Capitolul 8-Fata misterioasa

43 2 0
                                    

Eram singura pe strada cu simturile in alerta...Eram pregatita pentru orice...
.M-am pierdut.Nu conteaza pentru ca, la colt de strada era un taxi.Am urcat in el si i-am spus soferul sa ma duca pe strada Walnner.
Nu pot sa cred ca fac asta?!Eu mereu fac rost de informatii de la Adam sau de pe laptopul supraveghat de sediu ,dar acum sunt nevoita sa aflu singura.Daca ce a spus Eleanor despre Harry este chiar adevarat nu pot risca ca prietenia mea cu acel cret sa-mi pericliteze 'slujba'.

-Am ajuns!

-Multumesc!Am platit si am iesit.

Un bărbat solid mi-a deschis usa.Inauntru toată mobila era neagra,iar pe pereți se găseau tablouri scumpe.M-am indreptat catre secretara

-Buna ziua!As dori sa vorbesc cu domnul E.

-Urmati-ma!

Femeia bruneta ma condus pe un hol lung catre usa masiva din capatul holului.

-Intrati!mi-a zis ea

Am intrat in incapera slab luminata.In mijlocul ei se afla un birou frumos pe care erau asezate tot felul de dosare,iar pe scaunul din fata biroului se afla chiar el.

-Ooo!Samntha Mary Black ce surpriza sa te vad aici!Ce te aduce pe la noi?Te-ai decis sa te alături noua?
-Nici gând,nu-mi trădez echipa!Spre deosebire de alții...
-Nu te întoarce în trecut Sam!ma avertiza E.De ce ai venit aici?
-Vreau informații despre Harry Styles!
E a afișat o fata încruntat și plina de ura și m-a rugat sa i-au loc pe scaun.A scos un dosar gros dintr-un sertar și l-a trântit pe birou.
-Harry Styles:a intrat în echipa mea la vârsta de 15 ani după ce mama lui a murit în urma unui accident...Traficant de droguri.Este un baiat deștept,ar fi putut sa imi ia locul,dar a decis sa abandoneze tot din cauza disparitiei unei fete si a echipei lui.

Nu aveam cuvinte...Harry Styles traficant de droguri.Se pare ca nu e asa dragut si cuminte cum pare...

-E,cine este fata aceasta?
-Puștoaico,cred ca deja știi prea multe despre Styles...Ar fi cazul sa pleci!
-Haide!Sunt sigur ca stii cine este aceasta Sofia!La auzul numelui ei E s-a incruntat si s-a schimbat la fata.S-a ridicat in picioare si mi-a spus:
-Curiozitatea omoara,Samantha.Ti-am facut un favor spunandu-ti despre Styles atatea.Acum,întoarce-mi-l si pleaca odata de aici!

Am iesit repede din biroul lui.Clar,ceva îl deranja in legatura cu Sofia.Nu am cum să-l întreb pe Adam despre ea.Singura cale sa aflu ceva despre acasta fata misterioasa este sa aflu direct de la sursa:

-Harry,buna!Vreau sa ne vedem la Starbucks în 20 de minute!
-O sa fiu acolo :)!

Sa speram ca voi putea sa scot ceva de la Styles...

***

Sczuze ca nu am mai postat de mult,doar ca nu am mai avut inspirație...
Și îmi pare rău și pt ca Zayn a părăsit trupa,dar hei!Capul sus!Încă mai avem melodiile lor și îi mai putem asculta și pe băieți,în plus Zayn nu a murit sunt sigura va mai avea cântece chiar dacă nu vor fi împreună cu băieții.Eu ii respect decizia. I you,Zayn!

La colt de strada  RazbunareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum