"Yeter artık Louis dinlemek istemiyorum (hıçkırık) evlilik yıldönümüzde (hıçkırık) beni aldattığını öğreniyorum Tanrım..."
Louis ne diyeceğini bilmiyordu. Harry haklıydı o lanet olası gece çok fazla içip onu aldatmıştı işte hemde bir kızla.."Ben senin için herşeyi göze almıştım göt herif ilişkimizi açıklamayı planlıyor ve evlatlık almayı düşünüyordum ama sen herşeyi batırdın " Louis Harry'nin gözünden akan damlaları sildi onun ağlamasını görmek kalbini bin parçaya bölüyordu..
"Ben çok Üzgünüm Harry böyle olsun istemedim seni aldatmak istemedim seni seviyorum Hazza " Harry bir kahka patlattı . Bunun eğlenmesiyle bir alakası yoktu. Sadece çok fazla canı yanıyordu.
"En kısa zamanda senden boşanacağım senden iğreniyorum Louis " Harry kapıyı çarparak evden çıktı. Göz Yaşları durmak bilmiyordu. Bunu hak edecek ne yapmıştı ? Louis ile onca zorluklara dayanarak ilişkilerini sürdürlermişri. 5 yılın sonunda hak ettiği aldatılmak mıydı ?
- 1 Ay sonra -
Harry ve Louis boşanalı bir hafta olmuştu. Harry grubun ara vereceği için çok mutluydu onu görmek istemiyordu. Hayır nefret ettiğinden değil. Onu görürse dayanamayıp sarılmaktan korkuyordu. Onu öpmekten koklamaktan korkuyordu. Harry'nin ihtiyacı Louis'nin ona dokunmasıydı . Ama bu olmayacaktı. Öyle canı yanıyordu ki hayatında böyle canı yanmamıştı. Kalbini ordan sökmek istiyordu. Çığlık atarak ağlamak ve herşeyi yıkmak acısını geçirecek miydi ki ? Hayır bu acıyı hiç bir şey geçiremezdi Louis dışında.
Louis rüzgardan darma dağın olmuş saçlarını gözünün önünden çekerek uçuruma daha dikkatli baktı. Su dalgaları sertçe kayalara vuruyordu. Yüksek ve korkunçtu. Ama Louis korkmuyordu . Harry olmadan yapamıyordu . Nefes almak çok zorlaşıyordu onun için çünkü Harry onun nefesiydi ve gitmişti. Gözlerini kapatıp eski anılarını hatırlamaya başladı.
"Tanrım Louis indir beni " Louis Harry'yi dinlemeden onu daha çok döndürdü. Bu hoşuna gidiyordu ayrıca poposunu izlemek zevkliydi.
"Bay Tomlinson beni indirmezseniz üzerinize kusacağım " Louis Harry'yi indirdi .
"Tamam bay Tomlinson indirdim lütfen üzerime kusmayın " Harry koltuğa oturdu ve Louis'de onun yanına . Harry başını Louis'nin omuzuna yasladı.
"Bana Tomlinson demen çok hoşuma gidiyor " Louis Harry'nin saçlarını okşamaya başladı.
"Sen mükemmel bir Tomlinson'sun bebeğim " Harry gülümsedi bu adama gerçekten aşıktı.
"Bebeğimiz olunca yani alacağımız evlatlıktan bahsediyorum..O bizden daha mükemmel bir Tomlinson olacak " Harry Louis'nin omuzunu öptü ve tekrar konuşmaya başladı.
"Kızımız olacak ve ismini Darcy Tomlinson koyacağız mükemmel ötesi değil mi ?" Louis Harry'nin kafasını kaldırdı ve dudaklarına minik bir öpücük kondurdu.
"İkimizin kızıysa gerçekten çok mükemmeldir " Harry'nin gözünden bir damla kaydı. Bu konularda çok hassasdı.
"Beni asla bırakmayacaksın değil mi Tomlinson ?" Louis Harry'nin göz yaşlarını sildi.
"Seni asla bırakmayacağım Tomlinson"
Louis'nin ağzından büyük bir hıçkırık kaçtı. O günlerin geri gelmeyeceğini bilmek ölümden daha acı vericiydi. Louis biranda elinde bir şey hissetti ve yanına baktı. Bu hayal miydi yoksa yanında Harry'mi duruyordu ?
"Bensiz nereye gidiyorsun ?" Louis gülümsedi ve kollarını Harry'ye doladı.
Ayrıldıktan sonra birbirlerinin ellerini sımsıkı tuttular ve uçurumdan kendilerini bıraktılar artık özgürdüler...
"Harry ve Louis Tomlinson'ı saygı içinde anıyoruz ölümlerinin 9.Yılı " Darcy Niall'ın elini sımsıkı tuttu.
"Niall amca babamlar hiç gelmeyecek mi ?" Niall eğildi ve küçük Kıvırcık saçlı meleği kucağına aldı.
"Onlar orda daha özgür ve daha mutlular Darcy . Ama emin ol seni görüyorlar ve çok seviyorlar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunun bir bedeli var biliyorsun değil mi Louis
FanfictionLarry hakkında komik diyaloglar ,Komik ve duygusal yazlar yazıyorum. Yani açıkçası Larry ile ilgili aklıma gelen herşeyi yazyorum..