2

2.2K 156 57
                                    

Yemek yerken Davina'nın yüzü düşmüş gibiydi, belli ki Hufflepuff ona daha cazip geliyordu. Harry ellerini kızarana kadar alkışlamış olan Hermione ve Ron konuşurken kızla hiç konuşmadığını fark etti.

"Ee, Drumstrang nasıl bir yer?" Davina kendisine gelen soru üzerine ağzındaki yaban mersinli turtayı hızlıca çiğneyerek yanıt verdi. "Gerçekten soğuk, erkek gibi yetiştiriliyoruz, daha doğrusu yetiştiriliyorduk." Sonra aniden yüzüne renk geldi. "Burada da Quidditch oynaniyor mu?" Harry güldü ve kafasıyla onayladı. Yüzüne çocuksu bir coşku gelen Davina Harry ile kısa hoşbeşlerine son verip Seamus ile konuşmaya başladı.

Öğretmenler masası ise biraz karışık görünüyordu, Harry Hagrid'in gergin bir şekilde elleri ile oynadığını fark etti. Hermione'yi uyaracak iken onun da Ron'u öğretmenler masasına bakması için dürttügüne şahit oldu. Üçü masaya bakarken Dumbledore hızla ayağa kalktı ve öğrencilere yatakhanelerine gitmelerini söyledi. Bir gariplik oluduğunu sezen Harry , Hermione Ve Ron üçlüsü birbirlerine baktılar ve yüzlerini buruşturdular.

Percy Weasley öğrencilere yatakhanelerine nasıl gireceklerini anlatırken Davina Hermione'nin yanına koştu.

"Seamus, o harika!" Hermione ona şaşkınlıkla bakarken Ron'un kahkahası üzerine herkes onlara bakmaya başladı. Percy kızarmaya başlarken Harry de gülümsedi. Davina ise anlamamış gözüküyordu.

"Neden bu kadar komik geldi ki sana?" Ron Davina'nın ciddi olduğunu görünce boğazını temizledi ve devam etti.

"Seamus, ne bileyim, biraz, şaşkın." Hermione ona sinirle bakarken Davina alınmış gibi gözükmüyordu hatta o bile güldü.

"Zaten şaşkınlığı harika." Dedi Hermione gibi cırlayarak. Harry yüzünü buluşturdu. Ron birden ciddileşti.

"Seamus benim kız kardeşim ile sevgili Nina." Davina olduğu yerde durdu, olayın şoku herhalde ona fazla gelmişti.

"Bana ayrıldık demişti, yani kız kardeşin başka birisini seviyormuş, onlarda anlaşarak ayrılmışlar, hem ben zaten Seamus'u arkadaşça harika görüyorum!" Dedi Davina. Ron ve Hermione birbirlerine bakışıp gülümserken Harry o sırada Cho'yu düşünüyordu, Cedric turnuvayı kazanınca beraber Muggle dünyasında tatile gitmiş, fazlasıyla eğlenmişlerdi. Harry sinirle yumruklarını sıktı, ve yatakhanenin açılan kapısından geçti.

"Bu arada adım Davina, Nina değil."

"Ah pardon." Ron kızarmaya başladı, Harry onu Percy'e benzetti bir an.

*
Yağmurlu bir ekimde yapılabilecek en iyi şey,bir kadeh Kaymakbirasi içmek olsa gerek, haftasonu boşluğunda dört arkadaş oturmuş Bira'larını yudumluyor, bir yandan da konuşuyorlardı.

"Ihm, Malfoy?" Hermione "yok artik." Derken Ron kusarmış gibi yapıyordu. Harry ise sadece gülmekle yetinmışti.

"Hey, Slytherin'in en yakışıklısı o." Hermione gözlerini devirirken cevaplama sırası Ron'a geçmişti.

"Pansy, kesinlikle Pansy." Hermione kızarırken Davina kahkahalar atmaya başladı.

"Kesinlikle Pansy değil. " dedi Harry gülerek, "bence kesinlikle Lydia." Dedi. Ron bir süre düşünüp ona onay verdi.

Derken kütüphaneye tam da konuştukları kişiler geldi, Malfoy Davina'yı görüp ona tiksintiyle bakınca Pansy de ona öyle baktı. Davina aniden gülümsedi ve sıradan kalktı.

"Parkinson, abinin okulda birine Crucio yaptığı için Azkaban'a gönderildiğini duydum, üzgün olduğumu söyleyeyim dedim. Bu arada, annenin kurabiyelerinden isteyebilirim sanırsam değil mi?" Pansy morarmaya başlarken Malfoy kıza şaşkınlıkla bakıyordu.

"Sen bu bulanık ile mi arkadaşsın?" Tiksintiyle sorduğu soru üzerine Pansy gözlerini devirdi.

"Merlin Aşkına Draco, hayır. Ayrıca o bulanık falan da değil, o bir Black." Malfoy'un yüzü renkten renge girerken Davina ayni Malfoy gibi bakti. Black olmak tiksinç bir şeymiş gibi.

"Şu teyzem gibi Black mi?" Pansy kafasıyla onayladı.

"O kahrolası soyad umurumda bile değil." Hışımla arkasını döndü ve Harry'nin yanına oturdu.

Draco ilk defa bir kızi Harry'nin yanında görmekten rahatsiz oldu.

Biliyorum kısa oldu ama ara bölüm gibi, sinavlarim basladi, daha bolum yazmayacağım büyük ihtimal uzun bir ara.

Bölüm hakkinda.

Simdi diyeceksiniz

Bu Malfoy ne ayak. Ben her zaman Malfoy ve Potter'i Hermione icin kavga ederken görmek istemistim, -tabiki Harry Hermione'yi arkadaşça savunacaktı, Ronmione forever.- ama burada Davina icin kavga edebileceklerini düşünüp onayladım, umarim beğenmişsinizdir.





Black's Daughter (HP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin