Am intrat in Starbucks si m-am asezat pe la o masa mai retrasa,deoarece nu voiam sa interactionez cu ceilalti oameni.Eram nerabdatoare sa aflu cine este Sofia.Am auzit cum clopotelul usii a sunat si l-am vazut pe Harry:vesel si dragut,ca deobicei.A pasit calm spre masa si a luat un loc.
"Buna,Sam!"
"Buna,Harry!"
"Bine ati venit la Starbucks!Ce doriti?"
"As dori un cappucino.Tu ,Harry?"
"La fel,multumesc!"
"Am inteles!Comanda dumneavoastra va fi gata imediat!Chelnerul s-a indreptat spre bar pentru a pregati bauturile.
"Deci,Sam de ce m-ai chemat aici?Doresti sa-ti arat imprejurimile?"
"Poate alta data ,Harry!Ma bucur ca m-ai invitat,dar voi fi directa cu tine!Am auzit niste zvonuri,iar prima mea intrebare este:Cine este aceasta Sofia si ce sunt cu zvonurile despre tine ca fiind "baiatul rau"?"
Fata lui Harry s-a schimbat brusc din vesela in trista,dar a durat putin pana a preluat o fata nervoasa.
"Ce sunt cu intrebarile astea,Sam?"
"V-am adus comanda!"Harry s-a uitat nervos la chelner,iar acesta a plecat inspaimantat.
"Mai usor cu privirea,Harry!Vreau doar sa stiu cine e Sofia si ce s-a intamplat cu ea!ochii lui Harry s-au intunecat.
"Nu e treaba ta ,Sam!Sofia si restul lucrurilor sunt un capitol inchieiat!Aici e un nou Harry si va fii singurul pe care il vei cunoaste vreodata!Daca mai sapi in trecutul meu va trebui sa intrerup orice contact cu tine.Ti-e clar?"
Harry a dat cu pumnul in masa si am tresarit.A aruncat banii pentru consumatie pe masa si a plecat din cafeanea trantind usa.
Toti oamenii se holbau acum la mine,dar nu-mi pasa!Eu nu fac ce mi se spune asa ca voi afla cine este Sofia,iar singura modalitate este sa-l fac pe Harry sa se indragosteasca de mine!Trebuie sa am grija!Nu trebuie sa ma implic emotinal,altfel singura care
va avea de suferit voi fii doar eu...***
Stiu ca poza nu are nicio legatura cu acest capitol,dar pur si simplu am decis sa o pun pentru ca e amuzanta!
Va pup!Ceao!😘
P.S.:Nu uitati de Q&A!
CITEȘTI
La colt de strada Razbunarea
FanfictionSamantha Marry Black este o fata de 18 ani ca oricare alta.In primul an dintr-un liceu nou ,fiind pasionata de crima,aceasta reuseste sa se infiltreze intr-un program guvernamental care ii va pune nu numai viata ei in pericol ,dar si pe a celor care...