Chapter 16 || Instagram

1.6K 102 6
                                    

Ellie's POV

Ik voel iemand me knuffelen, zachtjes doe ik mijn ogen open.

Een blije Ashton.

"Hey, kom je mee ontbijten?" vraagt ie. Ik knik zuchtend.

Over 2 dagen gaan ze vertrekken.

Over 2 dagen zie ik Calum niet meer.

Over 2 dagen kan Ashton me niet meer troosten.

"Gaat het wel?" vraagt Ash ongerust. Ik knik. De laatste tijd ben ik niet zo vrolijk. Calum ook niet.

"Zullen we?" vraag ik zacht. Hij knikt en pakt mijn hand.

*•*•

"Hey slaapkop!" zegt Dominique lachend. Ik glimlach zachtjes. Ik zie Calum's ogen prikken en zijn ogen gaan naar Ash & mij's handen. Snel laat ik los, en Ash kijkt me vragend aan.

"Uhm, hey" zeg ik zacht.

Luke kijkt me glimlachend aan. Michael en Lita zitten te knuffelen, en Calum zit op z'n mobiel.

"Gaan we vandaag naar de dolfijnen?" vraagt Michael blij. Iedereen knikt, behalve ik.

"Ik denk dat ik hier blijf, ik voel me niet zo goed.." zeg ik onzeker. Ze kijken me allemaal bezorgd aan.

"Uhm, El? Kan ik je even onder 4 ogen spreken?" vraagt Ashton doordringend. Ik knik, en samen lopen we naar de gang.

"Ik weet dat je niet mee wilt vanwege Cal, maar denk alsjeblieft ook aan mij.." Ashton zucht.

"Wat bedoel je daarmee..?" vraag ik. Ashton kijkt me nerveus aan.

"I-ik ga" zegt ie gauw, en hij loopt weg.

Weird?

*•*•

Sorry voor dit korte hoofdstuk, maar ik ga waarschijnlijk nog meer kortere hoofdstukken maken want anders is het einde al bij chapter 20 ofs lol

xx el

Instagram - c.h ( VOLTOOID )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu