Karşılaşma

Sabah kalktığımda uçağının kalkmasına üç saat kalmıştı.hemen banyoya gidip rutin işlerimi yaptıktan sonra giysi odama geçip ne giyineceğime baktım siyah kot şort,beyaz üstünde adidas yazan t-shirt ve siyah botlar evet şimdi tamamim. Hemen valizini hazırlayıp bir şeyler atıştırdıktan sonra evden çıkıp hava alınan gittim.
Şimdi diycesiniz bunun arkadaşı yokmu diye ama var elbette ben önceden onlarla vedaştım.tabi burdan girişim biraz zor olacak ama napim yani babam çağırdı ve tunaya gözükmemem lazım bu yüzden gidiyorum zaten arkadaşlar bana tunadan haber verecekler.
En azından kafa dinlemiş olurum.oradakileri özledim sürekli telefonla konuştuk ama birbirimizi hiç görmedik.onların işleri olduğundan gelemediler aman zaten beni görseler tanımazlar en 13 yaşında görmüştüm.uçak ansumun sesiyle oturduğum yerden kalkıp uçağa bindim.

12 saatlik yolculuğumuz başlasın.

##$#$$###$#$$#$###

Uçaktan indim taksiye binip bir otele gitmemizi söyledim şimdi siz bu kız salakmı evine gitmiyor nedenini size söyleyim ailem 1 hafta sonra geleceğimi sanıyor ama ben tufanı o Sürtükle yakınlaşmasını izlemek bana ölüm gibi geliyordu o yüzden erken geldim ve aileme süpriz yapıcam yarın akşam şirketleriyle ilgili bir balo varmış oraya gidip onlara süpriz yapmak istiyorum.

Taksi durunca geldiğimizi anladım ve parayı ödeyip valizlerimi alıp otele girdim.hemen bir oda ayarlayıp odaya çıktım ve banyoya girip hemen kendimi sıcak suyun etkisine bıraktım yemin ederim gevşediğimi hissettim.banyodan çıkıp geceliğimi giydiğim gibi yatağa bodoslama daldım ve uykunun güzel kollarında bıraktım kendimi.

Tatlilarım benim yeni bölümü erken gelecek sizi bekletmek istemem.