"Pe 5 august 2016, complicele lui Harry Styles, Niall Horan, a fost gasit mort. Vecina lui Horan a sunat la departamentul politiei, pentru ca a simtit un miros neplacut dinspre casa lui, in timp ce isi plimba cainele pe faleza. Aceasta l-ar fi suspectat de consum de droguri, nu de crima.
Horan a fost gasit in dormitorul lui, la o saptamana dupa ce a fost ucis, cu un trandafir alb pe piept, nu unul rosu, semnatura lui Styles si numele lui Harry scrijelit pe gatul lui. Acum, corpul lui Niall Horan se afla in Mullingar, Irlanda, aproape de familia sa."- fragment din Biografia lui Harry Styles, scris de Gretchen Quinn. [Publicat pe 29 octombrie 2017]
-----------------
e v e r l y
Everly era nervoasa.
Pentru ca Harry a zambit si Nicolas radea, iar palma ei ustura ca dracu dupa ce i-a lovit obrazul cretului. Si ea o sa pice fara probleme. Deci Everly era nervoasa.
"Asta e tot ce poti, draga mea?" Un ranjet impecabil aparu pe fata lui. "Pentru ca eu pot face mai mult si mai rau"
Everly isi arcui sprancenele si incerca sa isi ascunda mainile tremurande. "Oh serios? O sa ma lovesti in mijlocul unei clase ale scolii primare?" Ea isi puse mainile la piept ca sa arate incredere falsa. "Distractie placuta la inchisoare, violenta domestica nu e placuta"
La auzul cuvintelor, ochii i s-au marit si marul lui Adam din gatul sau s-a miscat evident, cand Harry a inghitit in sec. Surprinsa, Everly il vede cum devine mai....trist. Da, trist e cuvantul potrivit.
Da, Harry arata trist.
Dar Everly era nervoasa.
"Tu chiar crezi ca-" acesta s-a oprit o secunda pentru a-si drege glasul. Apoi a privit in jos, la picioarele lui. "E-Eu nu te-as fi lovit. Nu dau in fete de obicei. Nu sunt chiar atat de tampit"
Din spatele lor, baietelul incredibil de dragut, care prefera sa i se spuna Nick, dar raspunde si la Nicolas, a izbucnit in ras. Cei doi s-au uitat la "proiectul" lor cum isi acoperea gura cu mainile micute. "Ala a fost un cuvant urat." Harry doar a chicotit, dar Everly s-a uitat mai mult la el. Inca avea creionul ala verde nenorocit in mana. Chiar il are de cand a venit ea?
"Ai cu ce sa mergi acasa, Nicolas?" Ea s-a lasat in jos pentru a fi la nivelul lui, ignorand felul in care Harry s-a asezat inapoi pe scaun. Nu terminase de vorbit cu el. Nu va termina niciodata de vorbit cu el. Din pacate.
Baiatul cu par blond, carliontat si cu un creion verde in mana isi scutura capul. Apoi Harry s-a uitat in sus, pentru ca cine isi lasa copilul singur, fara transport spre casa? "Mami a spus ca se va intoarce..um..miercuri, asa cred"
Everly si-a impreunat sprancenele si a clipit de cateva ori. L-a auzit pe Harry cum se ridica de pe scaun si pleaca, auzindu-i ghetele pana a iesit din camera. In sfarsit, pleaca. Asta e bine. Ceva de genu'
"Iti stii adresa?" L-a intrebat ea, asezandu-se pe o bancuta mica, unde genunchii ii ajungeau pana la piept, dar nu o deranja. Pentru ca Nicolas se simtea confortabil, dar nu avea cu ce sa mearga acasa si Harry a plecat, iar ea avea sentimente amestecate. Si ochii lui erau draguti. Ceva de genu'.
"Cred ca da."
"Mami ti-a lasat numarul ei de telefon?"
Lacrimi au inceput sa alunece usor pe obrazul lui. "Asta inseamna ca mami nu ma iubeste? Doar pentru ca nu stiu numarul ei de telefon?"Everly l-a tras in brate pe micul baietel care inca tinea creionul verde in mana. "Nu, nu, nu Nicolas, ea inca te iubeste. Vreau doar sa stiu aceste lucruri ca sa ajungi acasa in siguranta"
Nicolas si-a sters nasul de maneca bluzei. Fata s-a incruntat pentru ca, stiti voi, virusi.
"Tati lucreaza si nu vine acasa pana tarziu"
"Ce-"
"Am numarul mamei lui" O voce groasa, familiara s-a auzit din spatele lor. Everly ura faptul ca se simtea bine in prezenta lui. Doar ca ochii lui ii erau familiari. Sunt atat de frumosi si familiari, incat ea nu poate rezista. Baiatul din spatele acelor ochi este hidos, impulsiv, dar exteriorul lui este de ajuns incat sa ii faca inima sa o ia la goana. "Cei de la birou mi l-au dat"
"Mamica mea?" a intrebat Nicolas, sarind din bratele lui Everly, direct in fata lui Harry, fata baietelului ajungand la nivelul umflaturii din pantalonii lui Harry. El, observand asta, a facut un pas in spate si s-a lasat pe vine, ca ei sa stea fata in fata.
CITEȘTI
Flicker [Styles R.O]
Fanfictionnoi stateam acolo fumand tigari la 5 dimineata © 2014 polaroidlou