Osećam kako mi nešto čudno prelazi preko lica.Nevoljno se budim iz sna i naravno, vidim svoju mlađu sestru kako sklanja svoju kosu s mojeg lica i pobedonosno viče kako je konačno uspela da me probudi.Grabim telefon.Nema poruke.Ni poziva.Ničega.Posle nedelju dana od njega ni traga ni glasa.Ustajem i lagano se u pižami teturam do kuhinje sa polu-otvorenim očima.Na putu do kuhinje stala sam ispred svog velikog ogledala koje se nalazilo odmah pored vrata.Pogledala sam se.Ta mala, poslušna devojčica je nestala.Onaj osmeh nikad neće biti isti, kad bolje razmislim, ja se uopste i ne smejem.Moje lice, počelo je da bledi sve više i više jer se nisam dovoljno hranila a podočnjaci veličine kengurove torbe bili su više nego upadljivi.Već 2 nedelje nisam skinula već odavno oguljeni lak sa noktiju, dok mi je držanje bilo isto kao i znak upitnika, loše.Odlučila sam da moram barem malo da se promenim, jer ako ovako nastavim, pre će biti verovatno da će se meni desiti nešto loše nego njemu.
Posle te namere, obukla sam se i sela za sto, čisto da bi me majka videla da jedem nešto, da ne bi brinula.
Odlučila sam da ga pozovem.Dok je telefon lagano zvonio smišljala sam šta i kako bih mogla da mu kažem, da li da budem ljuta ili da glumim ravnodušnost?Ili da ga samo obaspem uvredama iako znam da to nikad ne bih mogla, jer mi previše znači.
Kad ti neko upotpuni prazninu u srcu, teško ćeš tu osobu ponovo izbaciti iz istog.Nemoguće je.
Javlja se meni nepoznat glas."On nije ovde trenutno, možda neće ni da bude tu a možda neće ni da se javi.A sada nemoj da smetaš, ćao."
Bila sam zabrinuta šta je to moglo da bude sa njim.
Ali ipak, ostala sam onako hladna i staložena kao pre, kao u vreme kada nisam ni znala za da postoji.
Počela sam da učim, da se menjam.Nisam ni proveravala telefon iz navike, kao pre.Ne da me nije bilo briga, samo sam još na početku priče pomenula sam da sam takva, da me ne dotiče skoro ništa.
Od ocena, popravila sam ono što se moglo popraviti do kraja školske godine.Bila sam zadovoljna sobom.
Počela sam sa treninzima i poboljšala držanje.
Dve nedelje kasnije, oglašava se moj telefon kao i dobro poznat broj na ekranu..
YOU ARE READING
Zauvek (nestao)
Romance"Ma koliko vremena prošlo u životu, uvek postoji ta neka osoba čiji ste ostali". <3 "I onda shvatiš da je jedino šta je važno, biti nekome važan." <3