Bazen uzaklaşırsın herkesten. O kadar dertle, belayla kendini boğmak yetmezmiş gibi birde sevdiklerini bile bile boğarsın. Göz göre göre onları mutlu oldukları hayattan, benim yani o göz gözü görmeyen zifiri karanlığa doğru sürüklemeye başlarsın. Çok hata yaptım evet belki ama bunu hakedecek kadar değil. Hayatım tamamen kabusa döndü. Döndüğü andan itibaren bana acıyan insanlarla doldu oysaki bunun yerine gercekten içten ve samimi olan insanlar olsa belkide yaralarım hafiflerdi az da olsa. Annemi de kendim cektim yanıma. Simdiyse Mete. Bunu haketmiyor. Hatta hiçbiri haketmiyor. Kimse benim yüzümden hayatından olamaz. Artık buna izin veremem ve vermiycem. Yanımda uyuyan Bartu keşke uyanıkken böyle masum ve saf olabilse bana karşı. Göz yaşlarımla beraber derin düşüncelere dalmışken bir andan da Bartunun saçlarıyla oynuyordum. Beni ellerinle daha çok sıkıp göğsüne soktu ve alnıma masum bir öpücük bıraktı.
Belkide tek ihtiyacım herseyden uzaklaşıp ömrüm boyunca böyle kalmaktı. Gözlerini açıp bana baktı aglamaktan kızarmış olan gözlerimle ona bakıyordum. Gözlerimden öptü ve " Ekin emin ol kimse sana acımıyor sadece hepimizin böyle dertleri var anlamaya çalışıyorlar seni o kadar. Seni hepsi seviyor. Başına kötü birsey gelsin istemiyoruz o yüzden 2 saattir ağlayıp düşündüğün şeylerden vazgeç güzellik, sarıl ve uyumana bak " dedi. Bilmiyorum ama o bu çocukta beni ona çeken birsey var. Ne çok ciddi ne çok cıvık tam ortası yani. Yerine göre davranıyor incitmiyor. En önemlisi beni bana iyi gösteriyor...Uyandığımda üstümden o elbiseden kurtulmak istiyordum. Bartu birseyler verip giyinmemi söyledi. Şortla onun tisortlerinden birini giydim. Büyüktüler bana göre içinde kayboluyordum. Aşşağıya indigimde mutfaktan sesler geliyordu oraya doğru yurumeye başladım manzara karşısında gülmekten alıkoyamadım kendimi. Bartu yemek yapıyordu yani yapmaya çalışıyordu. Beni gördüğünde "Istersen bana güleceğine gel birseyler yapta açlıktan olmeyelim " biraz sinirliydi ama komikti o bile gülüyordü kendi haline ben daha çok gülünce yanıma koşup kucağına aldı beni havaya kaldırıp "Seni gıdıklayıp öldürebilirim Ekin " dedi ben hala kıkırdıyordum aşşağıya doğru kafasına doğru indirdi kalbim küt küt atıyordu resmen dudak dudağa gelcez az daha indirirse. Gözlerini gözlerime dikmisti ki heyacanlanıp birden"Immm sey hani aç kalırsak ölürüz ya yemek yapalım bence yani" o anı bozdum Allah kahretsin. Indirdi beni mutfağa geçtik üzüldüm cidden ama yani cok erken boyle seyler icin ki sevgili bile degiliz yatıyoruz, uyuyoruz, sarılıyoruz, öpüyor her neyse.Yemek yapmaya başladık yemek icin soğanları dogramaya başladığımda aglamaya başladım bi anda bana dönüp "Sen ne sulu gözlü birseysin ya " dedi . Ben de "Çok biliyorsan al doğra Bartu gözlerim yandı " diyince arkama sarılıp "Bence beraber doğrayıp aglayabiliriz " dedi. Tam bir essek ya . Saçlarımı yana atıp boyun girintime kafasını koydu, kalbim aşırı hızdan patlıycak gibi. Ona doğru döndüm kollarını kollarımın yanına koydu. Ve baktım ona öyle uzun uzun nedeni yok ama onu izlemeyi seviyorum. Elleriyle dagilan saçlarımı yana atıp boynumu öptü. Bu çocuk napmaya çalışıyor hicbir fikrim yok ama hoşuma gitmiyorda degil. Bana doğru kafasını kaldırıp saçımdan yanağım indi. Yanağımı avuclarında bıraktım. Şuracıkta ölmesem iyiydi valla.
Gözlerini gözlerime dikti. Karşılık bekler gibi yaklaşmaya başladı. Havadan yere indim simdi nasıl sacmalayıp kurtulcam merak ediyorum. Kendimi çekme gibi bir şansım yoktu bi eli belimde diğeri yanağımda. Öptü öpecek . Dudaklarımda dudagını hissettiğimde zil çaldı. Gülmeye başladım. Bartu "Kimse çalar çalar gider bosverelim nerde kalmıştık " diyince bende fırsat bu fırsat " Belki Meteye birsey oldu olamaz mı olabilir bakmalıyız " diyip kactım ondan. Kapıyı açtığımda Meteyle Badem gelmişti. Iceri geçip oturduk. Bartu yanıma geçip omzuma kolunu attı. Mete öyle bir bakıyordu ki sanki yiycek bizi. Bade anlayıp durttu onu. Bartu rahatını bozmadı bile gormemezlikten geldi. Pizza siparisi verip erkeklerde gece icin atıştırmalık ve içki falan almaya gittiler.
Badem nefes almadan "Anlat naptiniz Bartuyla 2 gündür " diyince şaşkınlıkla " Napabiliriz öyle durduk iste " inanmamıstı. Badeyi kendime yakın hissediyordum ama yani ne bilim Mete falan. " Ekin, Meteyi sıkıntı etme tamam mı canım o bende siz keyfinize bakın" gülüp içeri gecti. Bende kapıya bakmaya gittim. Meteler gelmişti. Saat 21.30 falandı pizzaları yemistik çoktan. Çocuklarda ickileri hazırlıyorlardı. Icmeye falan başladık ama ictikce Mete Bademe acılmaya başladı. Badem de sarhos zaten. Bartuyla pis pis birbirimize bakıp video çekmeye başladık. İkiside ilani aşk ediyorlardı tipleri çok komikti. 3-4 saat geçtikten sonra uyumuslardı. Yerlerini gosterip yatırdık onları. Bende odaya giderken Bartu arkamdan koşup kucağına alıp odaya geçtik. Yatağa uzattı beni. Ellerimi tutup " 2 kere kaçtın benden Ekin şimdi ne uydurcaksın " dedi ben kıkırdamaya başladım sarhosluktanmıdır yoksa kafayı yediğimdenmidir bilmiyorum ama " Hadi o zaman ne bekliyorsun" dedim. Sırıtıp "Meydan okuyorsun oylemi " o inat ettikçe bende ettim "Tabikide " ikimizde gülmeye başladık bi an da ama onunla bas etmek gercekten cok zordu geri adım da atacak gibide değildi. Dudaklarıma masum bir öpücük bırakıp, kollarının arasına alıp uyumaya başladık. Sabah uyandıgımızda kafamızda dikilen Meteyi görünce ister istemez ikimizde panikledik. onca açıklamaya rağmen bizim birlikte oldugumuzu sanmıştı bile. "Yanlış anlıyor her defasında her zaman boyle " diyip badeye dert yanıyordum. O arada Bartuda Merte olanları anlatıyordu bahcede.Bartu ;
"Mete sadece masumca uyuduk yanlış anlıyorsun iki saattir aynı seyleri anlatıyorum sana kardeşine inanmıyorsun hadi de kuzeninede mi? " sert sert bakarak " Bartu kızın zaten aklı karışık sevgiliyseniz bile yani Ekini gormuyormusun " haklıydı aklı karışıktı ama beni mutlu ediyordu " Mete emin ol ki yanlış birsey yapmadık eger aklı karışıksada sonunda üzülecek olan kişi benim " diyince dizime ellini vurup tamam dercesine okeyledi beni. Evet sonunda ben üzülecektim evet bircok kişiyle çıktım ama Ekin farklı gibi Metelere gittiğimde hep görüyordum onu küçükken de hep vardı simdide. Meteye bakıp " Mete onu mutlu etmemiz gerekiyor uzmemiz değil. Ekine güzel bir supriz hazırlayıp çıkma teklifi edicem. Burak umurumda bile değil su saatten sonra benimle çözer sorununu " diyince şaşkınlıkla Bartu çok erken biraz daha zaman tanıyın birbirinize bari buna karşı çıkma artık Ekini ben bile tanıyamiyorum." diyince "Peki mete " diyip iceri geçtim. Belkide çok hızlı davranıyordum ama daha napabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Sadece Bana Ait "
Romance" Gitmeyeceksin! " diye bağırdı karşılık olarak." Sana iyi gelen tek şey benim, aptal! Bunu göremeyecek kadar gözlerin kör! Sen benimsin ve sadece bana aitsin, duydun mu ?"