-Sam,draga de ce ai intarziat atata?
-Nu-i nimic mama,doar ca...locul e asa de frumos ca am uitat sa mai vin acasa.
-Hmm...Bine...Deci ,cum a fost la scoala?Ti-ai facut prieteni noi?
-Da ,desigur:Kira si Eleanor.Acum,scuza-ma ,dar ma duc sus sa-mi fac temele!
-Dar nu mananci?
Nu i-am mai raspuns pentru ca am urcat in camera mea am inchis usa cu cheia.Mi-am lăsat geanta pe birou si l-am apelat pe Adam.Dupa trei bip-uri a răspuns:
-Hei,Sam care-i faza?
-Nici una,însă cred ca au venit după înregistrare!
-Cum s-a întâmplat?
-Când m-a întorceam de la școala am fost urmărită,dar nu-ți face griji nu m-au prins!
-Sam!Sunt mai multi?Uite ce e!Nu e ca si cum n-as avea încredere in tine ,dar cred ca ar trebui sa-mi dai înregistrarea mie.
-Ce?!Nici gând!Am intrat singura in asta si nu am de gând sa dau înapoi ,ai înțeles?am țipat nervoasa in telefon.
-Sam...Viața de detectiv nu-i așa ușoară cum crezi tu.Necesita unele sacrificii cum ar fi siguranța ta si a celor dragi ție!
-Adam știu ca ma iubești si la fel si eu.Esti ca un frate mai mare pentru mine,însă trebuie sa înțelegi ca eu am ales sa fac asta!Slujba asta reprezintă viața mea si ca vine vorba de persoane dragi mama se va descurca fără mine si ,de asemenea,știi prea bine ca eu nu cred in dragostea adevarata si dacă ea nu exista atunci nu am nevoie sa ma îndrăgostesc!
-Ok,Sam,gata cu compunerile!Sa trecem la treaba!Deci,cum arătau urmăritorii?
-Amândoi erau tineri.Fata era scunda ,iar băiatul avea cam 1,80.In plus,parul lor era brunet.Cam atât am reușit sa observ.
-Am înțeles!Momentan mai trebuie sa așteptam sa mai apăra.Incerca sa rămâi singura in parc cu măsurile de precauție necesare si sa le faci niște poze pentru a-i putea identifica.
-S-a făcut,dar...Am fost întrerupta de o bataie in ușa.E mama trbuie sa închid!
- Scumpo!La usa e cineva pentru tine!
-Acum mama!
Am coborât sa văd cine e ,dar am rămas blocată când am văzut ca era chiar...
CITEȘTI
La colt de strada Razbunarea
FanfictionSamantha Marry Black este o fata de 18 ani ca oricare alta.In primul an dintr-un liceu nou ,fiind pasionata de crima,aceasta reuseste sa se infiltreze intr-un program guvernamental care ii va pune nu numai viata ei in pericol ,dar si pe a celor care...