"Ai ceva de spus in apararea ta, domnule Malik?"
"Nu. I-as omori din nou daca as putea"
[liniste]
"Deci recunosti ca ai omorat acele personae nevinovate."
"Nenorocitii nu erau nevinovati, domnule. Au luat-o pe ea de langa mine. Iadul este gol. Demonii sunt printre noi"
-Inregistrare a politiei, interogarea lui Zayn Malik. [11 august 2016]
Persoanele pe care le placi nu dispar niciodata.
Desigur, nu mai e la fel ca inainte. Dar nu dispar niciodata cu adevarat.
De aceea, cand Everly vede ochi verzi, se gandeste la micutul cu par drept, castaniu si gene lungi care vorbeste rar si precis, in timp ce restul copiilor de varsta lui se dau peste cap ca sa scoata cateva idei. Statea in colt aproape tot timpul, vorbind cu o fetita cu codite blonde si cu ochi care pareau aurii, mancand ursuleti gumati. Ea mereu ii alegea pe cei galbeni pentru el, in timp ce ea ii manca pe restul. Everly se gandea, ca poate lui nu ii placeau si celelalte culori.
Dar apoi, zilele treceau, iar el nu mai manca ursuleti. El doar statea si vorbea, rar si precis. Everly nu o auzea pe ea prea mult. Doar zambea uneori si, odata, Everly a vazut-o sarutandu-l pe obraz.
Apoi a trecut clasa intai, apoi a doua, apoi a treia. Scoala primara a trecut, si inainte ca ea sa-si dea seama, era deja in scoala generala. Iar baiatul cu par drept si cuvinte bine gandite a disparut. La fel si fetita cu ochii de aur.
"Urmeaza, la stirile de pe Canalul 8. Regretam sa va anuntam o sinucidere locala. Jessica Richardson, in varsta de 16 ani, a fost gasit in camera ei, spanzurata. Unii spun ca aceasta era in depresie, dar parintii ei Cindy si Mark Richardson spun ca adolescent se afla intr-o stare buna, cu o zi inainte. Aceasta avea un iubit, Harry Styles si cativa prieteni apropiati care o tineau cu picioarele pe pamant. Styles nu a afost gasit pentru comentarii"
Si Everly a descoperit de ce au disparut.
Iar in acea zi, un an mai tarziu, in cantina, l-a vazut pe baiatul cu parul cret si o urma de palma pe obraz, alegand ursuletii galbeni dintr-o cutie cu jeleuri pe care a furat-o de la un copil cu accent irlandez. Si totul s-a legat.
Apoi Everly a simtit cum plange pentru ca a plesnit un baiat a carui iubita s-a sinucis si totul s-a legat atunci. In acel loc, in acel moment, in care el alegea ursuletii galbeni.
"Merg la baie". A anuntat ea, incercand sa-si ascunda vocea care tremura. Si simtea un gol care se marea la ea in stomac, pentru ca, stii tu, totul s-a legat, iar ea plange pentru ca a palmuit un baiat a carui iubita nu se mai intoarce. Si toti prietenii ei se uitau ciudat la ea, blocati, inca mestecand. Ei inca pot manca. Iubita lui Harry nu. Iar ea l-a palmuit.
Numele ei era Jessica. S-a spanzurat. Era blonda si vorbea cu harry inca de pe vremea cand el avea par drept si statea in coltul clasei. Ea iubea toate culorile de ursuleti. Iar el probabil o iubea pe ea. Iar acum, probabil o uraste pe Everly. Probabil ca el sta intins noapte in pat, incercand sa adoarma sis a o vada din nou. Oricum, sta face si Everly. Dar ei nu se intorc. Niciodata. Nu conteaza de cate ori incerci sa ii vezi, imaginea lor nu iti este tatuata pe pleoapa. Apoi uiti.
In baie e prea cald si miroase a fixativ vechi iar Everly se impiedica de mizerile de pe jos ca sa ajunga la chiuveta. De ce? De ce dracu sunt galbene? De ce nu verde, sau rosu?
Lacrimi se scurg pe zidurile pe care si le-a construit in jurul ochilor si curg pe obraji, dar pe care le sterge cu maneca de la hanorac. El e o persoana oribila. A fost intotdeauna o persoana oribila? In clasa intai, ea l-a placut. Deci atunci nu era asa rau. Moartea lui Jess l-a omorat la fel de tare cum a omorat-o si pe ea? Asta e cauza pentru mirosul oribil de alcool care pluteste in jurul lui?
Usa baii urat mirositoare s-a deschis tare, trantidu-se de perete, speriind-o. Era un cuplu, sarutandu-se zgomotos si scarbos. A vazut o frantura din parul roscat al fetei si a stiut imediat ca era Courtney Couse, tarfa scolii. Sanii ei mari si parul roscat erau ca niste etichete.
Era sansa lui Everly sa iasa de acolo.
De cum a iesit, a citit din nou stirea. Cuvintele erau aceleasi. Poza veche era aceasi. Iar golul din stomacul ei era la fel de mare/
Holurile erau lungi, iar camera infirmierei era departe. Dar in cantina era inca galagie, iar Harry manca ursuleti galbeni. Continua sa mearga, ochii ei rosii tintind podeaua. Auzea ecou de pasi in spatele ei. Mareste pasul.
Infirmeria era la trei usi distant, cand a auzit o voce mult prea cunoscuta, strgand-o. "Everly!" a strigat. Inima ei batea repede. Palmele ii transpirau. "Pentru numele lui Dumnezeu, opreste-te!"
Inca cinci pasi.
"Everly"
Inca trei pasi.
"Incetineste naibii odata!"
Inca un-
"Ce dracu e gresit cu tine?" intreaba el, fata lui nervoasa fiind la un nas distanta de a ei. Respiratia lui mirosea a ursuleti gumati galbeni. "Te-am strigat ca un idiot aproape trei minute si stiu bine ca m-au auzit, asa ca nu incerca sa ma minti"
Everly a facut un pas in spate, aranjandu-si uniforma si tragand peste palme manecile hanoracului. "Nu vreau sa vorbesc cu tine. Asta-I tot. calmeaza-te" A spus ea cal, dar ignorandu-i privirile.
Harry si-a dat ochii [foarte verzi] peste cap si a tusit. "Nu o sa bag asta in seama, pentru ca nu stiu de ce te comporti ca o tarfa". Vorbind mai fin ca pana acum. "Vreau doar sa te intreb ceva legat de semestrul asta"
"Ce vrei?"
"Tebuie sa venim in fiecare saptamana? Ca am planuri lunea viitoare"
Si-a atintit privirea la podea in momentul in care a privit-o in ochi. "Da, trebuie. Dar, stii, pot sa fac toata treaba singura, iar tu poti sa mergi sa faci orice lucru ilegal vrei." Acum era rusinata. "Scuze"
Harry a ranjit. "Iti ceri scuze?"
"Ce naiba? Nu,"
"Mda, sigur"
Ea s-a incalzit putin cand el a ras.
Dar s-a oprit.
"Everly?" Harry se intoarce. "Nu plangi, nu?"
Everly inghite in sec. "Nu, sigur ca nu"
Si a plecat.
CITEȘTI
Flicker [Styles R.O]
Fanfictionnoi stateam acolo fumand tigari la 5 dimineata © 2014 polaroidlou