II

18.5K 266 0
                                    

Další přestávku jsem si šla zase pro věci do skříňky,naštěstí tam nikdo nebyl tak šla rychleji než někdo přijde.Vzala sem si knížky a šla do třídy,na rohu stali Michal s jeho kamarády.Snažila sme se na něj nedívat,ale nešlo to.Najednou sem pocítila silnou bolest v noze a padla sem k zemi.
"Michale,už si před Tebe klekla,máš možnost" všichni okolo se začali smát.A já tam ležela mezi nima.Do očí se mi nahrnuly slzy,vstala jsem sebrala sem věci ze země a podívala se Michalovi do očí,slzy začali téct ještě víc a já se rozběhla k záchodum.Začala jsem brečet jak malá holka,a vůbec sem nemyslela na to že musím zpátky do třídy.
Po chvilce sem se uklidnila.Do zvonění zbývalo asi 10 minut,ryche sem si oplachla tvář a nalíčila se.Běžela sem do trdiy abych to stihla.Michal a všichni byly ve třídě.Sedla sem si na místo a připravila věci.
Čas utíkal docela rychle,přestávky jsem trávila na záchodech,nechtěla jsem se ukazovat ostatním na oči,hlavně Michalovi.
Všechno je to tak složitý,když někoho nesnášíš a zároveň ho chceš mít nablízku.Hrozně moc mi ubližuje,a já už takhle dál nemůžu.

PO ŠKOLE
"Ty vole do toho stebou fakt nejdem,jedna pěsti a už ležís na zemi,tohle si vyřeš sám,Michale"
"Tak co vám je buzny?Říkáte si kámoši?Díky za pomoc"
Slyšela sem rozhovor Michala s Marianem a Adamem.Michal vyletěl ze šatny,tak že do mě silně vrazil.Jen se na mě podíval a šel.
"Kluci co se děje?" zeptala jsem se.
"Co ty se staráš?!" odpověděl mi Adam.
Otočila jsem se a oblékla na sebe bundu.
"Chtějí ho zmlátil,Petro." řekl mi Marian.
"Cože??Proč??"
"Dovoluje si strašně na starší a pak dostává přes hubu"
"A proč jste nešli sním?Co když mu něco udělají?A kam šel?
"I kdybysme šli sním tak bysme dostali jak on tak mi,čekají na něj za rohem nahoře.
"Ok.Tak čau kluci" řekla jsem.
Nevěděla jsem co teď dělat,jít domů a nebo za nim.Nekonec sem tam šla.Viděla jsem nějakou partu kluků,byli to oni.Jen sem z rohu přihlížela,Modlila sem aby mu nic neudělali,ale najednou ležel na zemi.Pane bože,co mám dělat.Myslela jsem že už odejdou a nechají ho.Ale jeden z nich do něj začal kopat.Nemohla jsem na to koukat.Šla jsem tam,a stoupla sem si před toho kluka,a položila mu ruce na hruď "Prosím,nechte ho už bejt" podíval se na moje ruce na hrudi a pak na mě,rychle sem ty ruce dala pryč.
"Nebejt tvý holky tak seš mrtvej"

friends or loveKde žijí příběhy. Začni objevovat