- BÖLÜM 4 - OKUL ZAMANI

17 1 2
                                    

- kızım .

- Anne beş dakika daha ...

- Haydi kalk okula geç kalacaksın !!!

Annem sihirli kelimeyi söylemişti ... Bugün okul vardı ! Hemen hazırlanmalıydım . Yatağımdan fırladım ve üstümü giyindim . Annem saçlarımı örerken ben bir yandan çantamı hazırlıyordum . Bugün mükemmel geçmeliydi çünkü bugün ilk gündü ... servisim kapının önüne gelmek üzereydi . Anneme "Ben gidiyorum ..." diye bağırdım . Ablam , ağabeyim , ve annem bana iyi şanslar diledi . Merdivenlerden indim . Servisim gelmişti servise binerken babama "Görüşürüz..." dedim . O da bana "İyi şanslar" dedi . Servise bindim . İlk önce bağırdım "Herkese günaydın !" onlarda "sana da " dediler . Hepsi ile teker teker tanıştım . Daha şimdiden birçok arkadaşım olmuştu ; Luis , Jack , Tom ve Linda . En çok Linda 'yı sevmiştim . okula geldik . Servisten inerken Linda "Tanıştığıma memnun oldum ..." dedi. "Ben de" dedim . sınıfa girdik . Öğretmenimin adı bayan Haly idi . Öğrendim ki Linda ile aynı sınıftaymışız . (Çok mutlu oldum ... ) Bayan Haly ; "Arkadaşlar bugünkü dersimize başlamadan önce , sınıfımıza yeni katılan arkadaşımızla tanışalım ismi Coroline " dedi . "Herkes Coroline ' a merhaba desin" diye de devam ettirdi . Bütün sınıf çok yavaş bir şekilde " MERHABA COROLİNE " dedi . Bayan Haly "Oturabilirsin Coroline" dedi . Hemen Linda ' nın yanındaki yere oturdum . Saatler , zamanlar geçmek bilmedi ama yinede dinledim dersi . Ve sonunda bitmişti . Bayan Haly "Dağılabilirsiniz" dedi . bizde Linda ile birlikte servise bindik . Ve sonunda eve gelmiştik . Geldiğim gibi çantamı yatağımın üstüne fırlatıp uzandım ve bu gün de sona erdi .


ŞÜPHELİ ŞAHIS !!!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin