesh mua pergjithmone!
Ai e merr tere inat drogen.-Por...
-Por asgje Kristian ti do te shkaterrosh veten tende por do te na shkaterrosh dhe "Ne".Une nuk jam e gatshme te shpenzoj vite nga jeta ime me nje drogaxhi qe mesa duket eshte i vendosur qe jeta e tij te kthehet ne ferr.
Shikimi saj ishte i vendosur por Brusi epo ne ato momente ai ndjehej keq i mori drogen dhe la qe Kristeni te largohej.
Ditet tere mungesa.Ai flinte me mankthe.Mendonte per dicka te pamunudur,sikur ai te vazhdonte te ishte Kristiani ai qe nuk gabonte dhe te ishte i cilter,i cilter si ath...
U zgjua ate nate,mori nje gote alkol,jeta e tij ishte kaq e cuditshme.U mbeshtet ne dritare.Po veshtronte qiellin e perhumbur!
Ndezi nje cigare,koka po i plaste nga mendimet!
-Ne djall vafshin!-peshperiti duke thithur cigaren.Ishte gjysem i dehur dhe mendonte per shume gjera por me shume per te,vetem ate kishte gjalle per momentin.
Trokiti ne deren e saj,ajo e pa e habitur,hezitoi tja mbyllte deren ne fytyre por me pas ndjehu qe smund ta linte ashtu te dehur.E futi ne dhome.Ai fliste neper dhemb.
-Kristen te dua!-peshperiti ai nen efektin e alkolit.
-Ca thua ore?!-e pyet ajo duke e pare habitur.
-Te doja,te dashuroja!Smund te rri pa ty!
-O zot kur ben e ti si i dashur kur dehesh un duhet te behem sherbet!
-A do te rrish me mua pergjithmone?!Dhe une do te dashuroj nen ndjenjat e pastra...
E pa disi e habitur me pas mendoi qe dehja e kishte bere dike tjeter.Buzeqeshi!
Ai fliste neper gjume duke ndjere perqafimin e ngrohte te Kristenit.U zgjua shpejt ne mengjes!Brusi po flinte i qete ose te pakten dukej sikur flinte!Rregulloi floket!
Ishte gati te hapte deren kur ndjehu zerin e tij...
-Sleepyhead!
-Brus!Mengjesi!
-Cfare ndodhi?!Mbreme...
-Epo nje i dehur erdhi ne dhomen time dhe fleti!Kaq!
-Ti nuk fjete me mua?!
-Isha tek kolltuku po flija aty,tani me duhet te iki....
-Nuk ndodhi asgje naten e kaluar?!Nuk thashe asgje?!
-Jo!-tha Kristeni prerazi por zeri i saj dyshues duhet te brrohriste dicka tjeter,duhet te brrohriste qe dhe ajo e dashuronte por a ishte e vertete "Dashuria e Nje Badboy!
YOU ARE READING
Brus
Romance"Nuk e zgjedhim dot çfarë do të kalojmë në jetë,mund të zgjedhim vetëm personin me të cilin mund ti kalojmë." Çmimet #1 ne Libri me i mire dramatik #1 ne Libri me i mire Romantik 17.01.2016 Coveri me i mire nga lexuesit 16.01.2016 Titulli i meparshe...