01.
"Urmarirea lui Harry Styles devine prioritara in orasul Oakson, dupa ce s-au gasit corpurile mutilate ale lui Nicholas Franklin, Sarah DePandi si Matthew Gregson in Red River, seara trecuta, in jurul orei 18:55. O echipa de scafandrii a dat peste victimele care erau aproape de nerecunoscut, sunand de urgenta autoritatile. Politistii au confirmat ca marele Styles a lovit din nou, dupa ce au gasit trandafirul rosu, amprenta lui, pe fiecare victima si numele lui inscriptionat pe gaturile lor. In orice caz, aparitia lui Harry Styles nu a fost vazuta, daca aveti informatii in legatura cu acest caz, va rugam apelati la acest numar *xxxx xxxx* sau la numarul dumneavoastra de urgenta *9-9-9*. Acestea au fost stirile de seara pentru Iulie, treizeci si trei, 2016 -Oakood Local News
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Everly, e cel mai bine-"
"Cel mai bine?! Cel mai bine pentru cine?" a exclamat ea, tragand fara mila de parul ei negru, prins in cooada, care ii tinea suvitele ondulate la un loc.
Dana si-a incretit buzele rujate neon, mijindu-si ochii la adolescenta din fata ei. Fata arata ca o epava. Tricoul vechi statea spanzurat pe umerii ei delicati si pantaloni de training gri, prea mari pentru ea, atarnau pe soldurile ei, amenintand sa cada la fiecare miscare. Tenul ei obisnuit, inchis la culoare, era acum pal, din cauza lipsei de raze ale soarelui, iar ochii ei erau obositi si lipsiti de stralucire. Desi Dana i-a spus sa se imbrace imediat dupa ce se da jos din pat. A fost ascultata, prin urmare, adolescenta imbracata in pijama, era in bucatarie, certandu-se cu ea pentru ceva asupra caruia nu detinea controlul.
Serios, totul era o epava.
"Draga mea, cred ca e timpul sa te imbraci, nu crezi?" A sugerat femeia, cu bunatate, intorcandu-i spatele fetei, pentru a continua prepararea micului dejun. Mirosul imbietor de bacon cu ou proaspat prajit a umplut camera. Everly si-a dat ochii peste cap. Cand va invata fata asta? Ea face mancare dimineata pentru o intreaga armata, cand de fapt, doar doi sau trei dintre copii ei mananca. Everly si Ethan refuza sa manance ceva pana la pranz.
"Nu, nu cred" m-a contrazis ea. "Cred ca e timpul sa imi gasesc o slujba"
Zgomotul ascutit al unui metal cazand dur pe podea o facu pe Everly sa tresara. Dar Dana statea nemiscata, fumegand pe interior. "Nu o sa iti gasesti nici o slujba Evarly Marie, si cu asta am incheiat subiectul"
"La dracu, de ce nu?" Adolescenta s-a ridicat de pe scaunul ei si s-a apropiat de Dana. "Stii ca sunt destul de responsabila, ma vezi mereu stand cu Rosie, pot sa ma descurc cu asta, mama adoptiva!"
Fata Danei a capatat o nuanta de rosu, aproape potrivindu-se cu culoarea exotica a rujului ei rosu. Everly a observat cu un ranjet, ca si urechile ei erau rosii, ca toata furia s-a adunat acolo. Vocea danei era mortal de inceata, cand a vorbit. "Niciodata sa nu imi mai spui asa, ai inteles? Imi spui ori Dana, ori madre, nimic altceva. Ai inteles?"
Everly doar a ranjit si intorcandu-se pe calcaie, a urcat pe scari, sarind peste cateva trepte.
Deci, da, totul era de rahat.
---------------------------------------------------------
In acea ora, Evelyn se imbracase si urca scarile pentru a intra in scoala, vrand doar sa isi prinda din nou parul intr-o coada. Suvitele refuzau sa stea la locul lor, iar la orice miscaresau adiere a vantului, ii intrau in gura sau in nas. Pentru ca Everly era uituca si nu isi lua niciodata elasticul.
"Salut iubito" o voce groasa o striga de la capatul opus al scarilor. Ea isi tinea respiratia si se concentra pe usile de la intrare. "Oh, haide Evie, draga, nu musc" Baiatul a ras zgomotos, impreuna cu prietenii lui, apoi a adaugat "nu de obicei"
CITEȘTI
Flicker [Styles R.O]
Fanfictionnoi stateam acolo fumand tigari la 5 dimineata © 2014 polaroidlou