Midesi bulananlar okumasın ..
Rüzgardan dağılmış saçlarımı elime düzelttim ve yeni evimize baktım. Güzeldi ama umrumda değil. Babamın işleri yüzünden nerdeyse her sene ayrı ülkeye taşınmak zorunda kalıyoruz. Bu çok can sıkıcı yeni çocuk olmayı sevmiyorum. Her sene ayrı bir okula alışmanız gerektiğinizi düşünsenize.Bu berbat birşey. Şimdi yine yeni bir ülke yeni bir şehir yeni bir ev yeni arkadaşlar yeni okul..Elimde bavullara annemi takip ettim. Evin önüne geldiğimizde annem anahtarı aldı ve kapıyı açtı . Annem önden ben arkadan içeri girdik. Babam ve ablam daha sonra gelecekti.
"Harry bavulları kapının önüne bırak tatlım biraz dinlen " annemi dinleyip bavulları bıraktım ve kendimi koltuğa attım yorulmuştum. Kapının çalmasıya tam ayaklanmıştım ki annem benden hızlı davranıp kapıyı açtı. Kim olduğunu göremiyordum . Annem kısa bir süre sonra içeri girdi .
"Burası çok güzel biryer Harry ! Daha yeni taşındık fakat yan komşu akşam yemeğine davet etti " Annem her zaman komşuluk ilişkilerine çok önem vermiştir. Yeni komuşu demek komşunun çocuğu ile tanışmak demek buda yeni arkadaş demek tabi varsa..Umarım vardır sıkıntıdan ölmek istemiyorum.
"Bu harika anne " annem kafasıyla beni onayladı ve kapının öönündeki bavulları yukarı çıkarmaya başladı merdivenlerden çıkarken bana seslendi.
"Harry üstünü değiştir tatlım çıkacağız " bende annemin arkasından yukarı çıktım.
İkinci kez zile bastım ve elimdeki kek ile beklemeye başladım. Çaldıktan birkaç saniye sonra ufak sarışın bir kız kapıyı açtı.
"Anne yeni komşular geldii " şirinliğine gülümsedim ve içeri geçtim. Esmer bir kadın geldi ve elimden keki aldı .
"Hoşgeldiniz !Masaya geçin " onu takip ederek masaya oturduk. Evleri bizimkinden daha lükstü. Salondaki beyaz çiçekli koltukları beyaz renkli yemek masası çok güzel tamamlamıştı .
"Lottie tatlım Louis'yi çağırırmısın ?" adının Lottie olduğunu öğrendiğim ufak sarışın kız kafasını salladı ve merdivenlerden yukarı çıktı. Fazlasıyla acıkmıştım. Masadaki dolmadan bir tane alıp tabağıma koydum ve bir parça koparım ağzıma attım . Çok güzeldi. Yanımdaki sandalyenin çekilmesiyle yanıma baktım. Benim yaşlarımda bir çocuk oturdu bana baktığında mavileri adeta yeşillerimi delmişti. Çok içten bakıyordu zorla gözlerimi kaçırdım . Derin bir nefes aldım ve tabağıam gömüldüm.
"Sen ne diyorsun tatlım ?" anlamsızca anneme baktım.
"Efendim ?"
"Burlarda çok büyük bir alışveriş merkezi varmış saat çok geç olmadan gideceğiz sen gelecek misin ?" O gürültüyü kaldıracağımı sanmıyorum. Evde oturmak daha iyi.
"Hayır anne siz gidin ben eve giderim " hala adını öğrenmediğim kadın yanıma geldi ve ellerini omuzuma koydu.
"Evde tek başına sıkılırsın tatlım Lottie bizimle geliyor siz Louis ile oturun ve tanışın " gözlerimin ucuyla Louis'ye baktım oda bana bakıyordu. Hemen gözlerimi kaçırdım onunla tek kalmak istediğimden emin değildim . Yemek boyunca gözleri üzerimdeydi. Ailesinin haberi yoktur belki..Belki katildir ? Tanrım bu çok saçma ama korkuyorum.
"Pe-pekala " Annem masadaki elimi sıktı.Annem ve diğer kadın masadan kalktılar . Louis içeri geçince bende yalnız kalmamak için onunla beraber içeri gittim.
Annemler gideli yaklaşık bir saat olmuştu. Bu sürede Louis hiç konuşmamıştı sadece bir defa bana su içip içmeyeceğimi sormuştu bu zamanda sesini duymuştum. İnce ve çok hoş bir tınısı vardı . Şimdi ise oturmuş Harry Potter izliyorduk . Uykum gelmişti ve fazlasıyla mayışmıştım. Louis'den bir battaniye isteyecektim. Ayağa kalktım ve Louis'nin uzandığı koltuğun başına gidecektim ki bu olmadı .Halının kenarına takıldım ve Louis'nin üzerine düştüm. Yüzlerimiz fazlasıyla yakındı sigara kokan nefesini yüzümde hissedebiliyordum . Bu nedensiz bir şekilde hoşuma gitmişti. Gözlerim dudaklarına kaydı hafif aralıktı ve ..Çok öpülesi duruyordu . Gözlerimi zorla gözlerine diktim. Mavş gözleriyle bana bakıyordu. Aynı anda hamle yaparak dudaklarımızın arasındaki mesafeyi kapattık. Dudakları ile alt dudağımı sardı .Ağzının içine boğuk bir inleme gönderdim ve ben onun dudaklarını emmeye başladım alt dudağını aldım ve hafifçe ısırdım . Bu hoşuma gitmişti. Dudakalrımız ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunun bir bedeli var biliyorsun değil mi Louis
FanficLarry hakkında komik diyaloglar ,Komik ve duygusal yazlar yazıyorum. Yani açıkçası Larry ile ilgili aklıma gelen herşeyi yazyorum..