3 saat ders boşluğundan sonra gelen o iğrenç matematik dersi baya uykumu getirmişti. Geçen sene para vererek geçmiştim sınıfı bu sene geri kaldığım konularda çalışmam lazımdı ama bu adam dayanılmaz derecede bunaltıyor beni. Teneffüs zili çaldığında içimden ohh be cektim resmen. Ay çok sinir bi adam canım herseyi kendi biliyor sanki bide dalga geçiyor öğrencilerle bir gun birine toslayacak ama neyse benimde isime gelir herkes gibi. Kantine doğru ilerlemistik Bartu bugün aşırı tatlıydı bide cok karizmatik ya gorseniz varya bi içim su da iste Mete sorunum var bide hic bitmeyen Burak ay bunları dusunmek hiç istemiyorum. Emir her zamanki gibi kolunun altına aldı beni küçük cocuk gibi davraniyordu bana bu yuzden cok uğraşıyorum bende onunla.
Mete ;
Ekine bazı şeyleri anlatamıyorum gözlerimin içine bakıyor ama nasıl derim ona cidden bilmiyorum ona iyi gelicek herseyi yapıyorum ama yinede hissettiriyorum. Burak birkaç aydır Ekini takip ediyormus meğersem bu yüzden apar topar ekini amcam gitmesini istedi aslında Burak olsada olmasada yine Ekinin yanımda olmasını isterdim ama şimdi durum cok farklı artık tek Ekinin degil hepimizin sorunu. Çünkü Ekin artık hepimizin mutluluk kaynağı gibi birşey. Birkac hafta olmus olsa bile hayatımız da hep olmuş gibi. Derin derin düşünürken birden biri elimi tutan Badeye baktığım da " Takma Mete biz hep varız, kimse bize zarar veremez " dediginde tebessüm edip ellerini avucuma almıştım.Bade çok guzel bir kız ve ona beslediğim duygular birkaç aydır var. O her yanımda oluşunda daha fazla etkileniyorum o yanimdayken hiç bir kız cıvık cıvık davranamıyor dışta masum ama kıskanınca canavar gibi ve bu benim hoşuma gidiyor. Işte onun ne hissettiğini bilmiyorum yanlış birsey yapıp benden uzaklassın istemiyorum.
Bugün hocaların toplantısı var diye derslerimiz hep boş bende bunu fırsat bilip Badeye " hadi gel bowling oynamaya gidelim" dedim oda ilk gülüp sonra " ikimiz mi sadece ?" diyince bozuldum yuzum düştü sonra yine devam etti " Ekinle Bartuyu da alalım " dedi. Durdum neden Bartu ? yoksa çıkıyolar mıydı hadi canım yoktur öyle birsey yoksa varmıdır bunun anlamanın tek yolu vardı "Iyi fikir anlaştık" diyip çapkın bir bakış attım oda omzuma bi yumruk attı "pislik" dedi. Bu kız gercekten benim olmalı.
Bartu ;
Okuldan eve geldiğimde ceketimi kıyafetlerimi bi yere fırlatıp yatağa uzandım. 5 dakka sonra ise telefonum susmak nedir bilmedi telefonu ceketimfen çıkartıp açtığımda "Söyle bade dinliyorum " dedim oda
"Güzel giyin ve sana attığım adrese gel" dedi ben daha "Ned- " diyemeden telefonu kapattı ha siktir ya.
Yataktan kalkıp banyoya geçip dus aldım saçlarımı kurutup baştan aşağıya siyah giyindim evden çıkarken telefonu unuttuğumu farkettim bi daha eve çıkıp aldım. Araba binip dedigi mekana geldim.
Cafede oturmulardı beni bekliyolardı. Yanlarına geçtim bende oturdum sohbet muhabbet derken oyun salonuna geçtik tam personele yonelmisken Mete, personel "Mete bey yeriniz hazır " diyince bende " Mete aferim ya bende ugrasmaktan nefret ediyodum " diyip güldüm ama Mete mal mal bakıyordu kızlarda aynı şekilde. Ekin " Hanfendi bir yanlısınız olmasın " dedi kadın kafasıyla Arkamızdaki yeri gosterdi. Baktığımızda Mete de bende kufrettik. Ekini kolumun altına alıp çıkışa yöneldim hemen. Ama bu piçin ne yapacağı belli olmazdı diye düşündüm ama rahat tavırlarla "Ben senin nerde oldugunu bulurum her sekilde Ekin " dedi. ekin daha çok korkmuş olmalı ki daha bana sokuldu bana. Çıkışa doğru giderken Mete arkamızdan geldi. "Ekini al ve git burdan ama benim arabayı alın Bartu ve bizim yazlığa geçin" dedi onaylayıp kafamı salladım böyle dediğine göre bildiği şeyler var. Ekin yan koltuğa oturtup kemerini bağlamasını söyledim. Hızlı bir şekilde gittik pek memnun gibi değildi Ekin ama peşimizden gelebillerdi. Sür sür bitmiyodu yollar. Müzik açıp dinliyorduk veya sadece dinliyordum Ekin başını cama doğru çevirmişti "Ekin ?? "...( 20-25saniye sonra ) "Ekin güzelim bozma moralini emin ol Meteye birsey olmaz" takmıyordu beni arabayı döndürüp baktım Allahım ya boynu tutulcak uyuyakalmıs. Eve vardığımızda kucağıma alıp yatağa uzattım onu. Ağlamış olmalı ki uyurken hıçkırıyordu. Yanına uzandım bende yorucu bir gundu cidden uyumaya ihtiyacım vardı.Ekin ;
Bağırarak uyandım bi anda Bartu yanıma koşup "Noldu Ekin ??" dedi "Kabus gordum cok korktum Burak bulmuştu beni-" hemen lafımı kesip göğsüne kafamı koyup sarıldı bana "Geçti güzelim bak ben burdayım yanındayım " dedi. Pek yararı olmadı ama sarılıp uyumaya çok ihtiyacım var. Bartu gercekten iyi biri ve nedensizce beni koruyor aslında nedeni belli acıyor bana iste kafamı kaldırıp "Bartu sende diğerleri gibi acıma bana, benim buna ihtiyacım yok. Saf hisselere duygulara ihtiyacım var huzura ihtiyacım var, o yuzden nolur sende onlar gibi acıyıp durma. Benim yüzümden buraya tıkalı kaldın. Çok üzgünüm hayatınızı mahvettim " diyip arkamı dönüp goz yaşlarına boğuyordum kendimi. Birden Bartu ellerini belime dolayıp dudaklarını saçlarımın ustune koyup bir öpücük kondurdu ve "Ekin acıdığımdan degil , sen bana iyi geldiğin için yanındayım" diyip kafasını sırtma koyup beraber uyuduk. Naptığını cidden bilmiyorum insan arkadaşına boyle yaparmı yapmaz tabi bunu sadece sevgililer yapar. Daha demin sevgilimi dedim ben ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Sadece Bana Ait "
Romance" Gitmeyeceksin! " diye bağırdı karşılık olarak." Sana iyi gelen tek şey benim, aptal! Bunu göremeyecek kadar gözlerin kör! Sen benimsin ve sadece bana aitsin, duydun mu ?"