Sabah son 1 saat kala hazırlanıp yola koyulduk. Uyku sersemiyim ne giyindim, saçım nasıl bilmiyorum sağolsun Nevin abla yardım etti. Evet havaalanına gelmiştik. Babama içten içe kızsam da onu cok özleyecek olmamı hiç bir durum değiştirmeyecekti. Sımsıkı sarıldıktan sonra dudakları saclarımdaydı ve seni seviyorum sıkıldığında hemen gel diye fısıldıyordu. Kafamı kaldırıp ona bakıp onaylarcasına kafamı salladım bende. Kalkmasına az vakit kalmıştı ve kapıya doğru yönelmeye başladım. Yeni bir hayat için adımlarımı atiyordum umarım alışabilirim.
Bir sesle uyandım, hostes " Ekin Hanım geldik" diyerek. Herkes inmeye başlamış bile. Hemen valizlarimi almaya gittim . Meteyi gorunce herseyi bırakıp ona doğru koştum ve Metenin boynuna attım kendimi " Güzellik çok özledim seni" derken kemiklerimi kırıyordu."Biraz daha sıkı sarılırsan sağ çıkmaya bilirim Metee" diyip beni indirdi.
Valizleri alıp eve geçtik muhtemelen amcam ve yengem işe gitmişlerdir. Odama geçip yatağa fırlattım kendimi 2-3 saat uyku çekebildim sadece Mete rahat bırakır mı ?
"Hadi kalk bizimkilerle tanıştırayım seni " uykunun esiri olmaya ihtiyacım vardı hem sesiyle hemde elleriyle durtuyordu ve bu imkansız gibi birseydi kafamı yastığın altına koydum. " Hadi ama Ekin uyuyacak mısın hep böyle kalk hadi sıkıldım hem okulda hep benimle takılmak zorunda kalmazsın" direnmek zordu bu çocuğa saçlarım dağınık bi şekilde ona baktım "Evet boyle giderse senden sıkı-" deme izin vermeden gıdıklamaya başladı.Kalkıp duşa yöneldim. Dolabımdan yeni aldığım kot sortumu ve ustten salas beyaz gömleğimi giydim. Saçlarım uzundu baya tek avantajım duz olmalarıydı yoksa ugrasılcak gibi değildi. Hafif bi makyaj yapıp aşağıya indim. Mete coktan hazırdı. "ee kahvaltı yapmayacak mıyım ben " dedim. Mete kafaya sallayarak " bizimkilerle yapacağız kahvaltıyı " diyince kafa sallayıp kolunun altına aldı beni. Dışardan gören sevgili sanar bizi ki boyle birkac olayımız olmuştu.
Güzel bir yere gelmiştik. Mete beni tanıştırmaya başlamıştı. "Bak bu Çağla, Eslem ve Bade" diyince tebessüm edip sarıldık. Sonra devam etti " Bu Doruk, Emir, Kıvanç ve Bartu." Doruk dışında hepsi sarılıp öptü ona sıra gelince gulumseyip sigarasına devam etmişti pekte umurumda değildi . Kahvaltı sohbet derken kızlarla alışverişe gittik. Kızlar çok iyiydi muhtemelen Mete herseyi anlatmıştı onlara ama buna rağmen yinede sevmiştim.
Kızlarla ayrıldıktan sonra Mete beni aldı. Aksam yemeğini hep beraber yememiz için amcam halamı da çağırmıştı. Mini bir elbise giyip yanlarına gelmiştim. Halam soru ustune soru sormaya başlamıştı bile iyi biri fakat cok meraklı.
Halam, " Ee Ekincim aşk hayatın nasıl tatlım " biliyorum kötü bir niyeti yok ama özel hayatımı ortalıkta paylaşmayı sevmiyordum. Halama bakıp güldüm ve " Gerek duymuyorum halacım yeni hayatımda arkadaşlarım yeter bana " diyince amcam ustume gelmemesi için halamı durttu. Mete çocuk gibi aynı küçükken de tabağımdakileri yemeye çalışırdı halamla o diyologdan sonra Mete dönüp " Yarın okul var ve lutfen erken kalk Ekin ilk gün çirkin gitmek istemezsin dimi " diyince masadan kalkıp tebessümle afiyet olsun diyip odama çıktım. Evet bugun ilk günümdü güzel de geçmişti peki yarın ne olacak.
Sabah alarmı 7.30 da zır zır çalıyordu kalkıp dus aldım ve saçlarımı kuruttum. Mete gelip okul kıyafetlerini verdi. Yüzümü burusturup yatağa fırlattım saçlarımı bugün düz yerine dalgalı yaptım. Okul formlarının üstüne deri siyah ceketimi gecirdim converslerimi giyip mutfağa geçtim. Mete " Bunu beklemiyordum doğrusu" derken ilk önce afalladım sonra kafama dank etti erken kalkmam tabi ya gülüp " ee naparsın mete bey ilk gün çirkin gitmemek gerekir dimi " deyip kahvaltımıza devam ettik.
Okula arabayla gelmistik evet yaş sorunu vardı ehliyet için ama bu sorun olmaz bize. Okula girerken hemen Mete kolunun altına alıp " Burda seninle tanıştırdıklarım dışında başkalarıyla pek muhabbetin olmasın" ona baktım ve o çapkın gülüşüyle "Kızları kastettim genellikle benimle tanışmak için arkadaşlık kurarlar ki" demesiyle devam etti " erkeklerle pek samimi olma hatta Doruk, Kıvanç, Bartu ve Emir dışında kimseyle konuşma en az benim kadar seni koruyacaklar " dediginde kafamı salladım. Evet Mete oldukça yakışıklıydı hatta sadece kasları bile yetebilirdi.
Derse girdiğimiz de kimya hocamiz çoktan girmişti. Hafif bir tebessümle "hocaam derse geç kaldigimiz icin Özür dilerim "dedim. tabi mete coollugunu birakmayarak hic bir sey demeden yerine oturmustu bile.Ah tanrim bu cocugun bu halleri beni deli ediyor bu sene cok ugrascaz bunlaa...
Ögle yemeğine gitmek için eslemle beraber digerlerini bulup okulun az ötesinde her zaman takıldıkları cafeye gidicektik..
Eslem cafeye dogru giderken yolun karşısında duran doruga dogru yaklastim. Ama doruk oldukca sinirliydi ve tam nabe- demeye kalmadan" defol git ekin!" boyle sacma salak bi tepki karsisinda sinirlendim haliyle. "aman iyi be durmam yaninda. " deyip gectim eslemin yanına.Sınıfa geldiğimde mete ortalıkta yoktu yemek yerkende yoktu. Aradım ama mesgule attı beni ee dorukta sinirliydi kesin bisey oldu ama ne??
Okuldan çıktık dışarda Meteyi beklemeye başladım, herkes gittikten sonra bombos oldu okul. Sonra Doruk bana doğru gelmeye başladı sırtımı döndüm. Ona kırgındım tanıştığımız gün bile soğuktu ayrıca çok konuştum diye beni defalarca azarlamıstı, beynimi tüm bunlar yerken omzumda bi sıcaklık vardı kafamı bi çevirdim Doruk elini omzuma atmış bana bakıyordu "Ne var 2 gundur azarladın yetmedi Ekini yanlız bulup azarlayayım mı dedin ha öyleyse guzel hani bak tekim evet basla dinliyorum " dedigimde gözlerini devirdi yuzu mahçup gibiydi nesi mahcup ya odunun teki duygusuz öküz nolucak. Kafasını bana çevirip " Ekin, Mete bi durumdan dolayı gelemeyecek o yüzden eve seni ben getircem haa ayrıca evet çok gevezesin seni tek bulmusken azarlamak isterdim ama iste yetismem gereken bi mevzu var" der demez kolumdan tutup kafasıyla arabasını gösterdi. O önden giderken ben durmuş bana açıklama yapmasını bekliyordum. Arabaya bindiginde
yan koltukta olmadığımı farkedince kornaya bastı bende arabasının önünden geçip yürümeye başladım. Arkamdan gelmesini beklerken arabayla yanımdan geçip "Ekin çocukluk yapma bin arabaya " hala sinirliydi ya ay deli olucam çocuğun egosuna bak gergadan pisligi onu. İçim içimi yerken sadece geçip gitti. Çok güzel evin adresini bilmiyorum ama yürüyorum. Amcamı aradım fakat ulaşamıyordum. Gidip cafede beklemeye başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Sadece Bana Ait "
Romance" Gitmeyeceksin! " diye bağırdı karşılık olarak." Sana iyi gelen tek şey benim, aptal! Bunu göremeyecek kadar gözlerin kör! Sen benimsin ve sadece bana aitsin, duydun mu ?"