קמתי בבוקר לצלילי משאית ההובלות..
משפחה חדשה עוברת לגור בבית שמולי יהיה להם ילד שגדול ממני בשנה כלומר- הוא יהיה שמיניסט ואני כמו שהבנתם רק שביעיסטית עברו שבועיים מאז תחילת הלימודים והם עברו ממש ממש לאט! התלבשתי לבית ספרשמתי ג'ינס לבן קצר עם קרעים וחולצת בצפר שחורה שמתי צמיד צדפות ברגל ואת אוסף הטבעות שלי על הידיים קשרתי למותניי חולצת משבצות בגווני אדום וכחול שמתי אולסטאר לבנות נמוכות לקחתי את התיק שמתי בו אזניות ואת האייפון וירדתי למעטה שמתי את התיק על השולחן במטבח והלכתי לחדר האמבטיה שמתי אודם אדום על גבול הבורדו בוהק ואיילינר שחור שמתי מעט סומק וצלליות בהירות הסתרקתי ואיך שבאתי לצאת החוצה נשמעה דפיקה בדלת ראיתי איזה ילד שגבוהה ממני בערך בראש (אל תבינו אותי לא נכון אני דיי גבוהה)
"היי אני ג'ייסון אני בכיתה יב , אני השכן החדש שלך והחלונות שלנו אפילו אחד מול השני ו... אני הבן אדם הכי חתיך שתפגשי"
הוא אמר בהתלהבות או שחצנות לא ממש הבנתי את הקטע שלו אבל מה שכן הוא באמת היה חתיך!
"סליחה??"
שאלתי על סף התפוצצות עצבים
"מה ששמעת .."
הוא אמר בצחקוק
" טוב בוא תקשיב רגע- לי קוראים ג'ורדן , תתרחק ממני אחרת תיפגע!!"
אמרתי ודחפתי אותו הצידה
"היייי ג'ורדי לאן את הולכת??בואי ...."
הוא בא מתחנף הוא שם לי יד על הכתף ועברה בי תחושה מוזרה בגוף..
"אל תקרא לי ככה בזבזת שתי הזדמנויות בשלישית אני לא עוזרת לך יותר ?! עכשיו בוא קרצייה שאני לא יאחר לכימיה והבת זונה תכתוב לי שוב איחור ,כי אין לי כוח לראות את הפרצוף המכוער של הסגנית״
אמרתי וגלגלתי עיניים
הגענו לבית ספר וכולם נעצו בנו מבטים אפילו החמשושים וגם השישיסטים והפריקים..."בית ספר גדול יש לך.."
הוא אמר לי
"יופיי , תוריד ממני כבר את היד!"
אמרתי
"לא בא לי , קחי אותי לחדר של .." הוא הוציא פתק מהכיס של הגי'נס שלו "רותי אלישאברסקי "
"אוי הסגנית" עשיתי כל מתעב וברצוף נגעל
הוא צחקק ואמר " את לא ממש אוהבת אותה הא ג'ורדיי.."
"איך הבנת את זה?" שאלתי בציניות מתחכמת
עברנו ליד הלוקר של זוהר ועם המזל שלי היא ראתה אותי היא עשתה לי פרצוף לא מבין אז סימנתי לה שאני יסביר לה אחר כך רק לא לקחתי בחשבון שהסגנית הבת זונה הזו תצמיד לי אותו כל היום כדי שאני יראה לו את הבית ספר..
YOU ARE READING
ג'ורדן מיילס
Teen Fictionתכירו את ג'ורדן היא גבוהה היא יפה היא רזה יש לה עינים ירוקות חומות ושיער חום הדבר שהיא עושה הכי טוב זה לגרום לבעיות ,להסתבך אבל היא הבן אדם הכי טוב שתפגשו היה נחמדה , מצחיקה ורואה תמיד את האחר.. יש לה פה מלוכלך יש לה לב רחב והחיים הכי מעניינים שאפש...