1. sen

707 69 3
                                    

,,Calume! Pojď honem k nám!" křičela malá dívenka přes plot na svého kamaráda, který si právě hrál se svým fotbalovým míčem.

,,Co se děje?" Calum vypískl jako malá holka. Odkopl míč do provizorní branky, kterou měl vyznačenou dvěma špalky dřeva.

,,Neptej se a pojď!" malá Jackie mávla rukou a utíkala pro chlapce. Jakmile mu zmizela z obzoru vydal se směrem k jejímu domu. Bál se že se stalo něco někomu z jejich příbuzných nedej bože Maddie. Calumovi a jeho starší sestře nechtěli rodiče dovolit pejska. Byl straně rád, že si aspoň mohl hrát s fenkou své kamarádky. Když vybíhal z branky, srazil se s Jackie a oba spadli na zadek. Hned na to ulicí ozýval hlasitý dětský smích. Jackie se zvedla a otřepala si prach, který se jí usadil na látce jejího oděvu.

,,Pojď." vyskočila na nohy a podala Calumovi ruku, aby se taky mohl postavit. Ihned její pomocnou ruku přijal a následoval jí k jejímu domu. Vběhli brankou na zahradu a běželi až do zadní části zahrady kde stál jejich dům na stromě kde trávili většinu času. Jakmile spatřil věc visící na větvi tohoto mohutného stromu zůstal stát na místě jako přikovaný s úžasem v očích. Na mohutné větvi visela houpačka o kterou už rok usilovali.

,,Můžu se pohoupat?" zeptal se chlapec nejistě, ale přesto šlo poznat jeho nadšení.

,,Nemůžeš, musíš." usmála se dívenka a pobídla Caluma, aby se konečně posadil na dřevěnou desku zavěšenou na dvou pevných lanech. Tmavovlasý chlapec přikývl a opatrně se posadil. Nohami se odrazil od země, která byla poseta krásně zelenou trávou. Pak už se jen přizpůsobil pohybu houpačky. Jako každý víkend, na tomhle místě strávili celé odpoledne, dokud zářivý kotouč nezačal zapadat za kopce.

Girl in the hood [CZ - Calum Hood]Kde žijí příběhy. Začni objevovat