Kochaj mnie mocno czystym, a niezanieczyszczonym powietrzem i nie top mnie nigdy więcej"
Budzę się z płaczem i krzykiem w nocy. Jedynie co widzę, to tylko Twoją Twarz. Moje oczy są zamglone, cera wymęczona, a usta błagają o pomoc. Me wnętrze jest rozdarte od środka. Tak bardzo boję się znowu położyć i usnąć. Myślę o Tobie codziennie przez dwadzieścia cztery godziny, nawet w śnie. Straciłam wszystko, cały mój Świat, bo to Ty Jesteś Całym moim Światem. Nie Wierzysz mi, Nienawidzisz mnie z Całego Swego Serca, Masz mnie za nic. Uważasz, że chcę Ci zniszczyć życie, choć w głębi duszy Wiesz, że to nieprawda. To wszystko przez to, że Twoje Serce skradła Inna. Zabrałeś mi bezdusznie moje serce, błagam Cię Oddaj mi je, bo bez serca przecież żyć nie można. Wbiłeś mi nóż i Wbij go jeszcze głębiej, bo według Ciebie moje serce za mało już krwawi. Sam Wiesz o tym dobrze, że nic nie trwa wiecznie, więc wiedz o tym, że jak za głęboko Wbijesz mi nóż, to moje serce wykrwawi się na śmierć, a każdy zadany cios Przez Ciebie bardzo boli :( Ciekawe tylko, kiedy się nade mną Zlitujesz...? Pewnie nigdy, albo wtedy, kiedy będzie już za późno :( :( :( Życzę Ci wyrzutów sumienia z powodu mojej osoby!!! :) Skoro ja się już tyle wycierpiałam, to teraz kolej na Ciebie :) :) :) Ciekawe tylko kto pierwszy wymięknie i psychicznie nie wytrzyma.... Wtedy już Ci na pewno nie będzie do śmiechu, jak przeżyjesz to samo co ja i wtedy będziesz cierpiał, a ja będę z Ciebie miała bekę, tak jak Ty ze mnie do tej pory... :D Tylko szkoda, że w Piekle, bo na nic innego nie zasługuję....
CZYTASZ
Smutne Historie..
Novela JuvenilCześć , pojawił się do tej samej historie z życia wzięte. Ponieważ pierwszy raz piszę , mogą się wydawać dziwne ale one naprawdę się przydarzyły mi i inny moim znajomym..