Capitolul 12

9 1 1
                                    




Ma aflam in fata dulapului meu impreuna cu Kira si Eleanor cand a aparut Harry.Parea destul de nervos,deoarce isi trecea intruna mana prin par.Le-am rugat pe fete sa ne lase singuri.

-Buna,Sam!Uite,imi pare rau pentru ce s-a intamplat la cafenea!Eram foarte nervos si de aceea am reactionat asa.

-Nu-ti face griji,Harry!E bine!Am inteles ca nu vrei sa vorbesti despre acest subiect.Nu ar fi trebuit sa insist!

Harry s-a calmat si mi-a zambit.

-Multumesc pentru intelegere ,Sam!Esti o fata extraordinara!Harry s-a intors si a plecat spre clasa lui.

Complimentul lui m-a facut sa ma inrosesc.Ma rog...Era timpul sa ma duc si eu la ora mea.Holurile erau goale ,ceea ce inseamna ca se sunase de ceva timp.Sper ca nu am intarziat,pentru ca oricum nu prea cunosc scoala.M-am uitat pe harta scolii.Ufff...Aveam ora de istorie tocmai in cealalta aripa a cladirii,asa ca nu mai avea rost sa ma duc la ora.Oricum deja intarziasem.Mi-am luat laptopul din dulap,o cafea de la tonomat ce s-a dovedit a  avea un gust oribil si pe care am aruncat-o la gunoi si m-am indreptat spre debaraua ingrijitorului.Parea cel mai linistit si izolat loc.In plus,era cel mai aproape ,deci nu riscam sa ma pierd prin scoala.M-am asezat pe un bax de suluri de hartie si am inceput sa caut tot felulul de informatii despre Harry Styles.Momentan,nu mai primisem nicio misiune de la Adam,avand in vedere ca tot ce aveam de facut era sa pazesc acel stick ,care imi cauza deja destule problem,deci eram libera sa fac ce vreau.

Dupa 10 minute de cautat in tot ce inseamna arhiva scolii nu gasisem nimic suspect in afara de o lunga lista de absente,desigur,motivate.Hmm...Harry avea pile la director.Cred ca ar trebui sa incerc sa accesez si arhiva politiei.Idiotii aia au niste servare foarte usor de accesat pe care si un copil de clasa a 4-a le poate pirata.In nici doua minute am intrat in servarele politiei.

-Cazier,Harry Styles...Aici.

Am accesat datele.Imposibil!Cum se poate asa ceva?!Cazierul era...gol.Niciun furt,nicio reclamatie,nimic...Asa ceva e imposibil!Dupa ce mi-a zis Eleanor....Adica as fi inteles daca as fi auzit doar de la Eleanor,insa E mi-a confirmat.Dar daca nu l-a prins politia...Sa fi renuntat el asa usor doar pentru o fata...Eram total uluita,nu mai intelegeam ce se intampla si nu mai stiam ce sa fac.

Usa s-a deschis si ingrijitorul a intrat.

-Te pot ajuta cu ceva ,domnisoara?

-Nu,multumesc.Eu o sa plec.

Am iesit pe usa si m-am indreptat spre curta scolii.Deja se sunase ,deoarece pe holuri incepeau sa apara elevi.M-am asezat la o masa mai retrasa si am inceput sa ma gandesc la ce pot face mai departe,cand o umbra s-a asezat in fata mea.

-Hei ,papusa!Imi era dor de tine!

-IHH...Mie nu...Ce vrei ,Zayn?Nu ai altceva mai bun de facut?

-De exemplu?

-De exemplu,sa ma lasi pe mine in pace!Misca-ti fundul de aici pana nu o fac eu!

-Uuu,probleme in Paradis,papusa?

M-am ridicat de pe banca si m-am uitat nervoasa la Zayn.Dupa figura lui era clar ca nu avea de gand sa plece de buna voie.Arata al naibii de sexy in tricoul alb ce ii scotea muschii in evidenta si alte fete ar fi cazut in bratele lui imediat,insa eu nu sunt ca alte fete.

-Pleaca pana nu ma enervez de-a binelea!

-Mrr,imi plac fetele artagoase!

Am vrut sa-i dau una,insa m-a prins de incheietura,la fel a facut si cu cealalta si m-a tras spre el.Oricat as fi incercat sa ma opun,cu toate antrenamentele mele,era prea puternic.In jurul nostru se crease mare agitatie si o marte parte din elevi se stransesera sa vada spectacolul.

-Las-o in pace,Malik!

-Mai,mai,mai!A ajuns si eroul nostru.Ce s-a intamplat ,Styles?Ai decis sa-ti face aparitia?Nu ti-a ajuns una?Acum o vrei si pe asta?

Iti arat eu asta cand scap din stransoarea ta.Daca mi-ai lasat semne,nu stiu ce-ti fac.Harry deja parea foarte nervos,mai ales dupa ce spusese Zayn.Nu parea deloc fericit ca cineva s-a luat de fosta lui.
-Harry,totul e bine!Ma descurc si singura,dar Harry nu m-a ascultat si s-a indreptat furios spre Zayn.

-Iti mai spun o singura data.Dispari de langa Sam.

-Sau ce?Zayn mi-a dat drumul la maini si s-a apropiat de Harry.
-M-am saturat de tine si de fazele tale ,Styles.Odata,am fost prieteni,insa ai fost prea slab ca sa pretuiesti ce aveai.Acum,e randul meu.
Harry parea foarte furios.Din multime au aparut doi baieti.Unul dintre ei i-a soptit ceva la ureche,iar Harry m-a luat de brat si m-a tras de mana spre masina lui.

-Harry!Trebuie sa vorbim!Nu inteleg de ce ai rectionat asa!Nu as fi patit nimic.Puteam sa ma apar si singura!Harry,unde mergem?
Nu mi-a raspuns si a calcat acceleratia.Ne indreptat spre autostrada cu o viteza mai mare decat limita legala,iar eu nu intelegeam ce se intampla.Harry parea agitat ,iar degetele i se albisera ,deoarece strangea volanul foarte tare.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No comment...

La colt de strada  RazbunareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum