Yatağın Altındaki Varlık

3.1K 72 15
                                    

Ocağın ikisiydi. Saat gecenin 02:30'u olmuştu. Her üç saniyede bir kapımdan gelen tıklama sesine uyandım. Yatağımdan çıkıp merdivenlerden aşağıya indim. Tıklama sesi gittikçe hızlanıyordu , aynı kalp atışı gibi. Kapıya vardığımda tıklama sesi durdu. Dışarı baktım kimse yoktu. Odama geri döndüm ve yatağa yattım. Birinin bana oyun oynadığını düşündüm. Saat tam 04:32'de dış kapının kapanma sesine uyandım. Dehşet içinde yatağımda doğruldum. Pencereme baktığımda buğulu camda ''Gülümse'' yazdığını gördüm. 155'i aramak için panikle telefonumu aldığımda telefonda ''Sana gülümsemeni söyledim'' yazıyordu. Çığlık attım ve evden çıktım. Dışarı çıkarak yolun karşısındaki komşularıma gittim. Kapıyı hemen açtılar. Şiddetli bir şekilde ağlarken beni sakinleştirmeye çalıstılar. Polisi aradık saat tam 05:45'de polis evime geldi ve heryeri eyraflıca aradılar. Bana , evde benden başka birinin bulunduğuna dair herhangi gibi bir ize rastlamadıklarını söylediler. Penceremdeki ve telefonumda ki mesajlar gitmişti. Bana muhtalemen hayal gördüğümü , belki tıbbi yardımın yararlı olabileceğini söyledir. Gördüğümün gerçek olduğunu biliyordum. Ertesi akşam bütün günü komşularımda geçirdikten sonra eve gittim. Odama çıktım. Yatağımı ve odanın kapısını açık görüntüleyecek şekilde kameramı kurdum. Kaydı başlattım ve yatağıma uzanıp uyudum. Şükürler olsun ki gece aralıksız ve pek rahat olmasamda uyumuştum. Ertesi gün kamera kayıtlarına baktığımda gözlerime inanamadım. Gece tam 3'te yatağımın altından sürüklenerek bir şey çıktı. Tamamen çıplak bir adam. Ayağa kalktı ve yatakta uyuyan bana bakmaya başladı. Tam bir saat boyunca hareketsiz olarak hiç kıpırdamadan bana baktı. Sonra , hareket etti. Yüzü ekranı kaplıyacak şekilde kameraya yaklaştı. Yüzü çok solgundu. Gözleri simsiyahtı. Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. Tam 1:30 saat boyunca hiç hareket ettirmeden sadece arada bir başını iki yanına sallayarak kameraya doğru yürüyüşümü hızlandırdım. Kayıt bitmişti. Belki de o varlık hala yatağımın altındaydı. Korkumdan olduğum yerde kaldım.

Korku Hikayeleri/BilgileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin