Když jsem mu vysvětlila vše co chtěl vědět, začala jsem se vyptávat já. Henry mi odpověděl i na nejhloupější otázky, poté mi také slíbil, že mě někdy vezme do jeho světa. Den poté jsem byla na kontrole se svou nohou a díky kouzlu, které na mě Henry použil mi doktor sundal sádru.
Po večerech jsme s Henrym hrály společenské hry jako je Člověče nezlob se, nebo třeba Dostihy a sázky. Momentálně hrajeme Člověče nezlob se. ,,Tákže...u vás takovéhle hry asi nejsou viď?" ptala jsem se a přitom posouvala figurkou. ,,Ne nejsou Lili, u nás si děti hrají jen venku a dospělí se scházejí v hlavních síních, kde vedou rozhovory na různá témata." odpověděl Henry a zamračil se, když viděl že mu ze hry vypadla další figurka. Najednou se v pokoji objevilo stejné světlo, které mi zaplnilo pokoj když se poprvé objevil Henry. Světlo, které se objevilo teď sice nebylo tak silné a nezaplnilo celý pokoj, ale zato bylo mnohem jasnější. Bylo jasné tak, že jsem si musela zakrýt zavřené oči rukama, aby se světlo trochu zmírnilo. Když jsem oči otevřela, uviděla jsem Henryho jak sedí v tureckém sedu a čte pergamen, který zřejmě zavinil ono jasné světlo. Chvíli jsem Henryho pozorovala a pak jsem sebrala všechnu odvahu a zeptala se:,,Co se děje? A co je to za pergamen?" Henry odtrhl zrak od textu na pergamenu, zvedl se a přešel ke mně. ,,Tohle," řekl a ukázal na pečeť ,,je králův znak, znak krále, který potřebuje pomoct." Dořekl a podíval se mi do očí. Nevěděla jsem co mi tím chce říct, ale na odpověď jsem dlouho čekat nemusela. ,,To znamená, že musím domů musím se vrátit na Verde Monatu." Když tohle řekl přepadla mě spousta pocitů, kterým jsem nerozuměla. Henry se na mě usmál a zeptal se: ,,Chtěla by si se mnou?" Tuhle otázku jsem nečekala, vykulila jsem na Henryho oči a zašeptala: ,,Ty mě chceš vzít s sebou? I když se děje něco zlého?" Henry se na mě podíval a řekl: ,,Nic se ti nestane to ti slibuji a navíc bude to jen na pár dní, pak se vrátíme."
Po pár dalších argumentech se Henrymu podařilo mě přemluvit. Další den jsem oznámila rodičům, že se Henry chystá domů. Překvapením pro mě bylo, že se nevyptávali proč odjíždí tak brzo po začátku školního roku. Když jsem se ptala jestli bych mohla s ním, dostalo se mi kázání, že musím do školy. Přemlouvala jsem rodiče asi hodinu, že to bude jen na pár dní a pak budu pravidelně chodit do školy, na to mi řekli že si to rozmyslí a ať se jdu aspoň učit.