Harry gözünden akan bir damlayı hızlıca sildi. Louis'nin yanında ağlamak istemiyordu. Onun kendisine yaptıklarının kendisini yıktığını görmesini istemiyordu. Neden böyle olduğuna anlam veremiyordu Harry .Tamam Louis kötüydü ama o değişmişti Harry bunu biliyordu çünkü değişmeseydi onunla evlenip bir evlatlık almazdı. Ama o yine değişiyordu ..Yine Harry'ye zarar vermeye başlamıştı yine onun canı yakmaya başlamıştı..Hemde daha beş aylık olan bebeklerini umursamadan Harry'yi onun önünde dövüyordu. İşte yine o günlerden birisiydi.
"Bunu neden yapıyorsun Louis ? Neden tekrar hayatımızı mahfedecek şeyler yapıyorsun ?" Louis sırıttı. Harry'nin ona hesap sormasından nefret ediyordu .
"Kes sesini Harry ne zamandır hayatıma karışıyorsun ? Darcyi al ve annenin evine defol git " Harry gözleri dolu bir şekilde Louis'ye bakıyordu. Belkide onu şuan dövse daha iyiydi. Resmen onu kızıyla kovuyordu. Ama Harry'nin ona karşı gelecek gücü ve cesareti yoktu..
Harry odadan çıktı ve adımlarını Darcynin odasına ilerletti. Melekleri mışıl mışıl uyuyordu. Harry dolaptan kalın ve pembe bir battaniye aldı ve Darcyi beşikten alarak içine koydu . Sıkıca aradıktan sonra onu kucağına alarak aşağı indi. Louis yoktu ya gitmişti yada hala yukarıdaydı. Harry masanın üzerindeki anahtarını aldı ve evden çıktı. Soğuk rüzgar tenine sertçe çarptı. Harry Darcynin battaniyesini daha sıkı örttü . Kafasını kaldırarak vilyanın en tepesindeki pencereye baktı ışıklar yanıyordu Louis hala odalarındaydı. Harry arabasına yürüdü arka kapıyı açtı ve Darcyi bebek koltuğuna yatırdı hala uyuyordu. Kendiside sürücü koltuğuna geçti. Arabasını çalıştırdı ve annesine doğru yol aldı.
-Ertesi Gün -
"Ben gidiyorum anne Darcye bakarsın " Harry ayakkabılarını giyerken mutfaktaki annesine bağırdı.Louis ile konuşmaya gidiyordu tüm gece bütün cesaretini toplamıştı. Onunla konuşup bu işe son vermesini söylecekti. Belkide sonunda dayak yiyecekti fakat artık dayanamıyordu.
"Nereye gidiyorsun tatlım ?" Anne murfaktan çıkarak Harry'nin yanına geldi .
"Eve gidiyorum anne birkaç saatliğine Darcye bakarsın " anne kafasını salladı ve Harry'nin yanağına bir öpücük kondurdu anne'nin hiçbirşeyden haberi yoktu . Harry yerde ayaklarıyla oynayan Darcye öpücük attı ve evden çıktı. Arabasına bindi ve evlerine doğru sürdü. Kendini cesaretli hissediyordu . O Louis'yi çok seviyordu fakat artık bu şiddete dayanamıyordu . Louis'nin değişimesi hayatlarını kabusa döndürecekti.
Çok geçmeden evlerinin önünde durdu. Arabadan indikten sonra evlerine doğru yürüdü ve kapıyı açıp içeri girdi.
"Louis " ses yok.
'Louis nerdesin ?" yine ses yok. Bugün pazardı ve Louis'nin işe gitmesi gerekmiyordu. Büyük ihtimal uyuyordu. Adımlarını hızlandırdı ve merdivenlerden çıkarak odalarına ulaştı. İçerden sesler geliyordu ..Bunlar garip seslerdi Harry derince bir nefes aldı ve kapıyı açtı. Gördüğü şeyle yerinde öylece kaldı .Nefes almayı unutmuş gibiydi gözünden bir damla süzüldü. Canının acısını hissediyordu . Olduğu yere çakılmış gibiydi gördükleri en korkunç kabustan dahada korkunçtu. Buraya gelirken herşeyi planlıyordu ama yakakta en yakın arkadaşı Nicki beceren Louis'yi görmeyi planlanlamıyordu . Harry'nin ağzından ufak bir hıçkırık kaçtı ve kapının ordan koşarak ayrıldı .
"Harry bekle ! Harry !" Louis kalktı ve boxerını giyerek Harry'nin peşinden gitti. Harry tam evden çıkacakken kolundan tuttu ve kendisine çevirdi gözleri kıpkırmızıydı. Harry Louis'nin kollarını iktirdi.
"Çek ellerini ! Tanrım ben sana ne yaktım ki ! Seni sevmekten başka ne yaptım Louis !? Neden canmı yakıyorsun ? Hem fiziksel hem duygusal olarak beni bitiriyorsun Louis buna dayanamıyorum . Sana verdiğim sevginin değerini hiçbir zaman bilemedin artık bitti " Harry sözünü hıçkırıklarım tamamladı Louis ilk defa canının acıdığını hissediyordu . Harry haklıydı hiçbir zaman onun değerini bilememişti.
Harry Louis'yi geçip merdivenlerden odalarına çıktı Nick yoktu. Dolaplarının arkasından bavulu çıkardı ve eşyalarını bavula koymaya başladı. Louis Harry'nin elindeki bavulu hızılca çekti.
"Beni bırakma Harry bak değişeceğim tekrar iyi olacağız gitme " Harry kocaman bir kahka attı ve kıvırcık saçlarından tutup asıldı. Louis'nin yanındaki bavula bir tekme attı ve balkona çıktı.
"Artık umrumda değil Louis dünyanın en iyi adamı da olsan senden boşanacağım " Louis'nin sinirleri yavaş yavaş gerilirken Harry'yi iktirdi Harry'nin beli balkon demirleriyle buluştu.
"Gitmeyeceksin ! Boşanmayacağız Harry " Harry kafasını sağa sola salladı.
"Boşanacağım " Louis tekrar Harry'yi sertçe iktirdi. Harry'nin beli boyu kısa olan demirlere yapışıktı Louis'nin Tekrar iktirmesiyle uzun boyundan dolayı dengesini sağlayamadı ilk önce bel kısmı demirlerden düştü ve sonra bütün bedeni vilyanın en üst balkonundan aşağı düştü...Louis çığlık attı ve hemen aşağı koştu yanına eğildi kanlar içindeki kafasını bacağının üstüne koydu.
Hıçkırıklarını bastırmak için eliyle ağzını kapattı"lütfen gitme Harry (hıçkırık) Be-beni babam v-ve kardeşim Zayn gi-gibi (hıçkırık) bırakma "
Louis kafasını Harry'nin boynuna gömdü yıllar sonra Harry için ağlıyordu. Ona aşıktı bugüne kadar ona çok acılar çektirmişti ..Harry haklıydı Louis Harry'nin ona verdiği değeri bilememişti . Louis'nin kulaklarına ambulans sesi dolunca kafasını kaldırdı Harry'nin yüzüne baktı o güzel yeşilleriyle ona hayat dolu bakmıyordu. Güzel sesiyle ona seslenmiyordu ..Gitmişmiydi ? Babası ve kardeşi gibi kocasıda onu ve kızlarını bırakıp gitmişmiydi ? Louis Harry'nin durağına minik bir öpücük kondurdu ve fısıldadı.
"Lütfen beni bırakma sevgilim "
~ Yıllar Sonra~
Minik elleriyle sıktı Darcy babasının toprağını. Babasını merak etmişti hep Darcy. Bu gün onun olduğu gibi babasınında doğum günüydü. Habersizdi küçük kız Babasının yaşadıklarından haberi yoktu. Hem daha 4 yaşındaydı Darcy . Amcası ona çoğu kez babasını anlatmıştı ama yeterli değildi ışte. Minik dudaklarıyla babasının mezar taşına öpücük koydu. Amcasından yine isteyecekti babasını anlatmasını. Onu dinlemeye doymuyordu.Louis Babası hiç ilgilenmemişti ama anlıyordu küçük kız. Babasının canı yanıyordu. Amcasının elinden tutarak arabaya bindiler. Niall onu arka koltuğa oturtup kemerini bağladı. Yine gidecekleri yer evleriydi. Eve geldiklerinde koştu küçük kız babasının yanına. Ama babası odada yoktu. Sadece yatağın üzerine yığılmış fotoğraflar vardı. Birini eline alıp inceledi minik elleriyle fotoğrafa bakıyordu. Louis babasının yanında kendisinin saçları gibi kıvırcık bir adam vardı fotoğrafta. Elinde fotoğraf ile amcasının yanına koştu kız. Fotoğrafı gösterdi ona.
Niall'ın ağzından ;
Darcynin bana gösterdiği fotoğrafla gözlerimin dolmasına engel olamadım. Bu-Bu unuttuğum bir görüntüydü. Louis Harry'nin ölümünden sonra bütün fotoğrafları kaldırmış içine kapanmış hatta kızının yüzüne bile bakmamıştı. "Babam" dedi Darcy "Bak amca bu Harry babam " istemsizce ağlıyordum. Belki de isteyerkti onu özlemiştim. Minik Darcyi kucağıma alıp sarmaladım. Kapıdan gelen anahtar sesiyle Darcy irkilmişti. Louis bir şey demeden yukarı çıkarken Darcy kucağından inip peşinden koştu.
Louis'nin ağzından
Sadece nasıl petunya kalmaz anlamıyorum. O benim meleğimin en sevdiği çiçekti. Odaya girdiğimde televizyona bir cd takip izlemeye başladım. Cd de gülüyordu meleğim Ama ağlayarak ölmüştü..
"Babacığım" kapıya baktığımda bana bakan bir Darcy ile karşılaştım. Artık onunla ilgilenmenin vakti gelmişti. O aynı Harry'ye benziyordu. Öz çocuğu olsa belki bu kadar benzemezdi. Onun gibi kıvırcık saçları ve yeşil gözleri vardı.Bir şey demeden kapıya gidip onun minik bedenini kucağıma aldım. Minik ellerini yanaklarima bastırıp gözyaşlarımı sildi.
"Ağlama babacığım" dedi titrek bir sesle daha sonra yanağımı öptü. "Babanın canı acıyor prensesim" televizyondan gelen Harry'nin sesiyle televizyona döndü. "Babam" diye mırıldandı. Onunla beraber bende televizyona baktım onu çok özlüyordum. Darcy minik ellerini kafamı kavradı ve kendisine çevirdi."Baba bana hep Harry baban bir melek diyorsun..O gerçekten bir melek mi ?" Ellerimi Darcynin kıvırcık saçlarına koydum ve yavaşça okşadım.
"Harry baban her zaman bir melekti Darcy. Ve Louis baban yüzünden kanatlandı "
Varya çok pis ağlıyorum şuan bunu neden yaptım amk ..Medyadaki Darcy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunun bir bedeli var biliyorsun değil mi Louis
Fiksi PenggemarLarry hakkında komik diyaloglar ,Komik ve duygusal yazlar yazıyorum. Yani açıkçası Larry ile ilgili aklıma gelen herşeyi yazyorum..