3 vite...E cfare mund te ishin 3 vite?!Nje mixim i padurueshem dhe urrejtes per Liamin dhe Joelen,Joela ishte tashme nje 21 vjecare e cila kishte marre diplome dhe se shpejti mund te futeji ne pune si kujdestare e rregullit dhe Liami ishte nje 22 vjecar qe ishte ekonomisti i shkolles,prestigji i shkolles ne vitin e fundit kishte rene ndjeshem qekur Arthuri kishte bere aksident me makine dhe ne krye te shkolles ishte vendosur Alek Ludving nje 35 vjecar i eger,urrejte dhe i etur per pushtet,nje njeri me shume ambicie dhe Kristeni sapo kishte mbaruar ne akademi kishte kaluar vite te qeta,te merzitshme nga motonia disi dhe praktikisht te dhimbshme per shkak se xhaxhai i saji kishte pesuar aksident,shume vdekje kishin ndodhur me shume studente ne akademi dhe askush nuk ndjeheji disa nga frika disa te tjere nga padituria se cfare po ndodhte...Te gjithe ishin frikesuar nga Aleku ai ishte nje psigjik qe vendoste nxensit ne nje kend te drejte,merrte armen dhe i shtinte kur ata benin gabime,linja e internetit telefonit dhe gjithcka tjeter ishte shkaterruar,ata nuk kishin lidhje me boten e jashtme dhe kjo i bente te mbyllur,kopshti ishte thare,skishte gjelberim mesuesit te rrepte dhe asnje nuk dilte neper korridore.Cudia me e madhe ishte se Aleksis ishte kthyher dhe Liami per pak pesoi infrakt ishte munduar te kontaktonte me Brusin por ate e kishte "perpire dheu"dhe keshtu i kerkonte shpjegime Aleksit por ajo ja kthente me nje "sme interesonte asgje ne kete planet dhe doja te luaja nje loje"Liami kishte gabuar aq shume per fajin qe i kishte vene Brusit,por ishte dhe vrasja e prinderve qe e vinte ne dyshime nderkohe Romani ishte ne nje "burg"ne akademi e quanin zona e djallit per shkak se atje askush nuk kalonte,vetem minjte,ishte nentoke dhe kishte vetem dy vakte ne dite te cilen ja conte vete Aleku dhe e kishte mbyllur vetem sepse ishte munduar ti kthente fjalen me siguri Brusi do donte ta vriste po te kishte qene aty.Brusi nga ana tjeter ishte nje vit ne Dubai,gjysem viti ne Alaske dhe pjesen tjeter ne Meksike.Sigurisht qe ai bente jeten e mire,ate mengjes Liami i ishte kundervene me gjithe Joelen e Kristenin dhe Romeon(te dashurin e Kristenit)Alekut per padrejtesite qe po bente ne akademi sikur ishin ne burg dhe Aleku per ti bere shembull ate mengjes kishte mbledhur gjithe nxensit ne sallen e madhe te shkolles Grupi(Liam,Joela,Romeo,Kristeni)ishin te gjithe me pranga ne nje karrige nderkohe Aleku filloi te fliste:-"Tani nxenesit e mi te dashur,a nuk supozohet te jemi ne rregull me njeri tjetrin por ja ky grupi kryengrites mu vu kunder dhe do u bashkohet Romanit i cila ka 1 vit ne ate qeli,me rregulla 2 vakte ne dite qe do vdesin urie neqoftese kundervihen do marrin denime me te renda.Askush nuk kundershton apo jo?!
Liami po shikonte drejt e ne sy Aleksin e cila po zbaviteji nga situata,qeshte mizorisht ai nuk e njihte te motren qe e donte shume para disa vitesh.Ishte i vetem ne ate bote,te gjithe qe ishin ulur ne ate karrige me ato pranga ishin te vetem.E kush do ti mbronte!
Nga fundi u degjua zeri,ai ze rebelues qe per disa ishte i harruar,i panjohur por per te tjere ishte "Fryma e ngritjes se nervave".
-Shiko ketu ti o karajfilo se ska lind akoma ai njeri qe ti veri rregulla "VampsBloodit"e aq me shume kur une jam ketu.Kokeqepe!
-Kush foli?-pyet i cuditur Aleku.
Aty doli 21 vjecari me syte oqeanik blu,floket e tij te cilat i lane vajzat pa fjale.Kishte veshur nje kemishe blu pas trupit ishte si e tejdukshme sepse muskujt e barkut te tij te benin te enderroje per te,pantallona te zeza epo stili dark.Kishte ndryshuar disi ishte bere me "burreror"nga fytyra dukeji qartazi ne syte e tij dhe fytyren e tij magjike me pas ishin dhe muskujt e tij te kraheve qe kushdo vajze do donte te ishte prane atyre muskujve te perqafoheji nga ato krahe.Vajzat kthyhen koke drejt tij teksa ai po ecte me ate ecjen karakteristike te nje te....zottttttttt ishte si nje model endrrash.Aleksis e njohu ate ze e u trondit,u trondit dhe pati nje ndalje zemre per disa sekonda nuk i kishte punet mire dhe u largua fshehurazi mes turmes.Disa peshperisnin,disa te rinj e shikonin me habi dhe disa ishin duke u "magjikuar"nga ai ishte bere me i mire se gjithmone.Liami buzeqeshi i habitur,Joela ishte ne shok nderkohe qe Kristeni tha vetem:-"Ohh mos!"Romeo kishte ngelur me dyshime kush ishte "gangua"qe po i kunderviheji hapur.-Ohhh dhe me fal kush je ti?!Nxenes i ksaji akademie nuk je,nuk dukesh.
-O tkqn une ty une e kur isha nxenes i ketij burgu sdukesha e jo me tani une jam bastardi i Del Fireve,gjysem vellai i atij tulipanit qe ke aty.
Liami nderkohe po e shikonte me dyshim "seriozisht?!Tulipan mendoi".
-Brus!
-Heyy vllacko.-thirri Brusi teksa u afrua per ti heq prangat por Aleku e ndaloi.
-Pra ti je Brusi.Kam degjuar shume per ty.
-Ohh me vjen mire!Ndofta do largohesh nga "rruga"ime pa u marre me mua sepse paske info.
Aleku qesh.-Patjeter qe jo!Une kam fuqine ne kete shkolle,ma kane friken madje madje une i bej si te dua.
-Ca tenovele shikon?
-Djema kapeni ate...-i flet Aleku teksa qeshte neper dhembe.
Asnje nuk luajti nga vendi e njihnin mire Brusin dhe nervat e tij.Brusi i jep nje grusht Alekut dhe ai ra ne shesh pasi liroi te gjithe mga prangat pa me bisht te syrit Romeon qe perqafoi Kristenin.-Po ky Lady Gaga kush eshte?!-Pyeti ai neper dhemb Joelen.
-Romeo po ty cte duhet...Mos beji ndonje te pabere eshte i dashuri i Kristenit.
Brusit nuk ja ndjehu fare shkoi prane Romeos dhe filloi te qeshte si nje i dehur:-Romeo dhe Zhulieta kombinim perfeket.
-Z.Egoist u riktheve perseri?!
-Pse dashuri do te lija vetem une ty...Asnjehere!
-Mos me thuaji mua dashuri-tha ajo e acaruar.
-Pershendetje!ROMEO i dashuri i Kristenit.
Brusi e shikon me dyshim,rrudh buzet e tij te trasha,ngre njeren vetull.-O Taylor Swift do ta qepesh gojen se ste foli njeri.Alien.
Kristeni e shikon me inat:-Eshte i dashuri im.
-Jo e per shume kohe.
Prane tij u gjend Romani.-E gjete?!-e pyeti Brusi i habitur.
-Nuk eshte ne akademi.
YOU ARE READING
Brus
Romance"Nuk e zgjedhim dot çfarë do të kalojmë në jetë,mund të zgjedhim vetëm personin me të cilin mund ti kalojmë." Çmimet #1 ne Libri me i mire dramatik #1 ne Libri me i mire Romantik 17.01.2016 Coveri me i mire nga lexuesit 16.01.2016 Titulli i meparshe...